Die komt van de regen in de drup.......Van de hemel in de hel als ze naar buiten komt.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:24 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan haar leven buiten de villa nog. Ze wordt dan overal uitgekotst, dat moet haast wel.![]()
Ja en Nena ookquote:Op zondag 7 januari 2007 20:24 schreef Black_king het volgende:
Brian huilt nu ook
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En ze hield haar ogen ook droog toen ze verklaarde gezakt te zijn voor het theorie-examen omdat ze het "te goed had geleerd."![]()
Hij moet nog, dit was alleen de leader opnemen...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:26 schreef ruby het volgende:
Is NL nou weer terug van z'n gesprek of moet ie nog?
Die uitspraak moeten ze even aan de dames laten horen op stream 3 en 4. 'quote:Op zondag 7 januari 2007 20:27 schreef Kerdaben het volgende:
Brian: "Het enige echte wat hier rondloopt zijn deze 5 personen (Bart, Brian, NL, Nena, Natasia)"
Okeeej.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij moet nog, dit was alleen de leader opnemen...
Schakel net even in maar ik trek deze huichelarij nu al niet meer (Natas jankt).quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Elounda het volgende:
Nou ik ga into the West kijken, want ik kan deze jankerd niet meer velen!
Laters.
Nee dat zei ze niet maar dat zou ze wel moeten zeggen, ze kan het dan wel vreselijk hebben gevonden gisteren, maar meer dan een duwtje was het niet, en dat weet ze ook, ze stapte er ook nog gewoon tussen met een opmerking als "en nou normaal doen"quote:Op zondag 7 januari 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
Zei ze dat?
Ik dacht dat zij het vreselijk vond, gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |