Maar dat ging toch al niet meer door..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze doen GDV alsof er een dooie is gevallen stelletje achterlijken![]()
PS Natasia huilt alleen maar om de buikwandcorrctie en de nwe boobs die ze niet gaat krijgen
adem in, adem uit ....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze doen GDV alsof er een dooie is gevallen stelletje achterlijken![]()
PS Natasia huilt alleen maar om de buikwandcorrctie en de nwe boobs die ze niet gaat krijgen
Precies, daar denkt ze alleen maar aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:29 schreef ruby het volgende:
Jezus, Natasia.....pffff. Ja je voelt de bui al hangen he. Je staat er alleen voor straks.
Dit is idd heel ernstig.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze huilt nog onbedaarlijker dan toen ze haar kids achterliet![]()
![]()
![]()
Ze is zelfs aan het hyperventileren![]()
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Zijn hier echt nog mensen die stream 1 en 2 kunnen aanhoren? Dat bestaat toch niet?
Joh, dat is pure fake. Ik heb zelf het hyperventilatiesyndroom. En dit is echte fake.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:30 schreef kissa het volgende:
Natalia gaat hyperventileren![]()
(sorry, zit me te pletter te lachen om dat malle mens)
Ik doe m'n uiterste best. Het is dan ook wel weer humor. Dat moet ik Natasia nageven.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Zijn hier echt nog mensen die stream 1 en 2 kunnen aanhoren? Dat bestaat toch niet?
Dit is echt !!! Believe me, i can know. Dit is niet leuk.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia hyperventitlatie?? Wat een ..... (er is geen gepast woord meer voor dit wezen)
dank Uquote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
mogen we weer Sylvia en Ilona op de streams, please???
What goes around, comes around....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia hyperventitlatie?? Wat een ..... (er is geen gepast woord meer voor dit wezen)
Grapjas, dit is pure fake.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dit is echt !!! Believe me, i can know. Dit is niet leuk.....![]()
Ze snapt er gewoon niets van, kan ze ook niets aan doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
Nena kan gewoon niet tegen drama, die is (bijna) in tranen omdat anderen in tranen zijn.
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
en Nena denkt, ja goh zeg..moet ik nu huilen of..tja weet ik veel ofzo.
Heeft niemand een contract voor in Hollywood voor Natasia.....????quote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
'k Weet niet hoor, maar dit is echt wel gespeeld door de dramaqueen![]()
zenuwenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
off topic: Wat heeft Ilona een lelijk irritante tik met haar ogen.
Als ze überhaupt al komen. Dat is nog maar de vraag.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Heeft er al iemand 112 en de GGZ gebeld? Uitrukken met alle materieel graag! Inclusief de ladderwagen.
Ja, zie smilie en tekst tussen haakjes. Bij een echte hyperventilatieaanval zou ik niet lachen ...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, dat is pure fake. Ik heb zelf het hyperventilatiesyndroom. En dit is echte fake.
quote:
Dat zou wel het beste zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:33 schreef Renesite het volgende:
Natasia is dood?
Nee!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft niemand een contract voor in Hollywood voor Natasia.....????![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef snetje het volgende:
nu weet natasia hoe haar kinderen zich voelen !! mama je liet ons in de steek !!!![]()
What goes around.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef snetje het volgende:
nu weet natasia hoe haar kinderen zich voelen !! mama je liet ons in de steek !!!![]()
Precies!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef snetje het volgende:
Nathanael reanimeert en bezwangert haar (Nena en Brian als getuigen) en geeft Huub de schuld.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef demins het volgende:
Natasia gaat dood, alleen maar om Huub onder druk te zetten!![]()
God, hoe heette haar zus ook alweer, die zat in BB-6......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |