Ik begrijp het ook niet helemaal, wat maakt het uit wie het topic opent?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet wil begrijpen. Maar veel plezier verder met je topic.
Nou waarom opent hij dan niet een nieu topic en laat hij deze sluitenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Bruce is heel verdrietig dat hij het topic niet heeft kunnen openen en zal daarom geen stats meer maken.
Gek he, als je het niet duidelijk uitlegt.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet wil begrijpen.
Mijn redenen om een nieuw topic te openen heb ik al genoemd en waren redelijk duidelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gek he, als je het niet duidelijk uitlegt..
Als jij alleen maar stats wil posten in een topic die je zelf geopend hebt hoeft het voor mij niet zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mijn redenen om een nieuw topic te openen heb ik al genoemd en waren redelijk duidelijk.
Misschien niet voor jou, maar waren ze toch echt wel.
Waarom reageer je steeds op Sven maar negeer je mijn berichten?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mijn redenen om een nieuw topic te openen heb ik al genoemd en waren redelijk duidelijk.
Misschien niet voor jou, maar waren ze toch echt wel.
Maar jij had topic 800000.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef Svensational het volgende:
En jij had de LaPo in IDO, daar ben ik ook nog steeds pissig over!
Als je precies wil zijn, dan was het topic nog niet vol hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet het topic mogen openen? De mensen willen toch doorpraten over de stats die waren gepost en het andere topic was vol.
is goed PeRiquote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
Okay en nu gaan we gewoon weer over de stats kletsen. Volgende keren opent Bruce zelf de topics, want dat vindt hij fijner. En de rest moet niet zo happen ook. Kusjes voor iedereen..
Ja moeder Peerquote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
Okay en nu gaan we gewoon weer over de stats kletsen. Volgende keren opent Bruce zelf de topics, want dat vindt hij fijner. En de rest moet niet zo happen ook. Kusjes voor iedereen..
Hoho.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef Pinball het volgende:
Joepie, vrede op aarde.
Ga eens aan de slag dan Bruce. [afbeelding]
Inderdaad, vijf cijfers, waarvan ook nog 'es vier oneven.quote:
Damn, dan toch maar eens op zoek gaan naar een niet actieve oldbie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Pinball het volgende:
Niet, want je id is te hoog.
Maar als je er echt mee zit laat ik hem wel hernoemen hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
Dat aantal postsquote:
Nee, ze staat pas 18e.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
en ze is ook de user die in de meeste topics gepost heeft, dat kan bijna niet anders
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, ze staat pas 18e.
Of er moet iets totaal niet kloppen met mijn cijfers![]()
Nee hoor, niks mis mee zo te zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:33 schreef Bruce117 het volgende:
Of er moet iets totaal niet kloppen met mijn cijfers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |