quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef snetje het volgende:
nu weet natasia hoe haar kinderen zich voelen !! mama je liet ons in de steek !!!![]()
ik ben ook wel klaar voor de 2e ronde.. heb net chips en cola gepaktquote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
Ha! Ze begint zo weer denk ik!
Dat je daar genoegen uit put.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
Ha! Ze begint zo weer denk ik!
zullen toch wel verschillende gradaties zijn. ik heb het maar 1 keer echt gehad. ik dacht dat ik dood ging, dacht eerst dat ik een epileptische aanval kreeg of iets (alles ging shaken). gelukkig was er iemand in de buurt die het herkende en die heeft me gerustgesteld en zo verdween het.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat mensen moeten helpen met hyperventilatie
Toeval bestaat niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
God, hoe heette haar zus ook alweer, die zat in BB-6......![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Natasia gaat wel ver hoor.... als ze even het middelpunt niet is.
In die volgorde??? Gatsiequote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nathanael reanimeert en bezwangert haar (Nena en Brian als getuigen) en geeft Huub de schuld.
* Sonique moet heel erg naar de WC, maar is bang iets te missen...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben ook wel klaar voor de 2e ronde.. heb net chips en cola gepakt![]()
En Huub ligt nog steeds op bed.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
En alle aandacht gaat weer naar Natasia
Zet een potje naast je.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique moet heel erg naar de WC, maar is bang iets te missen...![]()
De styliste moet eerdaags gewoon een dwangbuis voor haar meenemen, zal haar goed staanquote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Begint ze weer!
Waar zijn de mannen in witte jassen?
Die moet echt in dwangbuis afgevoerd worden. Met spoedquote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Begint ze weer!
Waar zijn de mannen in witte jassen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef Leandra het volgende:
Uiteindelijk heeft Huub het Natasia allemaal aangedaan, zelfs het feit dat Wilgo nu vreemdgaat in Suriname..... Allemaal Huub z'n schuld.
De koning is dood leve de koning.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef Black_king het volgende:
De leider valt weg...... Dat gaat nog heel veel onrust geven !!!
Wat te denken van de redaktie!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
en Bart vindt het allemaal geweldig!
Een kopje dan of een flesje? Waar een wil is, is een weg.quote:
Nee, hij moet zich nu kwetsbaar opstellen. Meehuilen, nog meer verdriet tonen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub ligt nog steeds op bed.
Verstandig van hem.
ik hoop het, ik hoop hetquote:Op zondag 7 januari 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
De held die in zijn eentje een zooitje kanshebbers eruit werkt
[afbeelding]
Dat is dan een goed teken!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:44 schreef Tomahawk39 het volgende:
JOngens jongens en meiden rustig rustig cos begint BB normen aan te nemen ik kan het niet meer bijhouden
Waarom ?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, hij moet zich nu kwetsbaar opstellen. Meehuilen, nog meer verdriet tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |