Mooie goalquote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog een mooi goaltje van kaya gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=7VabhdDa4O4&NR
Tegen willem 2 dit keer![]()
Nee, Bram van Polen moet eerst maar eens debuteren voordat hij er een verdientquote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef Dos37 het volgende:
Krijgen we nu voor elke fietstas speler een eigen topic
Binnnenkort mag jij je Hersi topic openenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef Dos37 het volgende:
Krijgen we nu voor elke fietstas speler een eigen topic
Is dit niet uitlokken? Dat mocht toch niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:02 schreef Messenga het volgende:
Niet eens geopend door deturkseslag.
Anyway, wel aardig spelertje om te volgen.
Beetje jammer dat dat geldt voor minimaal 16 van de 18 ere divisie clubsquote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Soms als ik denk aan al het talent dat in een vitesseshirt heeft gelopen krijg ik het warm van binnen..
Daar zitten gewoon spelers tussen die heel groot zijn geworden, voetballend bij Real Madrid, Bayern München etc.
Mischien dat Kaya dat ook wel kan worden. Vitesse wordt sowieso wel makkelijk over het hoofd gezien op dit gebied. Ik hoor af en toe de naam Pryor, maar Kaya en Benson vind ik aardig wat potentie hebben. En dan met name Kaya.
Welke spelers van de eredivisie zitten er dan bij Real en Bayern?quote:Op maandag 8 januari 2007 07:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat geldt voor minimaal 16 van de 18 ere divisie clubs
Omdat Kaya op die foto de fout van Sansoni hersteld hadquote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef defranseslag het volgende:
Sansoni is op die foto trouwens ook erg blij met Kaya.
Als Vitessenaar was ik zo ver wel hoorquote:
Ik zie maar weinig grote voetballers die ex-rkc, ex-roda etc. zijn. En dan heb ik het over voetballend behoren bij de beste.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat geldt voor minimaal 16 van de 18 ere divisie clubs
- Jaap Stamquote:Op maandag 8 januari 2007 12:24 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Welke spelers van de eredivisie zitten er dan bij Real en Bayern?Ik dacht alleen Ronaldo (ex-PSV) en van Bommel
Jaap Stam komt van Willem IIquote:Op maandag 8 januari 2007 15:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik vind dat je op dit onderwerp buiten de traditionele top-3 moet kijken.
Want zij zijn van origine als de brengers van het grote talent.
Dus ik bedoel geen namen zoals Jaap Stam en Ronaldo etc.
Die liggen ook heel erg voor de hand, btw.
Nog lager zelfsquote:
DOS Kampen, maar dat was amateur dus dat telt niet.quote:
Sansoni is een homoquote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef defranseslag het volgende:
We weten allemaal dat Sansoni bijna nooit fouten maakt, dus dat is onzin.
Paul de Leeuw?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef Domenica het volgende:
[..]
In dat geval weet ik waarschijnlijk ook wie de partner van sansoni is![]()
Niet zo brutaal over Bram!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, Bram van Polen moet eerst maar eens debuteren voordat hij er een verdient![]()
Ik ben absoluut jaloers, kon ik maar tussen die jongens lopen in mijn zwart-gele shirtquote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet zo brutaal over Bram!
Die jongen komt toch maar mooi van VVOG bij die selectie. Ik denk dat je jaloers bent.
Nou, dat laatste bij lange na niet. Zou misschien vorig seizoen nipt de top 50 gehaald hebben over alleen maar de zaterdaghoofdklasse A en B. Dus vooruit dan maar.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:12 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben absoluut jaloers, kon ik maar tussen die jongens lopen in mijn zwart-gele shirt![]()
Nou vooruit, open je Bram-topic dan maar, hij is immers de beste amateurvoetballer die er in dit land rondloopt![]()
Jaloers!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef Domenica het volgende:
[..]
In dat geval weet ik waarschijnlijk ook wie de partner van sansoni is![]()
Dat vind ik wel een vrij brutale constatering. Alsof jij kan weten waar Onur jaloers op is en waarop niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Elvislives het volgende:
Arme Onur...heeft ie eindelijk zn eigen topic, gaat t alleen maar over homos, amateurvoetballers en San/msoni...Daar kan je onmogelijk jaloers op zijn...
Niet te veel hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:51 schreef defranseslag het volgende:
Lekker biertje.
Best brutale opmerking, mocht je mij wel tutoyeren?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een vrij brutale constatering. Alsof jij kan weten waar Onur jaloers op is en waarop niet.
Wel gunstig voor België dat hij voorlopig voor dat land gekozen lijkt te hebben, al weet je nooit wat er gebeurt als Turkije opduikt!
wat betekent voorlopig?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wel gunstig voor België dat hij voorlopig voor dat land gekozen lijkt te hebben, al weet je nooit wat er gebeurt als Turkije opduikt!
quote:Onur Kaya in voorlopige selectie België
Middenvelder Onur Kaya is opgenomen in de voorlopige selectie van België voor het Europees kampioenschap U21 dat komende zomer plaatsvindt in Nederland.
Het toernooi is tevens van belang voor kwalificatie voor de Olypische Spelen. De groepswinnaars en de twee runners-up verdienen een Olympisch ticket.
Kaya werd onlangs al geselecteerd voor een oefenstage. Kennelijk heeft de technisch begaafde speler een goede indruk achtergelaten. Kaya zelf is verheugd: "Tot voor kort was ik niet eens in beeld voor een vertegenwoordigend elftal. Ik geloof niet dat ze wisten dat ik Belg was. Maar ze hebben me nu ontdekt en dat is het belangrijkste! Ik kijk ernaar uit op een groot toernooi te mogen spelen."
Bron: TV Gelderland TxT 19-01-2007
05-02-2007 Vitesse.nlquote:Kaya en Blondelle in onder 20
Onur Kaya en Siebe Blondelle zijn definitief geselecteerd voor het Belgische nationale elftal voor spelers onder 20 jaar.
Belgie 'Onder 21' speelt op woensdag 14 februari de oefeninterland tegen de leeftijdsgenoten van Italie. Het duel begint om 19.00 uur in het stadion van Seraing in Sérésien.
Hehe, ben jaartje uit de running geweest qua FOK!. DIt jaar maar weer is oppakkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef JH87 het volgende:
Haha, precies een jaar.![]()
Ik heb toch nog steeds het idee dat Kaya een hoop potentie in zich heeft, en toch te weinig kans krijgt die potentie te ontwikkelen.
quote:Vitesse biedt Kaya aan bij VVV
Vitesse heeft Onur Kaya aangeboden bij VVV-Venlo. Dat meldt Omroep Gelderland. De Limburgers hebben geen interesse in de middenvelder.
VVV is op zoek naar een linksbuiten en daarvoor is Kaya niet geschikt. De Belg kwam in 2006 bij de eerste selectie van Vitesse. Hij had in eerste instantie onder trainer Aad de Mos zelfs een basisplaats, maar het afgelopen seizoen kwam hij nauwelijks in actie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |