boulahrouhz een schoppertje? mwah ik vind het een fijne voetballer... maar volkomen onhaalbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ben fan van voetballers niet van schoppers zoals Boulahrouhz, en die 2 spelers die je noemt zie ik graag een balletje trappen ja.
Wij binnen zeer korte tijd ook niet meer...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar spelen ze ook geen 4-3-3 .. Wil je italiaans voetbal spelen best... het hele elftal renoveren!
Het is ook net wat je wil zien natuurlijk ik kijk naar zijn techniek en zijn trap en die zijn allebei zo geweldig dat het voor mij mischien wel een van de beste voetballers in de wereld is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ronaldo?? Dat is pas een teringmongool. Kan je zo goed voetballen, ga je 90% van de tijd lopen janken en vallen en schwalbes maken.
Dit weekend ook weer.
Levenslang schorsen die hond..
Dan moet ie dat ook eens doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is ook net wat je wil zien natuurlijk ik kijk naar zijn techniek en zijn trap en die zijn allebei zo geweldig dat het voor mij mischien wel een van de beste voetballers in de wereld is.
Bron: http://sport.independent.co.uk/football/news/article2137748.ecequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:16 schreef PLAE@ het volgende:
Zullen we een verbod invoeren op dit soort stukjes?
[..]
vreselijke duimzuigerij stukjes.
Ach als hij bij Ajax zou voetballen vond iedereen hem hier ook helemaal geweldig dus ik snap niet dat jullie erover zeiken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ie dat ook eens doen. Voetballen dan. Tijdens het WK is mijn "haat" jegens de Duitsers definitief omgeslagen naar de ratugezen
.
Wat een walgelijk ventje....
Als Bouhlarouz bij Ajax zou komen zou vrijwel ook iedereen het geweldig vindenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als hij bij Ajax zou voetballen vond iedereen hem hier ook helemaal geweldig dus ik snap niet dat jullie erover zeiken.![]()
Nope, ik hekelde KJH ook voor die debiele overtreding bijv. Hij kan heel goed voetballen en als hij dat nou eens zou doen ipv de overtreding opzoeken etc zou hij veel groter zijn dan nu..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als hij bij Ajax zou voetballen vond iedereen hem hier ook helemaal geweldig dus ik snap niet dat jullie erover zeiken.![]()
Het zelfde geld voor Boularouhz dan hij moet verdedigen niet mensen uit de wedstrijd trappen klaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ik hekelde KJH ook voor die debiele overtreding bijv. Hij kan heel goed voetballen en als hij dat nou eens zou doen ipv de overtreding opzoeken etc zou hij veel groter zijn dan nu..
Je moet voetballen, niet lopen machanderen.
Das anders, overtredingen maken hoort er opzich bij, risico van de kaart neem je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het zelfde geld voor Boularouhz dan hij moet verdedigen niet mensen uit de wedstrijd trappen klaar.
Wen er maar alvast aan want dit is het huidige voetbal, iemand schoppen hoort niet bij voetbal trouwens als je dat denkt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das anders, overtredingen maken hoort er opzich bij, risico van de kaart neem je.
Duikelen, janken en om kaarten vragen als er niets maar dan ook niets aan de hand is hoort er niet bij...
Robbenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das anders, overtredingen maken hoort er opzich bij, risico van de kaart neem je.
Duikelen, janken en om kaarten vragen als er niets maar dan ook niets aan de hand is hoort er niet bij...
Maar duikelen, janken en om gele kaarten vragen dus wel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan want dit is het huidige voetbal, iemand schoppen hoort niet bij voetbal trouwens als je dat denkt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar duikelen, janken en om gele kaarten vragen dus wel?
Ligt eraan, de noodrem moet kunnen, maar je weet dat je een kaart gaat krijgen. Ik hou ook niet van onnodige keiharde overtredingen hoor, ben geen kakkerlak, maar soms kan het niet anders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan want dit is het huidige voetbal, iemand schoppen hoort niet bij voetbal trouwens als je dat denkt.![]()
Ja dat wel maar je moet geen wonderen verwachten van STam en hem centraal.. of ze moeten opeens voetballend vermogen krijgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Bouhlarouz bij Ajax zou komen zou vrijwel ook iedereen het geweldig vinden
Ik zou hem toch graag bij ons aller AFCA zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ronaldo?? Dat is pas een teringmongool. Kan je zo goed voetballen, ga je 90% van de tijd lopen janken en vallen en schwalbes maken.
Dit weekend ook weer.
Levenslang schorsen die hond..
Die Stam zie ik weleens een rush maken, waar menig Ajacied nog wat van kan lerenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat wel maar je moet geen wonderen verwachten van STam en hem centraal.. of ze moeten opeens voetballend vermogen krijgen
Ik niet als hij zo speelt. Jammer dan.. Walgelijk ventje. Van het type Sonck, maar dan iemand die wel kan voetballenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zou hem toch graag bij ons aller AFCA zien.
je moet t ook kunnen. Ik denk wanneer Vermaelen voor de zoveelste keer vastloopt op t middenveld met een ingezette rush dat het grootste gedeelte van het publiek dat ook niet op prijs stelt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Stam zie ik weleens een rush maken, waar menig Ajacied nog wat van kan leren
Sjeezus, wat maak je jezelf belachelijk, dit hoort er net zo min bij als het maken van een overtreding.quote:
Nee, gelukkig hebben wij Leonardoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet als hij zo speelt. Jammer dan.. Walgelijk ventje. Van het type Sonck, maar dan iemand die wel kan voetballen. mentaliteit van niets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |