wie gaat?quote:Online ticketverkoop
Kaarten voor het festival zijn dit jaar niet alleen aan de oude vertrouwde festivalkassa's te krijgen, maar ook online te koop via deze festivalwebsite.
Online ticketverkoop
In de nacht van vrijdag 19 januari op zaterdag 20 januari start de online ticketverkoop via www.filmfestivalrotterdam.com om 0.00 uur. (betalingswijze staat er niet bij... )
Reguliere kaartverkoop
Vanaf zaterdag 20 januari, 09.00 uur zijn tickets te koop aan de festivalkassa in de Doelen.
Prijzen
Tickets kosten 8 Euro, met een Tijgerpas 5 Euro (de Tijgerpas is verkrijgbaar voor 20 Euro; met CJP, OV Studentenkaart, 65+ pas en Rotterdampas 10 Euro). Het laatste nieuws over het programma en kaartverkoop is altijd te vinden op deze site
Programma
Het programma van het 36e International Film Festival Rotterdam verschijnt donderdag 18 januari 2007 als bijlage bij de Volkskrant en tegelijkertijd online op deze site.
oh ja inderdaad, dat blad komt altij ruim voor het begin van het festival uitquote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef ikbenik het volgende:
Nee, het programma moet nog bekend gemaakt worden, maar ik had al een magazine van het festival waar ze al een paar films aanhalen die in ieder geval gaan komen.
Maar al kom ik uit Rotterdam, dan nog kan het een hele reis zijn, heb ik geen zin in. Lang leve internet
dat kan natuurlijk nooit is op iffrquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef JelleS het volgende:
Benieuwd naar het programma. Hopelijk veel films uit Azie die ons nog steeds moeten bereiken.
ja inderdaad, uit een omschrijving van 3 zinnen moet je een keuze makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef Breuls het volgende:
Morgen Volkskrant in de bus. Ik vind het elk jaar lastig om films uit te zoeken, omdat je niets kent, maar ik pik er meestal wel een paar mee.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik koop maar één keer per jaar een volkskrant en voor 2007 is dat morgen.
Black Sheep wil ik ook graag zien. Ik zie hem alleen nergens staan niet in de volkskrantbijlage en niet op de site. Het stond wel in de Veronica Gids aangegeven, klopt het dat ie niet draait of kijk ik gewoon niet goed?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:38 schreef Wolfwood het volgende:
Ik zit te denken aan deze films:
1. Awesome; I Fuckin' Shot That! (Beastie Boys)
2. Nightmare Detective
3. Paprika
4. Black Sheep
5. Running on Karma
6. The Mission
7. Exiled
8. Heroic Trio
9. A Dirty Carnival (Bi-yeol-han geo-ri)
10. D.O.A.P.
11. Rescue Dawn
12. La Antena
13. M
14. Bakushi
15. Hana
16. Princess
17. Ex Drummer
18. Daft Punk
19. Day Night Day Night
20. No Mercy For The Rude
21. The Host
22. Opera Jawa
23. Das Leben der Anderen
24. A Hero Never Dies
25. Zadine
26. Heremias - Unang Aklat: Ang Alamat Ng Prinsesang Bayawak (Heremias - Book One: The Legend Of The Lizard Princess
27. Nayi Neralu (In The Shadow Of The Dog) By Girish Kasaravalli
28. Viva
29. Freesia -Bullet Over Tears-
30. The Way I Spent the End of the World (Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii)
31. Retribution (Sakebi)
32. The Suprise film (maar eentje dit jaar?)
33. de slotfilm
Alleen nu al die films nog in de tien dagen zien te proppen.![]()
Ik zag hem in de krant (lees: Spits) staan. Maar op de site kan ik hem idd ook niet vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Black Sheep wil ik ook graag zien. Ik zie hem alleen nergens staan niet in de volkskrantbijlage en niet op de site. Het stond wel in de Veronica Gids aangegeven, klopt het dat ie niet draait of kijk ik gewoon niet goed?
Niets eigenlijk. Het is duurder en daarvoor krijg je een drankje erbij. Plus een introductie speech van mvr. Hamer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:47 schreef G-SaS het volgende:
Wat houd de start/intro film in? behalve dat je dan n goodie krijgt?
korte filmpjes tellen niet mee hehquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:27 schreef BJB het volgende:
Dertig is niks, de afgelopen twee jaar zat ik rond de vijftig
Damn, dus toch! Volgens de Volkskrant bijlage zou die niet vertoond worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:57 schreef Hythloth het volgende:
The Prestige is de slotfilm. Al gezien, kan hem aanbevelen.
Dat zou geweldig zijn, heb nu al helemaal mijn eigen theorie na de eerste keer, wil zien of het klopt. Volgens A-film duurt Inland Empire in Nederland trouwens 171 minuten, dus wie weet is het wel iets andersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
De surprise film duurt volgens het krantje 172 minuten....en laat Inland Empire nu precies 172 minuten duren
dan zou ik retribution moeten schrappenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
De surprise film duurt volgens het krantje 172 minuten....en laat Inland Empire nu precies 172 minuten duren
Ik dacht net nog, ik moest T_E nog wat vertellen, maar je weet het dus alquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme, hoef alleen Ex-Drummer te zien.. of zit er nog een goeie kneukfilm bij?
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik dacht net nog, ik moest T_E nog wat vertellen, maar je weet het dus alBen heel erg benieuwd ernaar, alhoewel ik bang ben dat het helemaal niet gaat werken.
Ja, dat was zeker wel een mooie commercial en dat zeg ik als marketinghater.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:47 schreef JelleS het volgende:
Ik lees net dat de regisseur teven de paraplu-reclame van RVS heeft gemaakt, wat ik pure kunst vond. Ben meteen een stuk optimistischer!
Nu lees ik weer dat 'de windman' ook meedoet, de titelsong is geschreven door Millionaire, en Flip Kowlier ook een nummer heeft afgeleverd en een rolletje heeft. Het lijkt wel een "Belgie: the best of" te worden.
Neem aan dat het snel uitverkocht raakt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef SuperRembo het volgende:
Nou nog een paar minuten voor we gezellig met z'n allen de site plat trekken. Succes iedereen
quote:Deze website is bezig
Hartelijk dank voor uw bezoek aan de ticket website van het International Film Festival Rotterdam
Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt.
Als huidige bezoekers hun bestelling hebben afgerond en de website hebben verlaten is er toegang voor nieuwe bezoekers om een bestelling te kunnen plaatsen.
International Film Festival Rotterdam bedankt u voor uw geduld.
quote:Server Error in '/' Application.
Server Too Busy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |