Realistische gelaatsuitdrukking.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:32 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet altijd, elke keer weer lachen wanneer ik het 6e vakje zie van die strip
Ey sloerie zet je em even centraal?quote:Op zondag 7 januari 2007 04:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik stem een gitaar!
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ey sloerie zet je em even centraal?
Alweer?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:58 schreef Mokster het volgende:
Anale seks anyone?
Postma jeweetsquote:Op zondag 7 januari 2007 15:22 schreef killswitch het volgende:
jij laat je in je poeppert nemen door moks?![]()
17 in een dag is al best spectaculair vergeleken met de laatste tijdquote:
Waarom heffen jullie het dan niet op?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
17 in een dag is al best spectaculair vergeleken met de laatste tijd.
gewoon laten doodbloeden, pijnlijk enzoquote:Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom heffen jullie het dan niet op?
Maak een nieuwe!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je topc. Het is dicht/vol. Wat moet ik nu?
Anaal is het helemaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:58 schreef Mokster het volgende:
Anale seks anyone?
Als het langer bloedt dan een vrouw is het nog levensvatbaar!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef killswitch het volgende:
gewoon laten doodbloeden, pijnlijk enzo![]()
Lijkt me echt één van de ergste dingen die je kan gebeuren.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef cerror het volgende:
Ik zag net op nederland 2 (tv) de vader van m´n vroegere beste vriend.
Leuk zou je denken maar wat blijkt: hij is jong dementerend.
Hij is bijna een kasplantje terwijl ik 'm altijd herinner als een vrolijke rotterdamse dikzak.
Beste vriend van vroeger ook nog gezien, tof dat hij nog piano speelt.
Best klote. Wel.
Naar de film gaan op zondagavond is best een fijne bezigheid.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef Misstique het volgende:
Zondagavonden zuigen.
Welke film?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naar de film gaan op zondagavond is best een fijne bezigheid.
Niet zozeer voor de persoon zelf, als wel voor de naaste familie en vrienden...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
Lijkt me echt één van de ergste dingen die je kan gebeuren.
True.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef Misstique het volgende:
Zondagavonden zuigen.
Ja, nadat je zelf nergens meer besef van hebt, maakt het niet zoveel meer uit inderdaad. Maar je familie, the horrorquote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet zozeer voor de persoon zelf, als wel voor de naaste familie en vrienden...
Met David Copperfield in de hoofdrol?quote:
Doen we.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met mcDavid Copperfield in de hoofdrol?
Op de bank met een filmpje is ook not bad!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef Mokster het volgende:
Naar de film gaan op zondagavond is best een fijne bezigheid.
Goed nieuws! Fijn begin van de week lijkt me.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:37 schreef mcDavid het volgende:
Goed nieuws over Pa, de tumor bleek een nep-tumor! Het was een ontsteking, dus de pus is eruit gehaald en nu is het een kwestie van volpompen met antibiotica en dan wordtie weer helemaal de oude!
Neeh joh nu gaan ze van me verwachten dat ik serieus aan school ga werken!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed nieuws! Fijn begin van de week lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |