abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45900501
Is het zo dat je per IP 1 keer mag sturen ? of per email adres ?
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:38:10 #102
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45900553
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:36 schreef m-materazzi het volgende:
Is het zo dat je per IP 1 keer mag sturen ? of per email adres ?
Geen van beide. Gewoon zo vaak als je wilt insturen, tenminste, ik heb twee keer iets ingestuurd bij dezelfde kandidaat, met hetzelfdemailadres, van dezelfde computer, en dat ging goed.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45900636
Inderdaad, ik probeerde het ook nog een keer en dat lukte. Maar ach, als je het meer keer zou doen komt de crew van de site er toch wel achter. Dus veel zin heeft het niet om op dezelfde pc meerdere keren te sturen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 04:54:13 #104
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_45906969
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef buzzer het volgende:

[..]

Mooi liedje voor Sharon
Dat zou nog wel eens beter uit kunnen pakken dan het origineel

Sorry hoor, ik weet je posts over het algemeen te waarderen, maar dit moet je even toelichten.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_45910722
Ik denk dat Christian morgen iets van Kane zal zingen ( Rain down on me ? ). Sharon zal Whitney houston doen denk ik ( I wanna dance with somebody . ). Voor Richy denk ik iets van Stevie Wonder( Ain't no sunshine when she's gone ). Anja denk ik 'when doves cry' van Prince. Voor X6 heb ik totaal geen idee, boeit me ook het minste.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:56:48 #106
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_45913930
I want to ride my bicycle van queen voor Christian, lijkt me dat zn stem daar mooi uitkomt
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:32:40 #107
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45916798
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 04:54 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik weet je posts over het algemeen te waarderen, maar dit moet je even toelichten.
ik ben best fan van Katie Melua hoor (serieus) maar ik ben echt razend benieuwd hoe dat nummer klinkt als een ander het zingt. En soms vind ik een verfrissende cover mooier dan het origineel, ik heb namelijk nog steeds het idee dat er meer in zit in dat nummer
Ik wilde dus niets afdoen het origineel van Katie, ik was gewoon even enthousiast bij het idee, want Spiders Web is

[ Bericht 12% gewijzigd door buzzer op 02-02-2007 14:57:21 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45924704
Ik heb ingestuurd voor Christian: Jamie Lidell - Multiply.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:52:27 #109
134538 chansadres
Black & White
pi_45925205
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:34 schreef Marissaatje het volgende:
Ik heb ingestuurd voor Christian: Jamie Lidell - Multiply.
Geweldig nummer, maar ik zou er eerder Richie voor kiezen denk ik...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_45939994
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:32 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik ben best fan van Katie Melua hoor (serieus) maar ik ben echt razend benieuwd hoe dat nummer klinkt als een ander het zingt. En soms vind ik een verfrissende cover mooier dan het origineel, ik heb namelijk nog steeds het idee dat er meer in zit in dat nummer
Ik wilde dus niets afdoen het origineel van Katie, ik was gewoon even enthousiast bij het idee, want Spiders Web is
Cool, dat heb ik nou ook. Spiders Web zit zoveel in, opvallend dat die het niet gehaald heeft bij het grote publiek. En ik ben ook een fan (misschien een groot woord) van Katie.

Voor Christian heb ik The best is yet to come van Novastar ingestuurd.
That's all folks!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:28:26 #111
88233 Steve
Still the best.
pi_45943019
  • Christian Man on the Moon van R.E.M. Kijken wat hij daar van kan brouwen. Of Armand met ben ik te min. . Di-Rect en Wibi Soerjadi - Blind for You. Rembrandts - I'll be there for you (beginliedje van Friends).

• Richy vindt ik de man voor Barry Manilow - Mandy. Of Looks like we made it.

• X6: The Beatles - free as a bird. Carol King - where you lead I will follow. De kassameisjes - Houdoe. . Iets van Depeche Mode.

• Anja: Krezip - won't cry. Of everyting and more. Alex Parks met bijv. looking for water of stones & feathers. K's Choice - dad.

• Sharon: Nena met 99 luftballons. Of Eric Clapton met bijvoorbeeld Layla. Evanescense - My Immortal. Ze zal vast wel een Christina Aguilera keeltje op kunnen zetten met o.a. Hurt.

• Dorine had ik graag Ann Christie - dag vreemde man willen laten zingen (ja echt ). Doris Day - whatever will be. Melanie True colors van Cyndi Lauper.

(verder heb ik een best goede muzieksmaak hoor )
  • "Atb is lief, groetjes Peri."
      ESF Reporter zaterdag 3 februari 2007 @ 18:48:50 #112
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_45948082
    quote:
    Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:

Voor Christian heb ik The best is yet to come van Novastar ingestuurd.
    pi_45949705
    Goed nummer he.
    That's all folks!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')