Ik zit dus duidelijk op de verkeerde streamquote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Sylvia, niet doen! Je graaft je eigen graf!
Je dreigt weer door te slaan, vriend scan! Heb je wel eens op hun huidskleur gelet?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn!! Dat types als Brian en Natasia het produkt zijn van broer en zus ofzo.
Dat er daarom iets in die bovenkamers niet helemaal in orde is. Daar zit een draadje los.
ik ook, maar eigenlijk ben ik het al, ik word echt ziek van dat huub bashenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Syl omgaat dan..dan..wordt ik heel boos!
Ja, ik snap het ook niet. Het is een soort masochisme ofzo..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me echt helemaal kapot om jullie!
GA DAN WAT ANDERS DOEN!!!
ik heb helemaal geen streams maar ik ben zo bang dat ze zich inlaat met die gladde glibberquote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik zit dus duidelijk op de verkeerde stream![]()
adem in, adem uit...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ook, maar eigenlijk ben ik het al, ik word echt ziek van dat huub bashen
Hou maar op, ze komen duidelijk niet van de Veluwe dus ehm.... voordat dit weer in een oeverloos gedram over huidskleur verandertquote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef demins het volgende:
Je dreigt weer door te slaan, vriend scan! Heb je wel eens op hun huidskleur gelet?![]()
Inderdaad heel knap van ze, hoe ze zich zo weten op te stellen dat iedereen van ze walgt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:55 schreef Day het volgende:
Grappig, NL en Huub maken ruzie en uiteindelijk hebben Brian en Natasia het gedaan.![]()
Nee, sorry.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Je dreigt weer door te slaan, vriend scan! Heb je wel eens op hun huidskleur gelet?![]()
Ook dat bezorgt hartkloppingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
adem in, adem uit...
streams een paar uurtjes uitzetten en alleen op fok! lezen.
Helpt echt !
NEEEEEEEEEEE van wat ik op fok lees word ik ook niet vrolijk, daar word ik zelfs nogggggggggg kwader van. heeft iemand een zakje ik ga zo hyperventileren van kwaadheidquote:Op zondag 7 januari 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
adem in, adem uit...
streams een paar uurtjes uitzetten en alleen op fok! lezen.
Helpt echt !
Bij mij zou hij per direct teruggestuurd worden na deze weken DGK.... dan sturen ze maar een ander.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Moet je voorstellen dat Nathanael een project leidt in je organisatie...mwaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |