quote:Op zondag 28 januari 2007 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb I will always love you gemaild. We hebben toen maar een klein stukje gehoord tijdens de confrontatie, en ik zou hem wel een helemaal willen horen
quote:Onthoud dat het geen nummer mag zijn dat al eerder tijdens X FACTOR gezongen is.
haar optreden was superquote:
Bron?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:19 schreef lovegrrl het volgende:
Ik vond Sharon echt steengoed vanavond
vind het programma alleen niet zo heeel geloofwaardig, Sharon is tijdens het Flevolandse Songfestival al gevolgd door RTL4 en gevraagd om mee te doen aan X-Factor
dikke kans dat ze in de finale komt, al is dat m.i. helemaal terecht
Duidelijk niet hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef superhero87 het volgende:
Sharon is duidelijk de Floortje van de X Factor. Wekelijks goede zang, maar verder nietszeggend...
Nou, Floortje was niet echt nietszeggendquote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef superhero87 het volgende:
Sharon is duidelijk de Floortje van de X Factor. Wekelijks goede zang, maar verder nietszeggend...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, Floortje was niet echt nietszeggend.
Sharon is gewoon goed, alleen ik vind er niet zoveel aan.
Ja, dat. Ze heeft niet zo'n persoonlijkheid dat ik dr écht tof vind, maar ze is wel gewoon de beste en ze gaat ook winnen. Niet te vergelijken met trutje Floortje.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, Floortje was niet echt nietszeggend.
Sharon is gewoon goed, alleen ik vind er niet zoveel aan.
Floortjequote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef superhero87 het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
In 't blad waar ik stage bij loop stond een paar weken geleden een kort interview met Sharon.. iemand behoefte dat ik 't overtyp?
quote:Sharon Kips (23)
Is: het meisje dat tijdens het televisieprogramma X Factor even alle monden snoerde door een lied te zingne van Whitney Houston. Jurylid Henkjan Smits kreeg er zelfs tranen van in zijn ogen. Bewoners van Flevoland kennen haar al van het Flevoland Songfestival, waar ze in 2006 eerste werd. De rest van Nederland kent haar sinds X Factor als dat bedeesde meisje met die enorm mooie stem.
2006 was: 'Het jaar van X Factor. Na het Flevoland Songfestival deed ik mee aan de televisieshow om te kijken hoe het zou zijn. Toen ik hoorde dat ik uiteindelijk bij de laatste tien zat, was dat heel apart. Je doet iets voor de camera, maar beseft pas later dat duizenden mensen het zien. Opeens groeten mensen me op straat, zonder dat ik ze ken.'
2007 wordt: 'Het jaar waarin ik veel ga optreden, mijn naam echt ga vestigen en mijn plaat wil uitbrengen. Wanneer ik wat ga doen, weet ik nog niet precies. Ik doe dingen graag in etappes en geniet zo van alles wat voorbij komt.'
Typisch Sharon: 'Ik ben ultrahappy en een echte giebelkont. Soms word ik er zelf gek van en zeg ik tegen mezelf dat ik rustig moet blijven.'
Ik ben Floortje nog niet vergeten hoor. Maar wie is Sharon eigenlijk?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:00 schreef sharonfactor het volgende:
Floortje, Floortje wie... ik hoop dat Sharon niet zo snel vergeten is.
LOL... Floortje mag nog niet eens in de schaduw staan van Sharon. Floortje was een doorsnee zangeres. Sharon heeft een gewéldige stemquote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef superhero87 het volgende:
Die achternamen ook altijd. Die zijn echt altijd apart.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sharon Kips
Wake Up. En binnenkort komt er een album uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:23 schreef Delichris het volgende:
Floortje heeft pas geleden een single uitgebracht, weet alleen niet meer hoe die heet.
Juist ja. Zij maakt tenminste nog waar dat ze doorgaat met zingen. En ik vind het nummer ook niet slecht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wake Up. En binnenkort komt er een album uit.
Sharon Kipsquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die achternamen ook altijd. Die zijn echt altijd apart.![]()
Wat zijn alle achternamen van de kandidaten verder eigenlijk?![]()
Dat heeft ze al vanaf, het begin het wapperen met haar arm/hand.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef PeRi het volgende:
Ze moet dr hand in bedwang houden, het leidt af. Super irritant. En het lied vond ik niet zo geweldig. Niemand kan tippen aan Etta James. Sharon zong het me met iets teveel veranderingen in haar stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |