Joh, dat is pure fake. Ik heb zelf het hyperventilatiesyndroom. En dit is echte fake.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:30 schreef kissa het volgende:
Natalia gaat hyperventileren![]()
(sorry, zit me te pletter te lachen om dat malle mens)
Ik doe m'n uiterste best. Het is dan ook wel weer humor. Dat moet ik Natasia nageven.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Zijn hier echt nog mensen die stream 1 en 2 kunnen aanhoren? Dat bestaat toch niet?
Dit is echt !!! Believe me, i can know. Dit is niet leuk.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia hyperventitlatie?? Wat een ..... (er is geen gepast woord meer voor dit wezen)
dank Uquote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
mogen we weer Sylvia en Ilona op de streams, please???
What goes around, comes around....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia hyperventitlatie?? Wat een ..... (er is geen gepast woord meer voor dit wezen)
Grapjas, dit is pure fake.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dit is echt !!! Believe me, i can know. Dit is niet leuk.....![]()
Ze snapt er gewoon niets van, kan ze ook niets aan doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
Nena kan gewoon niet tegen drama, die is (bijna) in tranen omdat anderen in tranen zijn.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
en Nena denkt, ja goh zeg..moet ik nu huilen of..tja weet ik veel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |