abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46208321
En 4-0 zelfs.
pi_46209003
Ondertussen 4-3, Hewitt zal het nu wel halen.
pi_46209167
Opnieuw een break: 5-3.

En Rochus serveert perfect uit: 6-3 en 2-2 in sets!
  zondag 11 februari 2007 @ 17:29:01 #34
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46209854

wat een wedstrijd zeg.

Argentina bijna door
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 11 februari 2007 @ 17:31:38 #35
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46209958
Frankrijk
Duitsland
VS
Spanje
Zweden

ondertussen door.

Chili - Rusland lijkt 2-2 te worden door Gonzalez
Belgie - Australie
Argentinie bijna door dankzij Del Potro
pi_46210627
Rochus gaat er wel erg hard af in de vijfde set: 6-1.

Nu Guccione vs Vliegen in de beslissingswedstrijd.
sig verwijderd door FA
pi_46210685
Wordt spannend. Hopelijk gaat Vliegen weer niet shoken.
pi_46212209
Leuke davis cup ronde zeg! Alles spannend!
En dat Roddick van Berdych wint op gravel vindt ik de grootste verrassing!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46212565
Moet Vliegen jammer genoeg wel kunnen halen deze pot. Heb het idee dat Guccione behalve een harde service niet echt veel andere wapens heeft (soort Karlovic)
pi_46212663
Andreev en Massu zijn ook nog aan het spelen in een beslissende vijfde partij.

Andreev wint de eerste set makkelijk met 6-2, die staat goed te ballen, versloeg vrijdag Gonzalez al.
sig verwijderd door FA
pi_46215530
Drie keer 6-4 voor Vliegen, nette match, geen enkel breakpunt tegen. België door, ten koste van Australië, dat had ik niet verwacht.
sig verwijderd door FA
pi_46215551
En Vliegen wint in drie sets! België naar kwartfinale van de Davis Cup.

Nu tegen Duitsland, niet eens onmogelijk.
pi_46215585
Netjes van Belgie.
pi_46215726
Knap van de Belgen.
pi_46215982
Massú wint de derde set in een tiebreak en houdt zo de hoop van de Chilenen levend.
pi_46216274
Of hoe een voetbaldwerg een grote tennisnatie kan zijn
pi_46216416
Knap werk inderdaad.

Uberhaupt doen de kleinere landen het de laatste jaren goed in het tennis (ook Zwitserland, Kroatie)
pi_46218680
Rusland naar de kwartfinale.

Verslaat Igor Andreev effe Gonzalez en Massú, op gravel in Chili.
pi_46218834
De kwartinales zijn:

Rusland - Frankrijk
Duitsland - Belgie
Verenigde Staten - Spanje
Zweden - Argentinie

Mooie match up. Ik weet alleen niet zeker wie er thuis spelen.
pi_46219111
Ik voorzie trouwens voorlopig Amerika als eindwinnaar, indien zij thuis mogen spelen tegen Spanje en daarna Argentinie of Zweden.

Als dat dus het geval is komen ze in de finale tegen Rusland / Frankrijk / Duitsland / Belgie.

In een finale tegen de Russen hebben ze dan thuisvoordeel. Tegen Duitsland of Frankrijk weet ik niet, maar op papier heeft Amerika wel een betere selectie, alhoewel op gravel tegen Frankrijk flink lastig kan zijn (indien Frankrijk in dat geval thuisvoordeel heeft, maar dat weer ik dus niet)

Maar dit is uiteraard nog allemaal gespeculeer en koffiedik kijken.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:52:27 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46219462
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:38 schreef Leatherface het volgende:
De kwartinales zijn:

Rusland - Frankrijk
Duitsland - Belgie
Verenigde Staten - Spanje
Zweden - Argentinie

Mooie match up. Ik weet alleen niet zeker wie er thuis spelen.
Ik weet ze ook niet allemaal, maar Belgie speelt iig thuis tegen de Duitsers.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46219516
Kut, helemaal gemist
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46220351
Leuk voor Belgie dat ze door zijn. Jammer dat ik die twee spelers van ze zo vervelend vindt..Waarom laten ze Malisse niet gewoon spelen? Dan krijgen ze meteen ook nog eens serieuze titelkansen...

En jammer dat Chili de comeback niet heeft kunnen volbrengen...maar Rusland is dan ook wel erg sterk en dan speelden ze zelfs nog zonder Davy
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46220833
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef Norrage het volgende:
Leuk voor Belgie dat ze door zijn. Jammer dat ik die twee spelers van ze zo vervelend vindt..Waarom laten ze Malisse niet gewoon spelen? Dan krijgen ze meteen ook nog eens serieuze titelkansen...

En jammer dat Chili de comeback niet heeft kunnen volbrengen...maar Rusland is dan ook wel erg sterk en dan speelden ze zelfs nog zonder Davy
Malisse ligt niet goed in de groep. Had een paar keer afgezegd voor Davis Cup en wilde plots terugkomen toen ze weer in de Wereldgroep zaten, maar dat wilden de andere spelers niet. Zij wilden voortdoen met de groep die kwalificatie had afgedwongen.
pi_46220922
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Malisse ligt niet goed in de groep. Had een paar keer afgezegd voor Davis Cup en wilde plots terugkomen toen ze weer in de Wereldgroep zaten, maar dat wilden de andere spelers niet. Zij wilden voortdoen met de groep die kwalificatie had afgedwongen.
Is denk ik ook meteen de reden waarom ik die Vliegen en Rochus zo vervelend vind denk ik...Al dat moralistische gezeik van ze terwijl ze volgens mij geen haar beter zijn (Rochus tenminste, de persoonlijkheid van Vliegen ken ik niet)...
  zondag 11 februari 2007 @ 22:22:23 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46220931
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Welke speler staat daar dan achter? Die Rochussen zeker
Waarom ook die ruzies, Henin en Clijsters ook al!

Waar gaat het mis? Je moet toch gewoon je beste spelers opstellen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 11 februari 2007 @ 22:23:29 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46220977
Waarom hebben die spelers uberhaupt wat te zeggen

Malisse is de beste Belg, opstellen dan.
pi_46221004
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is denk ik ook meteen de reden waarom ik die Vliegen en Rochus zo vervelend vind denk ik...Al dat moralistische gezeik van ze terwijl ze volgens mij geen haar beter zijn (Rochus tenminste, de persoonlijkheid van Vliegen ken ik niet)...
Bwa, ik kan het wel begrijpen. Malisse zegt voortdurend af als ze tegen Zimbabwe en weet ik veel wie moeten spelen, maar als het tegen een topland is, wil ie er plots weer bijzijn. Kan wel begrijpen dat die anderen daar geen zin in hebben, zeker niet als het toch al goed draait zonder Malisse...

En bij mijn weten heeft Rochus nog nooit afgezegd.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:25:54 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46221075
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:24 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Bwa, ik kan het wel begrijpen. Malisse zegt voortdurend af als ze tegen Zimbabwe en weet ik veel wie moeten spelen, maar als het tegen een topland is, wil ie er plots weer bijzijn. Kan wel begrijpen dat die anderen daar geen zin in hebben, zeker niet als het toch al goed draait zonder Malisse...

En bij mijn weten heeft Rochus nog nooit afgezegd.
Begrijpen??? Jij wil als pro toch ook niet tegen Zimbabwe spelen.
Federer doet dat ook niet, maar als hij wel wil dan speelt hij ook gewoon.
pi_46221564
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef XL het volgende:

[..]

Begrijpen??? Jij wil als pro toch ook niet tegen Zimbabwe spelen.
Federer doet dat ook niet, maar als hij wel wil dan speelt hij ook gewoon.
Federer is dan ook een uitzondering, die kan je niet zomaar uit je team laten.

Malisse is toch andere koek. Hij is momenteel miss de Belgische nummer 1 ja, maar ook niet bepaald onbetwist he. De ene maand is hij de eerste Belg, de andere maand de vierde ofzo. Niet bepaald iemand die onmisbaar is dus.

En ik als coach mag kiezen tussen vier goeie spelers met een uitstekende onderlinge sfeer, of vier spelers waarbij eentje de sfeer verpest, dan weet ik het ook wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')