abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45126665

quote:
Online ticketverkoop
Kaarten voor het festival zijn dit jaar niet alleen aan de oude vertrouwde festivalkassa's te krijgen, maar ook online te koop via deze festivalwebsite.

Online ticketverkoop
In de nacht van vrijdag 19 januari op zaterdag 20 januari start de online ticketverkoop via www.filmfestivalrotterdam.com om 0.00 uur. (betalingswijze staat er niet bij... )

Reguliere kaartverkoop
Vanaf zaterdag 20 januari, 09.00 uur zijn tickets te koop aan de festivalkassa in de Doelen.

Prijzen
Tickets kosten 8 Euro, met een Tijgerpas 5 Euro (de Tijgerpas is verkrijgbaar voor 20 Euro; met CJP, OV Studentenkaart, 65+ pas en Rotterdampas 10 Euro). Het laatste nieuws over het programma en kaartverkoop is altijd te vinden op deze site

Programma
Het programma van het 36e International Film Festival Rotterdam verschijnt donderdag 18 januari 2007 als bijlage bij de Volkskrant en tegelijkertijd online op deze site.
wie gaat?

ik heb de afgelopen 2 edities moeten missen, dus ik moet dit keer echt een paar films checken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 7 januari 2007 @ 22:48:13 #2
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_45127266
Ja, ik ga er dit jaar denk ik wel naartoe. Ik ben een aantal jaar geleden al eens geweest, maar heb het daarna elke keer weer moeten missen. Dit jaar gaat het wel lukken. Gelukkig dat de verkoop nu opnieuw online kan gebeuren, ik heb geen zin om helemaal naar de stad te gaan om kaartjes te kopen, al helemaal geen zin om in die lange rij te gaan staan. Ik ben wel benieuwd hoe het met betalen gaat en hoe je dan je kaartjes ophaalt, of dat je ze thuis kan uitprinten. Ik heb al een paar films aangestreept waar ik wel naartoe zou willen gaan, maar ik weet nog niet op welke dag ze draaien.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_45127783
is er al een filmlijst dan?

helemaal naar de stad? je woont gewoon in rotterdam man niet zeuren, vind het wel wat hebben trouwens al dat wachten in de rij
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45127913
edit
-Rabia Al-Basri
  zondag 7 januari 2007 @ 23:04:02 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45127937
Zal wel druk worden op die site dan, als je ziet hoe de kassa altijd al belegerd wordt.
[KNE]-Mod
  zondag 7 januari 2007 @ 23:10:40 #6
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_45128191
Nee, het programma moet nog bekend gemaakt worden, maar ik had al een magazine van het festival waar ze al een paar films aanhalen die in ieder geval gaan komen.

Maar al kom ik uit Rotterdam, dan nog kan het een hele reis zijn, heb ik geen zin in. Lang leve internet
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_45192947
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef ikbenik het volgende:
Nee, het programma moet nog bekend gemaakt worden, maar ik had al een magazine van het festival waar ze al een paar films aanhalen die in ieder geval gaan komen.

Maar al kom ik uit Rotterdam, dan nog kan het een hele reis zijn, heb ik geen zin in. Lang leve internet
oh ja inderdaad, dat blad komt altij ruim voor het begin van het festival uit
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:07:54 #8
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_45194264
Benieuwd naar het programma. Hopelijk veel films uit Azie die ons nog steeds moeten bereiken.
pi_45194308
zo net de tijgerpas besteld
-Rabia Al-Basri
pi_45194359
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef JelleS het volgende:
Benieuwd naar het programma. Hopelijk veel films uit Azie die ons nog steeds moeten bereiken.
dat kan natuurlijk nooit is op iffr
-Rabia Al-Basri
pi_45338322
Ik ga er als vrijwilliger werken, wat in mijn geval automatisch inhoudt dat ik héél veel films ga zien. Heb me nog totaal niet verdiept in het programma.
pi_45383977
tijgerpas binnen

lees dat ik straks ook nog eens 70 cent per kaartje moet dokken als ik op internet een kaartje koop
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 januari 2007 @ 22:55:33 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_45390529
Ik was wel van plan te gaan, maar of ik dat ga redden is de vraag. Vorig jaar was on-line kaartjes kopen bagger, maar het jaar daarvoor nog véél bagger-der. Ben benieuwd wat er verder nog gaat draaien..
3!
pi_45452078
morgen volkskrant kopen
-Rabia Al-Basri
  Admin woensdag 17 januari 2007 @ 21:38:33 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_45452260
Morgen Volkskrant in de bus. Ik vind het elk jaar lastig om films uit te zoeken, omdat je niets kent, maar ik pik er meestal wel een paar mee.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_45452398
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef Breuls het volgende:
Morgen Volkskrant in de bus. Ik vind het elk jaar lastig om films uit te zoeken, omdat je niets kent, maar ik pik er meestal wel een paar mee.
ja inderdaad, uit een omschrijving van 3 zinnen moet je een keuze maken maar dat heeft uiteraard ook zijn charmes
-Rabia Al-Basri
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:47:28 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_45452624
Ik koop maar één keer per jaar een volkskrant en voor 2007 is dat morgen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_45452959
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik koop maar één keer per jaar een volkskrant en voor 2007 is dat morgen.

koop af en toe wel een zaterdag editie, die zijn lekker dik
-Rabia Al-Basri
pi_45467899
vind het ook erg lastig om een keuze te maken

denk zelf aan deze in ieder geval
- the host
- princess
- docu over de dixie chicks
pi_45483087
Ik ga ook als vrijwilliger en probeer dan natuurlijk de rest van de dagen te vullen met films Ik heb nu al een lijst van 30 die ik heel graag wil zien en nog een minstens zo lange lijst die ik medium graag wil zien.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:38:56 #22
62828 Wolfwood
God's Lonely Man
pi_45489422
Ik zit te denken aan deze films:

1. Awesome; I Fuckin' Shot That! (Beastie Boys)
2. Nightmare Detective
3. Paprika
4. Black Sheep
5. Running on Karma
6. The Mission
7. Exiled
8. Heroic Trio
9. A Dirty Carnival (Bi-yeol-han geo-ri)
10. D.O.A.P.
11. Rescue Dawn
12. La Antena
13. M
14. Bakushi
15. Hana
16. Princess
17. Ex Drummer
18. Daft Punk
19. Day Night Day Night
20. No Mercy For The Rude
21. The Host
22. Opera Jawa
23. Das Leben der Anderen
24. A Hero Never Dies
25. Zadine
26. Heremias - Unang Aklat: Ang Alamat Ng Prinsesang Bayawak (Heremias - Book One: The Legend Of The Lizard Princess
27. Nayi Neralu (In The Shadow Of The Dog) By Girish Kasaravalli
28. Viva
29. Freesia -Bullet Over Tears-
30. The Way I Spent the End of the World (Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii)
31. Retribution (Sakebi)
32. The Suprise film (maar eentje dit jaar?)
33. de slotfilm

Alleen nu al die films nog in de tien dagen zien te proppen.
Welcome to Text-only Counterstrike.
You are in a dark, outdoor map.
> GO NORTH
You have been pwned by a grue
pi_45490079
zit ook in de 30 films, alleen de zaterdagen vallen uit vanwege een bruiloft en een vrijgezellenfeestje

morgen schematje samenstellen
-Rabia Al-Basri
  Admin donderdag 18 januari 2007 @ 22:41:57 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_45492077
Wow, derting? Ik heb vorig jaar volgens mij net genoeg films gezien om mijn Tijgerpas eruit te halen, en dat vond ik al heel wat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:27:51 #25
16049 BJB
cluods in the haed
pi_45493532
Dertig is niks, de afgelopen twee jaar zat ik rond de vijftig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')