Hij leeft in Amerika nog steeds en is gerecast, ik vond hem eerst kut spelen maar het wordt al wat beter.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:44 schreef Ici-Paris het volgende:
Gaat casey dood?
Moet het niet zijn Dusty en Lucy zoenen met elkaar. Lijkt me toch niet dat Dusty weer met Meg gaat zoenen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:54 schreef Burdie het volgende:
Binnenkort in ATWT:
- Dusty en Meg zoenen met elkaar.
- Jade belandt in het ziekenhuis na een ruzie met Gwen, en daar blijkt (uiteraard) dat ze niet zwanger is.
- De zoektocht naar Therese (de dochter van Rose) leidt naar Jade.
- Het wordt bekend dat Hal is vermoord.
- Simon valt terug op zijn criminele verleden om aan geld te komen
- Het lukt Craig om Johnny in handen te krijgen.
- Gwen neemt een demo op.
Het is Craig en Meg volgens mij niet Dusty. maar goed Craig en Meg krijgen een verhouding. En Dusty schiet Craig neer. en Later probeert Paul hem in het ziekenhuis met een kussen te vermoorden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:55 schreef kv26 het volgende:
Wanneer gaat dat dan gebeuren? Ik lees dat niet in de spoilers op atwt.nl. Zal er wel overheen lezen dan.
Weet je welke dag die aflevering uitgezonden wordt ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:21 schreef kv26 het volgende:
Ik dacht al dat het niet klopte. Ik had wel gelezen over Craig en Meg. Nou ben benieuwd hoe dat allemaal weer gaat lopen.
Volgende week komt er wel een jankaflevering aan. De aflevering over Hal. Ik leg de zakdoeken dan wel klaar.
Volgende week dinsdag om 17.10 en ik denk maandagavond op rtl8 om de nabij 22.30quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:38 schreef massy het volgende:
[..]
Weet je welke dag die aflevering uitgezonden wordt ?
Kee, thanks !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag om 17.10 en ik denk maandagavond op rtl8 om de nabij 22.30
En gaat haar eigen dubbelgangster spelen.quote:
Klopt... Cleo heet ze geloof ik. Ik weet niet of ik dat een leuke verhaallijn ga vinden. Ze gaat in ieder geval volop achter Will aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:20 schreef Marble het volgende:
[..]
En gaat haar eigen dubbelgangster spelen.
Stom, ik vindt in principe is er maar 1 Lily, ze speelt al zo lang die rol,quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef Lot77 het volgende:
In Amerika is Martha Byrne (Lily) inmiddels de serie uit. Maarrrr er is een nieuwe Lily... wat vinden jullie daarvan?
Natuurlijk is dat zeer jammer..quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef Lot77 het volgende:
In Amerika is Martha Byrne (Lily) inmiddels de serie uit. Maarrrr er is een nieuwe Lily... wat vinden jullie daarvan?
OMG Emily en Caseyquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef alors het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen, die driehoeksrelatie van Paul, Meg en Craig is in Amerika nu pas een paar maanden geleden afgelopen. Dat gaat nog wel zo'n anderhalf jaar duren dus.
En dan nog ditCasey en Emily (je leest het goed) kunnen momenteel niet van elkaar afblijven.
Carly en Holden willen elkaar, maarja ze zitten nog met Lily en in mindere mate Jack. Hoewel zij volgens mij in het echt ook wat hebben, blijf ik erbij dat er maar één man is voor Carly.. JackMaar de schrijvers willen niet echt meewerken.
Nee joh Casey is inmiddels al een jaar of 20 denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:21 schreef Koningin het volgende:
Emily en Casey, dat is toch illegaal of niet?? Hoe oud is die??
Holden en Carly kan ik me nog iets bij voorstellen, kan Lily weer gaan zeuren....
Ja Holden en Emily zijn al 12 jaar getrouwd en hebben drie kids.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Vivi het volgende:
Holden heeft irl toch wat met Emily? (Ipv Carly).
Oh dan was ik daarmee in de war... Oh Carly is met Andy Dixonquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Vivi het volgende:
Holden heeft irl toch wat met Emily? (Ipv Carly).
Wat een leuke avatar trouwensquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja Holden en Emily zijn al 12 jaar getrouwd en hebben drie kids.
En Emily? 40 ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh Casey is inmiddels al een jaar of 20 denk ik.
Misschien krijgt Holden dan wat meer peper in zijn reet. Carlyquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
OMG Emily en Casey![]()
Holden en Carly![]()
ATWT hangt van chaotische liefdesverwikkelingen aan elkaar, dat wist ik al. Maar met de halfbroer van je zoon aanpappen? Het blijft me verbazenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef alors het volgende:
En dan nog ditCasey en Emily (je leest het goed) kunnen momenteel niet van elkaar afblijven.
Nee in de 30 is zequote:
Is al geweest ooit. Getrouwd zelfs.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef Sk00p het volgende:
Wat is dit allemaal joh!!
Onmogelijke relaties!! Het begint op The Bold te lijken. Het enige wat natuurlijk cool zou zijn is Holden en Emily maar dat gaat waarschijnlijk never nooit gebeuren.
Tonioquote:
ja..en dat bedoel ik dus..Juist nu ze in het echt wel wat met elkaar hebben zou het leuk zin om ze dan nu weer gekoppeld te zienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef maril het volgende:
[..]
Tonio, trouwens die Royce Keller het halfbroertje van lucinda speelde meesterlijk
Over die relatie met Holden in 1987-1988, toen hadden Holden en Emily nog niets in het echie
ow okquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen werd Emily nog door een andere actrice gespeeld.
Het een ketting schatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:58 schreef Burdie het volgende:
Binnenkort in ATWT:
- een zwerver vindt de ring van Carly en Simon en geeft hem aan Sage!
- Casey raakt gokverslaafd
- Gwen en Adam zoenen
- Lucy gaat er vandoor met Jonhhy
quote:
Ik vind het helemaal niet leuk hequote:
Jawel, heel leuk. Maar ik vind het leuk omdat Lily dan weer kan gaan zeiken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk heZe zijn zo hijgerig, zeikerig samen
Nou idd, Carly en Jack mogen nu wel gewoon weer 'normaal' bijelkaar komen en dan af en toe wat strubbelingen hebben. De schrijvers lijken nu een beetje hard to get te spelen met de kijkers. Wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef Sk00p het volgende:
Zo jammer dat ze van Carly en Jack nu in princiepe 2 sletten hebben gemaakt..Als er een stel was die dit helemaal niet nodig had waren het C en J wel. Schijnbaar is ATWT niet meer zo spannend dan.
-edit-quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, Carly en Jack mogen nu wel gewoon weer 'normaal' bijelkaar komen en dan af en toe wat strubbelingen hebben. De schrijvers lijken nu een beetje hard to get te spelen met de kijkers. Wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |