wij eten vandaag rolandequote:Op zondag 7 januari 2007 12:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik zie liever dit soort koeien
[afbeelding]
Ach mocht het wel zo zijn, dan kunnen we vast wel weer een topic van je verwachten op de bekende plaatsquote:Op zondag 7 januari 2007 12:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wij eten vandaag rolandedas ook van de koe
hopen dat ik er dit keer niet in stik
yupquote:Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach mocht het wel zo zijn, dan kunnen we vast wel weer een topic van je verwachten op de bekende plaats![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup
kutventje gaat zo(hopenlijk) weg![]()
Open er een topic overquote:Op zondag 7 januari 2007 12:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mijn kop knalt zowat uitelkaar van dat gekanker van hem
kut nu moet ik kotsenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een ontzettend geil mokkel.
Hebben we er weer een koe bijquote:Op zondag 7 januari 2007 13:41 schreef 907 het volgende:
[..]
maak er een foto vanen zet hem hier neer !
Koeien kotsen niet omdat ze het niet kunnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:13 schreef Soli het volgende:
Goed topic!
Ik ben alleen bang dat koeien niet vaak kotsen want ze zullen niet erg vaak iets verkeerds eten ofzo
nee idd die koe van TS is alleen een moederkoek aan het etenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Lod het volgende:
[..]
Koeien kotsen niet omdat ze het niet kunnen.
of die koe heeft gewoon een hele rare tongquote:Op zondag 7 januari 2007 14:21 schreef Soli het volgende:
[..]
nee idd die koe van TS is alleen een moederkoek aan het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |