Ach ja, ik ga toch een drukke schoolperiode inquote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef TC03 het volgende:
Dan duurt het dus drie weken voordat je écht een volledige aflevering voor het eerst ziet hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat zou vreselijk zonde zijn.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef DooD het volgende:
Jesus wat een vette start van het zesde seizoen.24 kakt echt niet in qua tempo hoor. Dat doen ze bij pauperseries als Lost en Prison Break maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat zou vreselijk zonde zijn..
2000 light years from home
Om de Human Torch te citeren: Flame onquote:Op maandag 8 januari 2007 19:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
24 kakt echt niet in qua tempo hoor. Dat doen ze bij pauperseries als Lost en Prison Break maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Is ook los te vinden hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef Stoep het volgende:
Bah, waarom is de 5e aflevering nergens te vinden,
moet ik zeker eerst die volle dvd downloaden... en daar ben ik tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef FritsFlits het volgende:
Over ep5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Nee natuurlijk niet!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef Jack_is_Back het volgende:
Als ik een bericht quote zie ik dan de spoiler?
Neejjoh, dat is beveiligdquote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef Jack_is_Back het volgende:
Als ik een bericht quote zie ik dan de spoiler?
Halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:
Top. Wordt was weer net zo top als de dubbele aflevering midden in seizoen 5quote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef CloudStrife het volgende:
Leuk nieuws, aflevering 8 en 9 worden op eenzelfde avond uitgezonden ergens in februari!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |