Hij staat hier sinds vandaag ook in het mapje films divx.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
The Illusionist, wat een film
en die ass van Jessica Biel![]()
mijn mapje is nog aardig volquote:Op zondag 7 januari 2007 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij staat hier sinds vandaag ook in het mapje films divx.
[afbeelding]
Deze moet ik ook nog zien, lijken me wel tof.
nog niet gezien, staat nog wel op het lijstje om ooit een keer te zien, dat zal alleen voor Penelope Cruz en Salma Hayek zijn ben ik bang, van de film verwacht ik niksquote:Op zondag 7 januari 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Pascal, hoe vond jij bandidas?
Het enige leuke is denk ik de bitchfight, daarna heb ik hem uitgezet en weggeflikkertquote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef pascalheister het volgende:
nog niet gezien, staat nog wel op het lijstje om ooit een keer te zien, dat zal alleen voor Penelope Cruz en Salma Hayek zijn ben ik bang, van de film verwacht ik niks
Wie?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dag Bos81![]()
Dalijk even kijken hoe Mighty Mike gooit.
Bandidas is inderdaad niet top, maar vanwege de dames toch geen straf om te kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet gezien, staat nog wel op het lijstje om ooit een keer te zien, dat zal alleen voor Penelope Cruz en Salma Hayek zijn ben ik bang, van de film verwacht ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |