Om maar even verder te gaan op het resultaat van het voorstrijken, dit is mijn prutswerk geworden:
![]()
-- In iets meer detail
![]()
En toen ging richie het de volgende dag maar eens proberen glad te schuren. Was grotendeels al droog, maar toen ik de schuurmachine op een droog deel zette flikkerde er grote stukken kunstwerk uit!
DUS!....een chagerijnig half uurtje later was dit weer het resultaat:
![]()
Met andere woorden.....opnieeeeeeuw!
Ach, en dit ziet er al wat beter uit...heb er nu beter m'n best op gedaan, dikker gips, etc.
![]()
(en de volgende keer maar met de hand schuren denk ik
![]()
)
Ah...en dit hoekje is toch echt wel heel straks geworden!
Ik had hier eerst een hoeklatje voor gehaald, maar wat ik ook spijkerde/schroefde of wat dan ook, die lat bleef gewoon niet goed vast zitten. De hoek van die gipsmuur was al zo gebroken en gescheurd dat ik weinig anders kon dan maar weer naar de bouwmarkt rijden en proberen het zelf te stucen met zo'n hoekprofiel.
Best aardig geworden:) Hier moet ik alleen de overgang tussen oud en nieuw stucwerk even bijschuren.
![]()
Verder moest hier nog een sleufje in:
![]()
![]()
En die zat er 1 uurtje later ook in, dichtgegips en al. Hopla!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh enne, Ou-Tannu; hoezo kun je geen kiezel boven je hoofd doorslijpen
Dit was toch zeker geen kleintje!
![]()
Na en de trap is ook weer een stukje mooier geworden, niet echt een mooie collage geworden, maar ik had zo ff geen
betere, oude foto
![]()
Mijn nieuwe binnendeuren!
Inmiddels heb ik ook het glas besteld (geen idee wat voor levertijd daar op zit trouwens) maar het glas was duurde dan de deur zelf.
Deur voor entree naar woonkamer, deur voor woonkamer naar gang en een wc-deur.
![]()
En dit is nog een beetje lastig. Ik heb een rechte buis in het pakket van het inbouwreservoir zitten. Dit hoort ' normaal ' van 90mm op te lopen naar 110mm zodat je die op de standaard maten kan aansluiten. Deze is recht 90mm.
Daar is dus geen enkel verloopstuk voor de krijgen, dus die moet ik omruilen. Voor die tijd kan ik niks beginnen in het toilet.
![]()
That's it for now.
Dinnetje heeft een todo-lijstje met foto's gemaakt, dus die zal ik vanavond of morgen er ook eens opzetten