Nee, dan loopt ze permanent met een poepsmoel rondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
misschien helpt een grote portie botox tegen het gekke bekken trekken, lol
Die moet je uitleggen denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik ben helemaal fan van sharon. hoewel ik de anderen beter vindt
De anderen zijn beter? Nou, ze zal wel blij zijn met zo'n fanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik ben helemaal fan van sharon. hoewel ik de anderen beter vindt
Het wordt er niet duidelijker opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:12 schreef mysteri-Girl het volgende:
de anderen die er al uit zijn
Ik vat hem ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je doet je naam eer aan, mysteri-Girl.
Doe alsjeblieft wat aan je spellingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik vindt sharon goed maar ik vondt melanie en ruben leuker
zo bedoel ik dat
Leuk om te weten,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik vindt sharon goed maar ik vondt melanie en ruben leuker
zo bedoel ik dat
Sven word Nederlands-docentquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:20 schreef Svensational het volgende:
Idd.
Ben je nou een jongen of een meisje? In je profiel staat man, terwijl je mysteri-Girl als username hebtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:22 schreef mysteri-Girl het volgende:
sorrie hoor
ben net geregistreert hier snap het nog niet zo geod allemaal
Ja ik heb sowieso al een hekel aan spelfouten en helemaal aan van die stommequote:
dt, knurftquote:
Join the clubquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso al een hekel aan spelfouten en helemaal aan van die stomme![]()
Over Christian kan je hier praten: Christian #2: Rock naar de topquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:26 schreef mysteri-Girl het volgende:
wat vinden jullie van christian? ik vindt het leuk om met jullie hier erover te chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |