Zonde! Je kon er leuk lasergamen en paintballen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef rakotto het volgende:
Ja net naartoe geweest. Volledig afgebrand.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde! Je kon er leuk lasergamen en paintballen.
Inderdaad, er staan heel veel mensen op dit moment en de brandweer had het niet onder de controle om eerljik te zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde! Je kon er leuk lasergamen en paintballen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Inderdaad, er staan heel veel mensen op dit moment en de brandweer had het niet onder de controle om eerljik te zijn.
heb ze wel gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef raptorix het volgende:
Waren er ook ambulances bij?
Ik heb alleen de brandweer en de politie gehoord en gezien verder heb ik geen ambulances gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef raptorix het volgende:
Waren er ook ambulances bij?
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
het ergste is al voorbij, rook is minder en de asdeeltjes zijn helemaal weg
Hmm fout. Om precies te zijn:quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Bommel12 het volgende:
Grip 1 >> Incidenten met effecten tot maximaal de directe omgeving
Waar is dat te volgen?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm fout. Om precies te zijn:
GRIP 0 = Dagelijks optreden van de hulpdiensten/'Motorkapoverleg'
GRIP 1 = Incident + gecoördineerde multidisciplinaire inzet CTPI
GRIP 2 = Grootschalig incident + gecoördineerde multidisciplinaire inzet CoPI + ROT
GRIP 3 = Ramp / zwaar ongeval in één gemeente CoRT + ROT + GBT [Gemeentelijk Beleidsteam]
GRIP 4 = Ramp / zwaar ongeval in meerdere gemeenten CoRT + ROT + GBT's + RBT
GRIP 5 = Ramp / crisis in meerdere provincies / landen CoRT + ROT + GBT's + RBT + PCC+DCC + NCC
Dus meer met de omvang te maken dan iets anders.
Zelfs als er asbest vrij komt en het is een kleine brand is er geen GRIP1.
Je hebt:
kleine brand, middel brand, grote brand, grip 1, 2, 3, 4, 5
Dus niks met effecten directe omgeving te maken.
Meer met de grootte van het gebeuren.
quote:
zal wel uit voorzorg oid zijn....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Bommel12 het volgende:
En er word nog bij geallarmeerd.
23:20:55 07-01-07 21 G BRAN PRIO 1 GRIP 1 (Wind: zuidwest,-,225,grd) (Classificatie: zeer,grote,brand) (soort pand: bedrijfsruimte) (B Star-World : J J VAN DEINSELAAN 28 7541BR : ENSCHEDE 2131ODZ
701072320550605826 0605826 BRW Twente
701072320550605825 0605825 BRW Twente
701072320550605310 0605310 BRW Twente ( Monitorcode )
701072320550605217 0605217 BRW Oldenzaal ( TS-2131)
701072320550605122 0605122 BRW Twente ( OvD Noord-Oost )
701072320550603342 0603342 BRW Oldenzaal ( Bevelvoerders 2
[..]
Het was waarschijnelijk al dicht want het brand al sinds 22:30 ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:31 schreef DrMarten het volgende:
Toen de boel instortte zag je de vlammen ineens veel hoger worden met veel brandende asdeeltjes, nu is het idd gewoon aan het uitbranden.
Men stond best wel ver weg. Je kon niet verder komen dan de klimhal.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:38 schreef Intelligence het volgende:
Mja, net weer vriendin aan de telefoon, ze zijn het publiek op nog grotere afstand aan t zetten en dr kwam nog meer brandweer aan
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het was waarschijnelijk al dicht want het brand al sinds 22:30 ofzo?
Ik schat dat het idd tegen half 11 was dat ik hier de eerste brandweer langs hoorde rijden. Heb er niet echt op gelet want dat gebeurt dagelijks zo ongeveerquote:Elke zondag vanaf 13.00 tot 17.00 uur kunt u binnenlopen om te paintballen of lasergamen
Vanaf de Kuipersdijk kon je een stuk dichterbij komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Men stond best wel ver weg. Je kon niet verder komen dan de klimhal.
Beetje lullig als je nu je gordijnen in de fik hebt staan en er kan niemand komen omdat ze allemaal daar staanquote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef Light het volgende:
Ze hebben beetje te kort aan brandweer, lijkt het.
23:27:50 07-01-07 21 G BRAN PRIO 3 Herbezetting HP ENSCHEDE
Wanneer was dat?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef rakotto het volgende:
Anyway het zullen wel vandalen geweest zijn. De ruiten daar zijn altijd kapot gegooid met stoeptegels. =/ Dus waarschijnelijk is het dit keer ook door vandalen gedaan.
Wanneer niet kun je beter vragen......quote:
Jammer dat dit de aftermath is.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Intelligence het volgende:
[afbeelding]
Beetje slecht te zien, maar afstand is groot, dichterbij kwamen ze niet ...
Rookwolk was wel zeer groot
Ik las net ergens dat ze nieuwe laserapparatuur in gebruik hadden genomen...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef rakotto het volgende:
Anyway het zullen wel vandalen geweest zijn. De ruiten daar zijn altijd kapot gegooid met stoeptegels. =/ Dus waarschijnelijk is het dit keer ook door vandalen gedaan.
Naja, op dit moment weten wij alleen dat het helemaal afgefikt is. Verder weten wij niet wat de oorzaak is.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ze nieuwe laserapparatuur in gebruik hadden genomen...
Nu niet meer.quote:"De grootste Indoor-Arena van Nederland"
Ga d'r nou niet op inquote:Op zondag 7 januari 2007 23:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Naja, op dit moment weten wij alleen dat het helemaal afgefikt is. Verder weten wij niet wat de oorzaak is.
Ze roepen juist daarom versterking op zodat ze de brandweer kazernes kunnen bemannen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje lullig als je nu je gordijnen in de fik hebt staan en er kan niemand komen omdat ze allemaal daar staan
quote:ENSCHEDE - In Enschede woedt sinds zondagavond half elf een grote uitslaande brand in evenementenhal Starworld. Het amusementscentrum met onder meer een paintballcenter, lasergames en quadracebaan telt 3500 vierkante meter en is gevestigd in de voormalige Diekmanhal aan de J. van Deinselaan.
Foto: Arjan Beverdam l Grote brand in voormalige Diekmanhal
Volgens een brandweerwoordvoerder gaat het om een zeer grote brand en dreigen er gasflessen te ontploffen. Er zouden geen gewonden zijn.
De omgeving is afgezet. De politie heeft moeite het toegestroomde publiek op afstand te houden. Over de oorzaak is nog niets bekend.
Was alleen brandgerucht, meer niet ...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef bravo het volgende:
Ik hoor net dat er in de waarbeek ook iets zou fiken. Mijnvader staat bij de brand in Enschede en belt af en toe. Iemand die hier weer iets meer over weet?
Waarbeek ook?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef bravo het volgende:
Ik hoor net dat er in de waarbeek ook iets zou fiken. Mijnvader staat bij de brand in Enschede en belt af en toe. Iemand die hier weer iets meer over weet?
Wat moet een hond daar?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef Bommel12 het volgende:
Helass is er een hond bij om het leven gekomen. Een buurtbewoner heeft twee auto's keihard zien wegrijden, waarna er een grote brand uitbrak. De buurt wordt verder geevacueerd dit omdat er veel vliegvuur door de harde wind is.
hulpverleningsforum.nl
waakhondquote:
Dat gerucht hoorde ik dus ook al ...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Okay dan..gerucht 1: hoe was het met de financiele gezondheid van het centrum?
Dat gerucht hoor je bij ELKE bedrijfsbrand..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat gerucht hoorde ik dus ook al ...
hij wou waarschijnlijk de brand uit plassenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En die bleef stom kijken i.p.v. te blaffen?![]()
Hoeveel waakhonden ken jij die vrij rondlopen?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En die bleef stom kijken i.p.v. te blaffen?![]()
pagina laad niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Intelligence het volgende:
Filmpje:
http://www.twenteracingscene.com/showthread.php?p=71400#p71400
Ook geprobeerd, zowel FF als IE, het blijft wit.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:36 schreef Intelligence het volgende:
ja als je klikt, type url ff in in een nieuw venster, meot werken
Sorry, ik heb hem geslooptquote:Database error
The database has encountered a problem.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.twenteracingscene.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The www.twenteracingscene.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.
Heb je anders geen directe link naar het filmpje? Want het plaatje werkt wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef Intelligence het volgende:
Mja, pcextreme doet dus weer vaag, hier doet ie t op pc1 wel pc2 niet ... dns probleempjes gok ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |