Deze OP is veel beter.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
Wat kan je hier vinden
Cijfertjes, cijfertjes en nog eens cijfertjes
Waarover dan
Over de posts in het XFA-forum
Welke cijfertjes dan
o.a. wie het meest gepost heeft,
wat de drukste dag was.
Zijn er ook nog andere cijfertjes mogelijk
Ja hoor, ideeën voor stats zijn altijd welkom en indien haalbaar zullen ze ook wel gemaakt worden.
Waarom eigenlijk
Omdat cijfertjes cool zijn
Vorige topic:
Arcee! Bruce117! XFA Statistieken!
Dan move ik de OP wel even naar boven.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:51 schreef Arcee het volgende:
Waarom een merge?
[..]
Deze OP is veel beter.
En die staat nu halverwege.
Dan ga je toch niet verder? Jankzakquote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een merge
Zal nog eens heel hard na moeten denken of we uberhaubt wel verder gaan.
Ook goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet verder? Jankzak.
Mooi, slotjequote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan move ik de OP wel even naar boven.
Dat kan helemaal nietquote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan move ik de OP wel even naar boven.
Wat doen we toch allemaal moeilijk om een OP zeg.
Wij god. Hoe kom je daar in godsnaam bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:50 schreef Svensational het volgende:
Jullie zijn geen god op FOK! omdat je wat met nummertjes kan goochelen hoor. We waarderen het heus wat jullie doen, maar dat gezanik over OP's en topics komt me echt de strot uit.
Zo gedraag je je.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
Wij god. Hoe kom je daar in godsnaam bij.
Waarom zou hij niet het topic mogen openen? De mensen willen toch doorpraten over de stats die waren gepost en het andere topic was vol.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wij god. Hoe kom je daar in godsnaam bij.
En van mij mag je alle topics in XFA openen, maar blijf a.u.b. van de stats af.
Nou niet echt.quote:
Waarom dan zo moeilijk doen of jij het topic geopend hebt of niet, of jouw post bovenaan staat of nietquote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou niet echt.
De stats maak ik puur voor de users van XFA.
Het subforum kan mij verder gestolen worden, dus niet zulke rare dingen zeggen Sven.
Bruce is heel verdrietig dat hij het topic niet heeft kunnen openen en zal daarom geen stats meer maken.quote:
Jammer dat je het niet wil begrijpen. Maar veel plezier verder met je topic.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom dan zo moeilijk doen of jij het topic geopend hebt of niet, of jouw post bovenaan staat of niet? Dat was het vorige topic ook niet zo
.
En jij had de LaPo in IDO, daar ben ik ook nog steeds pissig over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |