psssst BB6 all overagain Huub is net als Jeroen en dat kwam uiteindelijk ook goedquote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
Als Huub eruit wordt gezet is voor mij het programma totaal niet interesting meer.
De ratten vergeten totaal wat zelf heben geflikt en ze hebben zichzelf nu behoorlijk vergist.
Hoe ze net ook tegen "de stem" dankjewel zei. "Dankjeweeeeeeeel". Word ik óók al zo agressief van. Ik haat die vuile stinkhoer.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Word je hier ook zo agressief van? Ik kan niet meer stilzitten van ellende.![]()
Ik hoop het. Dan kunnen ze in ieder geval geen leugens meer vertellen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ilona is zo'n tiep die geen karakter durft te hebben, ze waait met alle winden mee![]()
Bart geeft toe dat hij het spel gaat verliezen
Volgens mij gaan ze het filmpje terug zien klopt dat?
Natuurlijk gaan ze dat doen lol..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Stem zegt dat ze met nathanahell gaan praten.
Was jij dat??quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Nathanael gaat heb ik voor niets die fakeblog opgezet.
Zei ze dat?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
Wanneer zegt Nena nou "hier klopt iets niet, er wordt drama gemaakt over een duwtje van nix"
En ze hield haar ogen ook droog toen ze verklaarde gezakt te zijn voor het theorie-examen omdat ze het "te goed had geleerd."quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia huilt dikke tranen terwijl ze dat niet eens heeft gedaan toen ze dacht dat Wilgo haar ventje haar had verlaten![]()
![]()
![]()
Sterker nog.....als Huub gestraft wordt , kijk ik nooit meer minuut naar TIEN.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef ruby het volgende:
Ik zou het echt sick vinden als er stevige consequenties aan zouden hangen voor Huub. Dat verdient ie niet.
Eerder consequenties voor die drie hufters. Dank u.
We begrijpen je, Gert.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ze net ook tegen "de stem" dankjewel zei. "Dankjeweeeeeeeel". Word ik óók al zo agressief van. Ik haat die vuile stinkhoer.
Sorry.![]()
Als door dat 'duwtje' er drie pionnen uitgaan...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Flyduck het volgende:
Wat een jankerds zijn het allemaal. Ze zitten daar toch om miljoenen te winnen en een villa !! Dat gezeik over een duwtje.
Jammer dat de DGK redactie hier meteen aangaf dat het fake was.quote:
En dan heb ik ook niets meer aan goudenbart.spaces.live.comquote:
En dan haar leven buiten de villa nog. Ze wordt dan overal uitgekotst, dat moet haast wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:22 schreef Black_king het volgende:
Natasia's droom spat uiteen. Die ziet de bui al hangen voor haar kans op winnen.
Eensch, weg er mee als ze dit flikken...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sterker nog.....als Huub gestraft wordt , kijk ik nooit meer minuut naar TIEN.....![]()
Yep,quote:Op zondag 7 januari 2007 20:19 schreef Darklight het volgende:
Als Basrt nou ff eerlijk zegt waarom die weg wil, komt die ook geloofwaardig over
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan heb ik ook niets meer aan goudenbart.spaces.live.com
Maar wel leuk voor Nathanael om na te lezen als ie weer thuis is.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Jammer dat de DGK redactie hier meteen aangaf dat het fake was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |