Die is er ook ineens bijverzonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:20 schreef Koningin het volgende:
Dus Henry heeft nog een zus, daar is nog nooit over gesproken.
6 zusjes en 1 broer heeft Maddyquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:20 schreef Koningin het volgende:
Dus Henry heeft nog een zus, daar is nog nooit over gesproken.
Die eerste Mike was een snoepje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:36 schreef kv26 het volgende:
Dit wordt straks de nieuwe Mike. http://fansiteatwt.nl/ Moet je even kijken bovenaan bij: Een nieuwe speler neemt zijn rol over. Niet verkeerd maar vind de andere Mike toch leuker!!
Dat kán toch niet !! Er is maar 1 Lily hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef BalLon het volgende:
Martha Byrne (Lily) gaat weg... En waarschijnlijk komt er een vervangster :S
Ik heb de acteur die er nu aankomt nog nooit gezien.. Ik had begrepen dat hij al eerder de rol van Craig heeft gespeeld..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:00 schreef alors het volgende:
De Craig die er nu is, is niet zo charmant en grappig als de vorige Craig, qua gemeenheid zit het wel goed. Maar er mist toch iets..
Die komt pas later er komt nog een tussendoor Craig en die "oude"Craig gaat ook weer weg, wat ze gaan doen en hoe ze het gaan opvullen weet ik niet, wordt sowieso een grote aftocht ook Will en Gwen gaan weg.( geruchten gaan ,maar dat zijn echt geruchten dat Hunt Block weer terug komt)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik heb de acteur die er nu aankomt nog nooit gezien.. Ik had begrepen dat hij al eerder de rol van Craig heeft gespeeld..
Maar ik was zo gewend aan Hunt Block als Craig.. Die vond ik zo geweldig.. Ik weet niet of ik kan wennen aan een nieuwe Craig hoor..![]()
Ik heb sowieso altijd heel veel moeite om nieuwe mensen te accepteren, dat had ik ook bij Paul toen er opeens een andere acteur voor in de plaats kwam..
Elke keer dacht ik 'oh wie is dat ook alweer?, oh ja Paul'...![]()
Maar goed, we merken het wel, laat het duidelijk zijn dat ik 9 van de 10 keer geen voorstander ben van een recast..
Dat zei iemand anders ook al ja. Ik weet het niet, want met mijn 25 jaar heb ik niet vanaf het begin kunnen kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik vind die castwisselingen ook erg verwarrend, daar moet je echt even inkomen.
Deze Lily is toch niet de eerste Lily of wel?
En tussendoor heeft Heather Rattray ook nog even Lily gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
de eerste lily verscheen in seizoen 1984-1985 en werd gespeeld door lucy deakins
weet ik, maar het ging toch om de eerste?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:04 schreef Merel het volgende:
[..]
En tussendoor heeft Heather Rattray ook nog even Lily gespeeld
http://www.atwt.nl/cast/karakter_lily.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |