Geen van beide. Gewoon zo vaak als je wilt insturen, tenminste, ik heb twee keer iets ingestuurd bij dezelfde kandidaat, met hetzelfdemailadres, van dezelfde computer, en dat ging goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef m-materazzi het volgende:
Is het zo dat je per IP 1 keer mag sturen ? of per email adres ?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mooi liedje voor Sharon
Dat zou nog wel eens beter uit kunnen pakken dan het origineel
ik ben best fan van Katie Melua hoor (serieus) maar ik ben echt razend benieuwd hoe dat nummer klinkt als een ander het zingt. En soms vind ik een verfrissende cover mooier dan het origineel, ik heb namelijk nog steeds het idee dat er meer in zit in dat nummerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:54 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik weet je posts over het algemeen te waarderen, maar dit moet je even toelichten.
Geweldig nummer, maar ik zou er eerder Richie voor kiezen denk ik...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:34 schreef Marissaatje het volgende:
Ik heb ingestuurd voor Christian: Jamie Lidell - Multiply.
Cool, dat heb ik nou ook. Spiders Web zit zoveel in, opvallend dat die het niet gehaald heeft bij het grote publiek. En ik ben ook een fan (misschien een groot woord) van Katie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben best fan van Katie Melua hoor (serieus) maar ik ben echt razend benieuwd hoe dat nummer klinkt als een ander het zingt. En soms vind ik een verfrissende cover mooier dan het origineel, ik heb namelijk nog steeds het idee dat er meer in zit in dat nummer
Ik wilde dus niets afdoen het origineel van Katie, ik was gewoon even enthousiast bij het idee, want Spiders Web is
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Christian heb ik The best is yet to come van Novastar ingestuurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |