vergeet de snelheid van de aarde om de zon niet. en dan beweegt de zon ook nog eensquote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef Mister1977 het volgende:
De draaiing van de aarde meegerekend toch wel al gauw 2-3 km.
Waarom tel je die 1000 bij die 67000?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:39 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
vergeet de snelheid van de aarde om de zon niet. en dan beweegt de zon ook nog eens
de aarde draait ongeveer 1000mph om zn eigen as (op de evenaar), en 67000mph rond de zon.
1mph = 0.44704m/s
dus 68000mph = 30398.72 m/s
dus 100km is niet echt een probleem
68000 is de maximale snelheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Waarom tel je die 1000 bij die 67000?
Het is niet omdat de aarde rond haar as draait, dat ze daardoor sneller rond de zon gaat draaien.
Heb je nog nooit gespoten?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:44 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik weet niet hoe ver ik kan spuiten, maar de laatste keer dat ik het deed sneeuwde het in Zuid-Afrika
Het sneeuwde er gister nog naar het schijntquote:
Houd ons op de hoogte. Wellicht dat je een filmpje ervan kan maken als bewijs?quote:Op zondag 21 januari 2007 04:08 schreef DeBeheerder het volgende:
op bezoek bij mijn buurvrouw paula ze is een lekker wijf van 48 ze pijpte me bij haar op de bank
verder dan haar keel kwam ik niet maar wel genoeg dat ze overliep jammer dat ze niet slikte dan was het iets verder geweest.
De tweede keer neukte ik haar op de tafel in de keuken dat schot kwam van tussen haar benen in
haar ogen neus mond en haren .
veel verder kom ik niet maar we neuken nog steeds .
quote:
Maassluisquote:Kees: Nou, dan moet jij die leesportefeuille nog eens helemaal op je gemak doorbladeren, tot je er een advertentie in tegekomt van sex-verzendhuis Piet Kalle in Maassluis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |