Ik ken alleen het bandjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef Eltonno het volgende:
Wie vond dit ding uit
[afbeelding]
de aqualung
in 1 keer goed!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef DuranK het volgende:
Jacques Cousteau?
Wow relaxedquote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef Eltonno het volgende:
Haha yup, en niet alleen dat.. Ook 5 weken gechilled in een villa aan het strand in cancun van kennissen. Helemaal gratis en oh zo relaxed
Nou ja gratis, 650 euri voor een ticket en daar een luxe leefstijl aanhouden omdat je niks vor het appartement betaald, waardoor je uiteindelijk dus waarschijnlijk evenveel uitgeefd als in een hotel... Maargoed, ik had het er voor over...quote:
na wat denken besluit ik je het punt te geven. Bij extraheren met vloeistoffen dan verplaats de stof zich naar een andere laag. Van de waterlaag bijvoorbeeld naar de organische laag. En bij wassen wil je gewoon dat de stoffen die je niet wil hebben uit je laag gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Eltonno het volgende:
Pff die had ik 4 jaar geleden vast wel geweten..
Euhm extraheren ontrek je een stof aan een andere stof.
Bij wassen scheid je 2 verschillende stoffen???
Volgens mij is dat hem iddquote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
wassen doe je met gassen en extraheren doe je met vloeistoffen?
Wat is een domme gok?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem idd![]()
What, dat was echt een domme gok... Extraheren kon ik nog beredeneren....
Ow sorry jou quote stond er nog.. Ik had het over mijn eigen antwoord...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ow sorry jou quote stond er nog.. Ik had het over mijn eigen antwoord...
Ik dacht dat die van jou goed was...![]()
Ook domme gokken kunnen goed zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem idd![]()
What, dat was echt een domme gok... Extraheren kon ik nog beredeneren....
Inderdaad, zijn mijn vragen te makkelijk ofzo???quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
27
Vraag komt om de zoveel tijd langsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn mijn vragen te makkelijk ofzo???
+1 Yuriththemaster
Jeejquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn mijn vragen te makkelijk ofzo???
Yurithemaster +1
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef DuranK het volgende:
Ford Coppola
The Rock is fout. Nog 1 wel redelijk bekende film van hem nog voor Lord of War en Wicker Manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |