Hoe kan dat nouquote:Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Een onwijs leuk gezellig weekend gehad, gelachen gehuild geruzied, gepraat gediscusseerd.
Ik maak nooit ruziequote:Op zondag 7 januari 2007 19:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Wij hebben de laatste tijd zo vaak ruzie dat ik het bijna fijn ga vinden![]()
Ik heb het testje even gedaan, ik ben een ontwijker...quote:
Ach zoals de laatste tijd nog al eens gebeurd... lagen Mar en ik weer heerlijk in de clinch... althans ik ergerde me aan Marcoquote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Sugar het volgende:
Rewimo, wat leuk en ook spannend (lijkt mij) dat jullie samen gaan wonen én nog wel in een ander land! Hopelijk brengt het jullie alleen maar goeds!
En leg nou maar even die ruzie uit, Bar.![]()
We gaan een nieuwe haven graven, zeg maarquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef pinquit het volgende:
wow rewimo wat een staplijkt me doodeng heel eerlijk gezegd
maar ik ben heel erg van de veilige vaste haven enzo
Nou, met de huizenprijzen hier kom je helaas niet echt verquote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben de tot tien teller. Grappig testje, alleen wel erg gericht op middelbare-schoolruzietjes had ik het idee.
Rewimo, door die post van Sugar ging ik eens teruglezen in het vorige bankje. Wat een nieuws zeg, geweldig leuk!!! Maar 1 dingetje, als Qltel dan toch een andere baan gaat zoeken, is het dan geen optie om in jouw plaats een andere/grotere woning te vinden? Niet dat Duitsland niet aantrekkelijk is hoor, die regio die je noemt lijkt me heel leuk. Nijmegen en Arnhem in de buurt! Een grote tuin! Christan tweetalig! Klinkt ook heel goed allemaal. Maar Christan in zijn eigen vertrouwde omgeving laten, daar is ook wat voor te zeggen. Hoewel, nu is hij nog jong en dan is het meestal het beste moment om te switchen van school. Nou ja, voors en tegens dusMaar in ieder geval: veel plezier en succes met het zoeken naar een mooi huis!
Het is nog maar een aantal minuten zo, maar ik was er wel al sinds vorige week mee bezig.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee _Bar_ ik zie dat je je naam hebt gewijzigd! Is dat al lang zo? Niet dat ik er aan moeten wennen hoor, je was al _Bar_ natuurlijk
"Nachtzuster wat moet ik zonder jou beginnen..Nachtzuster ik brand van binnen..."quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef Lois het volgende:
Rewimo wat een stap, verhuizen naar het buitenland. Leuk! Mooie tuin zeg *jaloers kijkt*
O Nachtzuster, als ik jouw ondertitel zie moet ik gelijk aan dat liedje van Doe Maar denken
Ik ontplof ook eerder. Tien tellen wachten is niks voor mij. Direct vol in de aanval.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:36 schreef _Bar_ het volgende:
Dat laatste klopt echt niet... Ik onplof meestal eerder
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef Lois het volgende:
Thuis kan ik ook amper ruzie maken met Jeroen, maar wij zijn wel heel goed in zwijgend mokken.
Wil je hier ook nog even verder gaan, ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Wij hebben de laatste tijd zo vaak ruzie dat ik het bijna fijn ga vinden![]()
Hier meer een Koe fan.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:49 schreef dutchie het volgende:
_Bar_ hier een grote fan van Cow & Chicken.Vroeger dan hè.
Goede manier om bezoek weg te werkenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef lcicle het volgende:
Mijn schoonouders zijn laatst zelfs naar huis gegaan omdat manlief en ik aan het kibbelen waren
Dusse...zie een paar posts hierbovenen nou opzouten je bent toch allergisch voor [OUD]quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wil je hier ook nog even verder gaan, ofzo?
![]()
Jij snapt 'tquote:Op zondag 7 januari 2007 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goede manier om bezoek weg te werken
'quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dusse...zie een paar posts hierbovenen nou opzouten je bent toch allergisch voor [OUD]![]()
Kan ik mij voorstellen, vooral na mijn uitslagquote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Saffier het volgende:
Hier ook regelmatig ruzie, alhoewel we het tegenwoordig ook wel 'discussieren'noemenIk durf die test niet te doen kop-in-het-zand-steekt
Karin hoe gaat het met de banenjacht van J.?
quote:Je scoorde 50% op de ruziestijl 'de uitdager'. De uitdager gooit eerder kolen op het vuur dan dat hij/zij ruzies beëindigt. Uitleg
Je scoorde 10% op de ruziestijl 'de ontwijker'. De ontwijker kan niet zo goed tegen ruzies en loopt er het liefst voor weg. Uitleg
Je scoorde 20% op de ruziestijl 'de susser'. De susser zal proberen een ruzie zo snel mogelijk te smoren. Uitleg
Je scoorde 20% op de ruziestijl 'de tot tien teller'. De ‘tot tien teller’ overziet de situatie en weet goed om te gaan met ruzies. Uitleg
Van mij mag je hoor ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef phluphy het volgende:
_Bar_ ik vind je nick leuk zo ! Maar ik ga toch lekker makkelijk "Bar" zeggen, zonder die streepjes steeds, mag dat?
Ook lekkerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik ben bang dat ze dan al koud zijn voor ik bij je ben, Bar, dat is nou ook weer zonde dan. Stukkie verse ananas als alternatief?
Oh echt?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Karin het volgende:
Wat ontzettend leuk Rewimo voor jullie!! Ik hoop dat jullie een droomhuisje kunnen vinden daar.
Jeetje wat een stap zeg! Helemaal naar Duitsland. Ik vind het stoer.
Ow ruzie maken, kunnen wij ook niet. Het is hier een keer zo erg geweest dat we elkaar 3 dagen doodgezwegen hebben (erg handig 2 van die koppige mensen). Toen op de 4e avond had peet zijn vaste sportavond maar hij had wel de stekker van het internet eruit getrokken "als je niet met mij praat praat je maar met niemand". Digibeet als ik ben heb ik dat dus niet kunnen vinden maar was ook te koppig om hem te bellenHad bijna de Casema helpdesk gebeld maar voelde al aan mijn water dat dit toch een actie van hem zou kunnen zijn. Aangezien ik het zo erg vond van het internet ben ik de volgende dag toch maar weer gaan praten
Wist niet eens meer waar de ruzie over ging.
quote:Je scoorde 40% op de ruziestijl 'de uitdager'. De uitdager gooit eerder kolen op het vuur dan dat hij/zij ruzies beëindigt. Uitleg
Je scoorde 0% op de ruziestijl 'de ontwijker'. De ontwijker kan niet zo goed tegen ruzies en loopt er het liefst voor weg. Uitleg
Je scoorde 0% op de ruziestijl 'de susser'. De susser zal proberen een ruzie zo snel mogelijk te smoren. Uitleg
Je scoorde 60% op de ruziestijl 'de tot tien teller'. De ‘tot tien teller’ overziet de situatie en weet goed om te gaan met ruzies. Uitleg
Nou waarom ga jij zo vroeg al naar bed danquote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helaasch erg waar...
Waar ben je zo moe van BarZelf heel snel bed inkruipt... ogen vallen dicht
Moet je de eerste laag niet in iets anders dan wasco doen? Anders kras je dat toch ook weg?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Eerst je blad volkrassen met gekleurde wasco, dan een laag zwart eroverheen (dekkend). Daarna met iets scherps in de zwarte laag tekenen, zodat de kleuren erdoorheen komen.
6 uur hier, maar eigenlijk mag ik niet mottig zijn er om, hij heeft een hand ingepakt in verband, hechting en zo, leuk spelen met je zusquote:Op maandag 8 januari 2007 05:15 schreef m@x het volgende:
MogguhIk heb ruzie met mijn kind omdat hij om 5 uur wakker werd en niet meer wilde slapen.
O zie je wel, ik ben niet oud gekquote:Op maandag 8 januari 2007 08:13 schreef m@x het volgende:
Wij deden het op de kleuterschool altijd gewoon met wasco (beide lagen). Als je niet te hard krast dan zou je de onderste laag niet weg moeten krassen. Spatten vond ik ook altijd zo leuk. Met ecoline, een tandenborstel en een gaasje (hoe heet zo'n ding ook alweer).
Mag ik bekennen dat ik ook eens zoiets heb gedaan... Lief bleef maar met zn neus achter de pc hangen en ik was aan het mokken en hij luisterder niet eens (en terecht, maar goed). Toen ben ik kwaad naar beneden gegaan en heb in de meterkast even het stekkertje van internet losgehaald, toen was zijn spelletje verdingestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Karin het volgende:
Toen op de 4e avond had peet zijn vaste sportavond maar hij had wel de stekker van het internet eruit getrokken "als je niet met mij praat praat je maar met niemand". Digibeet als ik ben heb ik dat dus niet kunnen vinden maar was ook te koppig om hem te bellenHad bijna de Casema helpdesk gebeld maar voelde al aan mijn water dat dit toch een actie van hem zou kunnen zijn.
Waarom niet daar, je valt hier toch ook zomaar binnen nu?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:42 schreef moussy het volgende:
Mag wel hier he, ik kom nooit bij de peuters, staat ook zo dom om er zo binnen te vallen
Misschien als je de Vleeshal belt? Dat is het enige nummer dat op dat adres te vinden is...quote:Op maandag 8 januari 2007 09:31 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe ik aan het tel. nr. van de lidl in zaandam kan komen? die op westzijde?
ik kan het gewoon niet vinden dus
gek he? zouden ze dan gewoon geen telefoon hebben?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien als je de Vleeshal belt? Dat is het enige nummer dat op dat adres te vinden is...
kan heel goed... of een geheim nummer. Ik weet dat de Aldi ook alleen maar via het hoofdkantoor bereikbaar is. Kostenbesparing, omdat ze anders iemand de helft van de dag aan de telefoon hebben zitten. Tenminste zo werd me dat ooit verteld.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gek he? zouden ze dan gewoon geen telefoon hebben?
Wat heb je voor vraag lady-wrbquote:Op maandag 8 januari 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, klopt wel hoor Sjeen. De supermarkt waar ik werkte was ook niet te vinden in het telefoonboek. Anders heb je dus de hele dag klanten die bellen of de waspoeder uit de aanbieding er nog is enzo.
Hij heeft gelijk...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
Had net met Marco over het weekend en volgens hem was het geen ruzie maar heb ik mijn hart gelucht, wat me nogal dwars zat
Spatraam volgens mij.... ik vond het ook geweldig en tegenwoordig kun je ze kant en klaar van de SES kopen. Ik heb er één gekocht voor Twan, maar die ligt nog boven in de kast en moet nog gegeven worden..... daar zit trouwens gewoon verf bij en geen ecoline.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:13 schreef m@x het volgende:
Wij deden het op de kleuterschool altijd gewoon met wasco (beide lagen). Als je niet te hard krast dan zou je de onderste laag niet weg moeten krassen. Spatten vond ik ook altijd zo leuk. Met ecoline, een tandenborstel en een gaasje (hoe heet zo'n ding ook alweer).
qltel en ik gaan samenwonen ergens dit jaar en het idee is om dat in Duitsland te gaan doenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:19 schreef desiredbard het volgende:
Rewimo, waar ga je heen dan, nben even aan het etruglezen maar kan niets vinden
Loop er even heen en vraag hetquote:Op maandag 8 januari 2007 09:31 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe ik aan het tel. nr. van de lidl in zaandam kan komen? die op westzijde?
ik kan het gewoon niet vinden dus
als ik tijd heb wil ik dr best heenlopen, maar ik heb geen tijd. ik ben aan het werk en straks komt er alweer een taxateur.quote:
is dat zoiets als marmeren?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:54 schreef Saffier het volgende:
Tobias heeft ruzie met de vloer, in 10 minuten tijd 3 builen op zijn kop en op nieuwjaarsdag had hij zijn tand al door zijn lip, gaat goed hier!
Lishe gefeliciteerd!
Mous dat klinkt echt als huize knots, hoe is het nu met Cas' hand?
Saptten en wasco wasis zo leuk! En kennen jullie die 'kringen' nog die je kan maken met olieverf op water en daar je papier op leggen? Dat was mijn favoriet!
Wij deden dat spatten vroeger met een zeef en een tandenborstel... Een groot wit vel papier, herfstblaadjes erop leggen en dan spetteren... Krijg je best leuke creaties van. Zelf vind ik het trouwens ook nog steeds leuk om bladeren in te smeren met gips en dan na het drogen de bladeren eraf te halen en het gips te schilderen. Je ziet de nerven dan zo goedquote:Op maandag 8 januari 2007 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat zoiets als marmeren?
en spatten is mij nog nooit gelukt. ik heb hier zo'n zelfde setje als diaan had weggemikt omdat het gewoon niet werkte.
met ecoline kan je ook heel leuk kringen maken op vloeipapier.
haha nee hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:01 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie die andere in elkaar geslagen om een te lage taxatie?
Ja dat is ook leuk, heb ik laatst nog gedaan met Twan....quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Rewimo het volgende:
O dan doe ik er nog eentje, livelink
Een halve vlinder schilderen met lekker veel verf en dan het papier dubbelvouwen zodat je een afdruk krijgt van de andere helft, dan heb je een prachtig symmetrische vlinder(of een hoop vlekken)
Dat doe ik dus rechtsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:34 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ieder zijn talenten. Ik ben ook echt linkshandig, misschien heeft het er wel iets mee te maken.
Ik kan me herinneren dat er een wereld voor me open ging toen ik een aantal jaren geleden een schaar voor linkshandigen kocht. Ik kon ineens knippen![]()
Tipje: het is nooit enigste!!! zo heb ik dat begrepenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat doe ik dus rechts![]()
Is ook het enige/enigste* wat ik met rechts doe.
* doorhalen wat niet van toepassing is
wauw dat je daar zo opkomtquote:
Geen directe nummers gevonden voor plaatselijke Lidl's helaas.quote:Informatie & Service
Wensen, opmerkingen, vragen...
Onze vriendelijke en onafhankelijke telefoonservice is gratis voor u bereikbaar:
0800-54 35 463 (0800-LIDLINFO)*
ma. t/m vrij. van 08:30 tot 19:00
zat. van 10:00 tot 16:00
* alleen binnen Nederland
Ik heb Peaceman net per mail gesproken en ook hij zegt dat als @home dit niet goed oplost, we inderdaad weggaan.... helaas kunnen we het kabelabonnement niet opzeggen, omdat deze regio gebonden is aan @home kabelcomquote:Op maandag 8 januari 2007 13:09 schreef livelink het volgende:
Kun je niet het bewijs sturen dat je voor het einde van de actie al mailtjes had gestuurd en had gebeld?
Aan de andere kant; als een provider zoveel ergernissen oplevert kun je er misschien maar het beste weggaan. Providers genoeg, zou ik zeggen.
Heb je ook 'bjoet'?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef jessie het volgende:
Moussy wat schrikken joh! En waarom hechten ze Cas zonder verdoving? Ik had out gegaan vrees ik
Lief dat Rene ook nog stickers kreeg van ze. Ik kan me voorstellen dat ze geschroikken is. Ook al was ze hem ff zat. Ik zie in Bo zoveel dingen terug zoals jij ze over Rene schrijft.
Tikt rottig met een pleister op je vinger. Was lekker bezig met stoofpeertjes snijden en een erg scherp mesje
Bar wat goed!!!!
Ik ben nog bezig met de ik ga het binnenkort ook echt eens doen fase
Hier hetzelfde dusquote:Op maandag 8 januari 2007 14:30 schreef Rottdog het volgende:
Heb net alles is bijgelezen maar er is donders weinig blijven hangen![]()
Zenk joequote:Op maandag 8 januari 2007 14:30 schreef Rottdog het volgende:
Ach gossie die Cas
Heb net alles is bijgelezen maar er is donders weinig blijven hangen![]()
Rewimo gefeli met de hokkerij![]()
Waarom kijk jij bij René als ze aan het zwemmen is?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef livelink het volgende:
Wij mogen er trouwens ook niet bijblijven, maar je kunt door het raam kijken. En dan zie ik 5 serieuze kindjes die ernstig aan het zwemmen zijn en 1 flierefluiter die na elk baantje even lekker wil hangen en voortdurend aangespoord moet worden om door te zwemmen. En haar mond staat niet stil, ze kletst tegen iedereen die ze tegenkomt, ze praat honderduit tegen de badmeester. Ik kan niet horen wat ze zegt natuurlijk, maar voor Katja is het duidelijk 1 groot sociaal festijn, dat zwemmen.
Oh jee, ik durf bijna niet te vragen hoever René nu is.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Waarom kijk jij bij René als ze aan het zwemmen is?
Na ruim een jaar nog geen Aquote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh jee, ik durf bijna niet te vragen hoever René nu is.
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een idee wat een zoemoborstelaar is?
Ongeveer een jaar, Diaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe lang doen ze eigenlijk gemiddeld om A te halen?
Hmm dat gaat nog best snel... dan zou Twan over ongeveer 4 maanden zn A hebbenquote:
Precies, ze hebben gewoon monopoliepositie wat kabel betreft... wij kunnen ook geen casema of UPC...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
@diaan, @home is echt aan het rondklootmongolen hoor
Zo hebben we hier de 50 eurie versie, die is in snelheid ernstig om laag gegaan, de 70 eurie versie is degene die wij eerst voor 50 haddende afzetters..
De verbinding heeft er de laatste 3 maanden behoorlijk vaka uitgelegen, of zo traag dat zelfs google 2 minuten nodig heeft om te ladenen als je fdan belt ze zijn of bezig, of het ligt aan onze pc/router of iets anders voor lam excuus
![]()
het is dat je hier niets beters hebt, ja adsl, maar dan ben je en telefoonkosten + abonnements kosten kwijt hier dan..![]()
Ik wil er even niet over pratenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef bixister het volgende:
rewimo, ik las over jullie duitsland plan, wow! spannend! het ergst lijkt het me voor je moeder. (of gaat ze mee verhuizen?) maar die doet zoveel met christan, wat moet het voor haar erg zijn als ie ineens zoveel verder weg gaat wonen.
Het probleem is niet echt het slapen trouwens, het is meer het punt inslaap vallen, en de angst die er nog steeds heel erg inzit als iemand een stuipbeweging maakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk dat ik daar ook wel een oplossing voor weet... maar dat helpt niet tegen de vermoeidheid![]()
Mooi dat Barretje langzaam maar zeker weer naar boven komt![]()
Sportschool word vanavondquote:Op maandag 8 januari 2007 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
Bar wat een goed nieuwsHoe was het bij de sportschool?
Mee eens, maar ik het het afgesproken dus ik heb niets te willenquote:
Niet, joh... jij bent toch de vrolijkheid zelve ookal was het vijf uur voor je naar bed gingquote:Op maandag 8 januari 2007 16:29 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het probleem is niet echt het slapen trouwens, het is meer het punt inslaap vallen, en de angst die er nog steeds heel erg inzit als iemand een stuipbeweging maakt.
En de uren wakker liggen met lamp aan omdat ik anders niet in slaap val is niet echt goed voor mijn gemoedstoestand en mijn humeur![]()
Okay, onder een afspraak kom je inderdaad niet uit.....quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik het het afgesproken dus ik heb niets te willen
Euh ja maar dat kwam omdat ik me in ontzettend leuk gezeldschap bevondquote:Op maandag 8 januari 2007 16:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet, joh... jij bent toch de vrolijkheid zelve ookal was het vijf uur voor je naar bed ging![]()
Oeh handig!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:32 schreef Sjeen het volgende:
Tex, ik heb bij een automaterialenzaak voor vier euro een spiegeltje met een zuignap gekocht, zodat ik Isa steeds kan zien, zonder mij hoofd te hoeven draaien. Ideaal!
[afbeelding]
Ok, dan heb ik het goed onthouden.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen als er een airbag is, mag de maxcosi niet voorin klopt...![]()
Maxi cosi voorin mag idd alleen als er geen airbag (ingeschakeld) is.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Maxi cosi mag toch niet voorin? Of is dat alleen als er een airbag voorin is?
De airbag moet uit! Het levert namelijk zo'n klap op als die opblaast, da's niet gezond (lichtelijk uitgedrukt) Zelf zou ik het stoeltje niet voorzetten, de kans dat er achterin iets gebeurd is zo klein. En als er iets gebeurd, dan zet je de auto langs de kant en lost het opquote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maxi cosi voorin mag idd alleen als er geen airbag (ingeschakeld) is.
Over gewoon autostoeltje kan ik daar niet veel over vinden. Of dan ook de airbag uit moet? Want dat kan wel met onze auto, ik weet alleen niet hoe....
Ik heb het opgezocht op de anwb site. Daar staat dat (in de faq) het met een gewoon autostoeltje ook moet. Uitgeschakeld dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maxi cosi voorin mag idd alleen als er geen airbag (ingeschakeld) is.
Over gewoon autostoeltje kan ik daar niet veel over vinden. Of dan ook de airbag uit moet? Want dat kan wel met onze auto, ik weet alleen niet hoe....
Hmmm je mag hier wel aanschuiven... we hebben al 1 gast, een 2e gast kan er best bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ eet alleen vanavond... iemand die aan wil schuiven...
Ik vrees van niet. Ze kan niet met qltel overweg, lees: ze vindt hem niet goed genoeg voor mij. Het feit dat we al 7 jaar bij elkaar zijn en dat echt niet zouden volhouden als het niet goed ging tussen ons telt schijnbaar niet. En als er iets mis gaat (wat dan ook - bijvoorbeeld het feit dat Christan op zijn oude school niet in groep 3 werd geplaatst) is het zijn schuld. Ach, ik kan nog wel uren doorgaanquote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Sjeen het volgende:
Rewimo,het is waarschijnlijk even iets heel engs voor je moeder. Maar ook dat zal weer bijtrekken, toch?
Poeh, dat lijkt me heel moeilijk hoor... Geen idee of ik zoiets fatsoenlijk zou kunnen handelen...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Ze kan niet met qltel overweg, lees: ze vindt hem niet goed genoeg voor mij. Het feit dat we al 7 jaar bij elkaar zijn en dat echt niet zouden volhouden als het niet goed ging tussen ons telt schijnbaar niet. En als er iets mis gaat (wat dan ook - bijvoorbeeld het feit dat Christan op zijn oude school niet in groep 3 werd geplaatst) is het zijn schuld. Ach, ik kan nog wel uren doorgaan
Och jeetje zeg. Dat is echt heel verdrietig voor jou zeg. En wat je zegt, ze kan het niet maken om iets lelijks over Christans vader te zeggen tegen hem. Dat doen wij hier nog niet over mijn ex waar Twan bij is, hij is en blijft zn vader en dat doe je gewoon niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is het ook. We zijn nu gevorderd tot het stadium dat ze elkaar niet meer willen zien. Wel zo rustig maar ik zit er wel tussenin. En van mijn moeder krijg ik elke keer weer die hele lading over me heen. Ik word daar heel verdrietig van. En Christan zit er ook tussen natuurlijkIk vind het vooral rot als ze iets lelijks over Frank zegt waar Christan bij is, het gaat wel om zijn vader
Valt mee hoor, schuin aan de overkant van de kruising staat het volgende huis. Maar wel lekker de ruimte ja, en een fraai uitzicht. En 12.500 m2 grondquote:
Het is gelukkig niet blauw, anders denken de buren nog dat Jeroen me wat doetquote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef livelink het volgende:
Klinkt eng, dat oog. Doet het ook pijn, Lois?
Volgens mij had Djulian laatst ook zo iets, een onverklaarbaar blauw oog.
Makkelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef jessie het volgende:
Dan kan ik bij je op t land komen kamperen. Kamperen bij de boer![]()
Fotoquote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef Lois het volgende:
Het is gelukkig niet blauw, anders denken de buren nog dat Jeroen me wat doet
Het doet onwijs pijn ja, heel vervelend.
Foto? Ben je gek?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Foto
Beterschap voor je oog, misschien kun je het lekker koelen met ijs in een washandje of zoiets
Voorjaar is wel erg voorbarig denk ik. Ik moet eerst nog "even" een andere baan regelen bij mijn baasquote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef jessie het volgende:
Ja een kampeermeeting
Agenda pakt en opschrijft in t voorjaar kampeermeeting bij Rewimo in de tuin
340.000 Niet duur waarschijnlijk voor zo'n lap. Maar dat zouden wij in geen 340.000 jaar bij elkaar krijgenOok niet als ik zo werken denk ik! Maar ja jullie verkopen straks natuurlijk allebei een huis dat scheelt alweer. Ik vind het wel echt wat voor jullie hoor. En volgens mij helemaal wel voor qltel. Ik zie jullie daar wel lekker keutelen met fotoestel enzo
![]()
Aldi op 1 km, Lidl op 4quote:Op maandag 8 januari 2007 20:16 schreef jessie het volgende:
Fruit hoeven we niet mee te nemen dat kunnen we gewoon plukken
Ja, weet je dat nou nóg niet?quote:
Dat van Frank, dat van mij en dat van Christan mijn vaderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |