abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45106126
Ieew! Ze eten echt heel vies!
Go hard or go home
pi_45106130
Beelden van de shoot !! Top !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45106217
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het woordje BIJNA haalt je stelling naar beneden
Ik heb ook behoorlijk aan het woord bijna zitten twijfelen. Ik denk namelijk dat het niet nodig is. Huub heeft de controle over zichzelf volledig verloren. Ik denk namelijk dat hij .nl fysiek niet aankan en dat hij, middels duwen volledig de controle heeft verloren.

Daarnaast haal ik mijn stelling met het woord bijna niet onderuit, deze keer is het BIJNA maar .nl hoeft nog maar 1 keer een dergelijk gesprek met huub te voeren en het is niet meer bijna maar helemaal. Dit past allemaal binnen het spel, wat .nl op dit moment perfect speelt.

Wat ik wel als kanttekening moet plaatsen is dat ik het laf vindt van .nl dat hij het nu via de redactie gaat spelen. Hij roept nu constant "hij eruit of ik eruit" terwijl hij alles daar gewoon binnen de kooi moet regelen. Als hij huub eruit wil gaat hij gewoon nog een keer flink de confrontatie aan en ik durf te beweren dat huub dan echt compleet flipt, en de kooi dus zal moeten verlaten.
pi_45106255
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:37 schreef bosb het volgende:

[..]

Als hij huub eruit wil gaat hij gewoon nog een keer flink de confrontatie aan en ik durf te beweren dat huub dan echt compleet flipt, en de kooi dus zal moeten verlaten.
Klopt. Nuchter is hij Huub gemakkelijk de baas !
  zondag 7 januari 2007 @ 13:43:29 #255
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45106397
mocht Huub het huis moeten verlaten
hoop ik echt dat hij NL eerst een beste klap
tegen zijn vieze bek geeft.
pi_45106405
De bewoners krijgen dus regelmatig "duwtjes" van de redactie. Hoe ze dat invullen is naar hun eigen goeddunken natuurlijk. Huub ging buiten zichzelf en had daar kennelijk spijt van. Hij was vannacht ook bang dat de telefoon zou gaan, en hij voor de redactie moest verschijnen. Nathanael houdt zich nog in, maar weet dat hij zichzelf kan verliezen met Huub.

Het zou Nathanael sieren, als hij gewoon de confrontatie met Huub zou aangaan...
  zondag 7 januari 2007 @ 13:49:29 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45106594
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:43 schreef Black_king het volgende:
Het zou Nathanael sieren, als hij gewoon de confrontatie met Huub zou aangaan...
Nathanael zit er veel meer mee dan Huub. Huub lag een uurtje na het gebeuren al lekker te slapen. Nathanael was nog uren bezig om zijn gelijk te halen bij Bart en Brian. Opeens had hij ook een grote bek wat hij Huub allemaal zou aandoen als hij buiten de villa was. Vanmorgen was nog steeds duidelijk dat nathanael veel meer aangedaan was door het gebeuren dan Huub. Hij blijft er maar over doorgaan en wil nog steeds niet inzien dat het gebeuren een gevolg was van.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45106661
Bart heeft bijna dezelfde stem als Stef Bos.
Go hard or go home
  zondag 7 januari 2007 @ 13:52:31 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45106688
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:51 schreef noekje het volgende:
Bart heeft bijna dezelfde stem als Stef Bos.
Als hij maar geen 'papa' gaat zingen, want dan haak ik af
  zondag 7 januari 2007 @ 13:52:42 #260
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45106692
Die nl moet niet zo janken, die zat gister ook Hujub te bedreigen
Hoop dat die snel moved
  zondag 7 januari 2007 @ 13:54:41 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45106748
  zondag 7 januari 2007 @ 13:56:24 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45106804
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 13:57:44 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45106859
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:28 schreef bosb het volgende:

[..]

Tuurlijk is de reactie van huub te begrijpen, als je spel en realiteit door elkaar haalt. Het is juist de bedoeling om mensen uit het huis te krijgen, en uiteindelijk alleen over te blijven en te winnen. .nl speelt dit spel erg goed, hij heeft huub bijna gek en door emoties te tonen (huilen etc) houdt hij de rest van de bewoners aan zijn kant. Op deze manier kan hij 1 voor 1 zijn concurenten uitschakelen. Fantastisch.
Iedereen die het hier zo voor huub opneemt moet niet vergeten dat het allemaal maar een spel is, en dat huub daarin gister de grote verliezer is geweest door de controle over zichzelf (bijna) volledig te verliezen.
Dat is dan een idee van spelopvatting, die niet de mijne is.
De manier waarop iemand het spel speelt, of het niet speelt, zegt veel over de persoon.
Ik geloof ook beslist niet dat het puur het "spel" is, waarom Bart en NL de afgelopen weken Huub zo hebben geprobeerd te vernederen. Daar zit een hele hoop persoonlijke antipathie in, anders waren ze nooit zo ver gegaan.
Volgens mij is het best mogelijk om mensen op een andere manier er toe te proberen te bewegen het huis te verlaten. Deze manier, drie mannen die dag-in-dag-uit de vierde man in het huis bashen, vind ik laf en stijlloos.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 7 januari 2007 @ 13:59:18 #264
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45106920
Gert, helemaal mee eens
  zondag 7 januari 2007 @ 13:59:41 #265
58921 Day
You can fly!
pi_45106933
quote:

[..]

Ik heb ook behoorlijk aan het woord bijna zitten twijfelen. Ik denk namelijk dat het niet nodig is. Huub heeft de controle over zichzelf volledig verloren. Ik denk namelijk dat hij .nl fysiek niet aankan en dat hij, middels duwen volledig de controle heeft verloren.

Daarnaast haal ik mijn stelling met het woord bijna niet onderuit, deze keer is het BIJNA maar .nl hoeft nog maar 1 keer een dergelijk gesprek met huub te voeren en het is niet meer bijna maar helemaal. Dit past allemaal binnen het spel, wat .nl op dit moment perfect speelt.

Wat ik wel als kanttekening moet plaatsen is dat ik het laf vindt van .nl dat hij het nu via de redactie gaat spelen. Hij roept nu constant "hij eruit of ik eruit" terwijl hij alles daar gewoon binnen de kooi moet regelen. Als hij huub eruit wil gaat hij gewoon nog een keer flink de confrontatie aan en ik durf te beweren dat huub dan echt compleet flipt, en de kooi dus zal moeten verlaten.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 7 januari 2007 @ 14:04:10 #266
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107082
Ik denk trouwens dat Nathanael gisteren dichterbij een klap uitdelen aan Huub was dan andersom. Vlak daarna zei Huub: "Doe dan, dat gaat je wel 10k kosten". Kort daarvoor scheelde het heel weinig.
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 14:04:55 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45107115
quote:
Dit past allemaal binnen het spel, wat .nl op dit moment perfect speelt.
Dus álles mag, behalve fysiek geweld?
Dan zou Huub dus ook dagelijks de moeder van Nathanael een ranzige spermaslet kunnen noemen.
Er zijn grenzen aan het "spel". Huub heeft die grenzen gisteren kortstondig overschreden, maar in mijn optiek overschrijden zowel NL, Bart, Brian als Nataasia de ethische grenzen al véél langer.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_45107215
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Nathanael gisteren dichterbij een klap uitdelen aan Huub was dan andersom. Vlak daarna zei Huub: "Doe dan, dat gaat je wel 10k kosten". Kort daarvoor scheelde het heel weinig.
Tsja kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Tot op dat moment was de strijd hard, en op de man. Huub had ook net te kennen gegeven aan .nl dat hij het niet leuk vond dat hij zijn achternaam had genoemd waar zijn broer bij zat.
Het erbij halen van de familie maakte hem echt woest en dat hij .nl haat.
Nog geen 10 minuten later scheld huub de hele familie van .nl keihard uit en niet zo'n beetje ook.

Op het moment dat ik daar zou zitten, en ze zouden mijn familie erbij halen zou ik misschien ook wel vergeten dat het een spel was en iemand een flinke hoek geven. .nl heeft zich echter keurig ingehouden, wat ik ook best knap vindt eigenlijk.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:08:26 #269
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45107228
Huub: They try to make me go to rehab I said no, no, no

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 7 januari 2007 @ 14:12:35 #270
130054 demins
We weten niks
pi_45107376
Ik kan me niet voorstellen dat Huub eruit zou moeten vanwege een (uitgelokt) duwtje. Meer was het echt niet. Wel was er verbaal geweld, maar so what? Als iemand die jij veracht, die jou pas een paar weken kent, die jouw moeder al helemaal niet kent, zich minder lovend over haar uitlaat, dat zal je toch aan je reet roesten. Wat een theater om dan te gaan huilen en de volgende dag nog helemaal 'van streek' te zijn... Zou hij dat ook hebben als hij langs een Abri kwam met de tekst "Je moeder is een hoer!" Even auto aan de kant, kwartiertje janken, en ja, wat dan? Net als nu. Wat nu Nathanael? Het wordt iedere minuut duidelijker dat Huub er niet uit zal hoeven...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45107399
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan zou Huub dus ook dagelijks de moeder van Nathanael een ranzige spermaslet kunnen noemen.
Er zijn grenzen aan het "spel". Huub heeft die grenzen gisteren kortstondig overschreden, maar in mijn optiek overschrijden zowel NL, Bart, Brian als Nataasia de ethische grenzen al véél langer.
Hier ben ik het dus echt niet mee eens. Tuurlijk zijn er grenzen en als deze overschreden worden is het spel over voor de betrefende persoon.
Een mogelijke speltactiek is dus de grens van een medebewoner op te zoeken. Dit werkt niet bij alle personen (bart zou zich nooit zo laten kennen denk ik) maar bij huub dus duidelijk wel. Huub had voor ogen moeten houden dat het een spel is en niet moeten gaan roepen hoe hard hij .nl ECHT HAAT. Daar is het eigenlijk al begonnen met laten kennen. hierop is .nl ingehaakt en hij heeft van huub gewonnen.

Dat bart brian en nataas de grezen overschrijden ben ik niet helemaal met je eens. Brian heeft zich inderdaad teveel laten gaan t.o.v. nena, maar bart speelt het spel nuchter en ziet het nog altijd heeel duidelijk als een spel. nataasia is gewoon gek.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:14:00 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107425
Er is gereageerd op de blog van Nathanael. Hij zal ook wel genieten als hij de volgende berichten leest:

hee, wat ben jij smerig bezig daar in de Gouden kooi. Je leeft totaal in een omgekeerde wereld man.
Huub treiteren is het enigste dat je kan daar , en als je de wind dan een keer van voren krijgt ga je janken bij je holmaten. Ga weg nu het nog kan.

Geplaatst door: | 7-1-07 om 13:49

snel wegwezen beter voor je zoon ook je zet jezelf te kakken daar met je vieze spelletjes en maar janken nepjankerd trappen de streamkijkers toch niet in en als het geen nepjanken is ben je een grote nerd ik zou zeggen boontje kom om zijn loontje.
ga maar lekker weg en neem natasia gelijk mee jullie zijn dezelfde types

Geplaatst door: sam | 7-1-07 om 13:58

Hey Satanael, ze moeten jou als je uit het huis komt verzuipen vuile achterbakse rothond. Jou wil ik wel tegenkomen....En Brian idem. Heel NL kotst jullie 2 uit.

Geplaatst door: Sly | 7-1-07 om 13:59

Jouw oneerlijkheid en verdraaien van feiten zullen voor de rest van je leven grote gevolgen hebben. Je mag denken dat je slim en stoer bent, in feite stel je niet meer voor dan een oneerlijke onbetrouwbare bedrieger! Stoer!
Wie denkt alles te kunnen maken naar anderen, valt in zijn eigen kuil.

Geplaatst door: Hopje | 7-1-07 om 14:00

Hoi .nl
Het is nu niet dat ik jou nu zo aardig vind maar ik vind zeker dat Huub veel te ver is gegaan om je ouders er bij te halen en door de andere dingen die hij gezegd heeft, dat is echt geen normaal gedraag. Hij zit nu in een spel, wie weet wat hij in de werkelijkheid zou doen. Van mij mag hij vertrekken dat kind.

Geplaatst door: An | 7-1-07 om 14:05

Het verbijsterende is, Nathanael, dat je wilt geloven in je eigen draaierijen. Maar het is toch echt zo dat jij Huub er uit wil treiteren, samen met jouw maatjes Bart en Brian.Jouw laatdunkende reacties liegen en logen er niet om.Ik zou zeggen 'boontje komt om zijn loontje'.
Je hebt je uitermate onsympathiek gemaakt en dat is nog maar zacht uitgedrukt. Als ik de site van www.goudenkooi.nl lees, dan moet je uitkijken als je de kooi zult gaan verlaten.
Advies: gooi het roer om.

Geplaatst door: julia | 7-1-07 om 14:06

Wat ben jij een ongelovig vies spelletje aan het spelen.Kun je niet op een andere manier winnen?Zielig hoor.
Ik hoop dat jij er binnenkort uitvliegt,want mensen die op zo'n manier willen winnen, verdienen het niet om te winnen.
Denk je er weleens aan hoe je familieleden hierover denken.

Geplaatst door: wil | 7-1-07 om 14:06

Jou soort wil ik graag buiten de kooi tegen komen loser, je denkt heel wat te zijn met je stoere Engelse uitspraken maar jij zal voor de rest van je leven een stempel van loser, sukkel, eikel hebben. Denk dat jij ook nog wel op wat vuisten gaat lopen. Ik las hier al eerder dat Er wat over Brian stond, idd Brian is een zielige smerige Antil, net als zijn mama Netty de heks. Kruip met Bart en Brian het nest in sukkel, en naai elkaar.

Flikker op uit het huis, ook ik pis op jou familie.

Geplaatst door: Roy | 7-1-07 om 14:07

zielig mannetje ben je nu he,..aaah gossie, je hebt dit hele gebeuren zelf veroorzaakt, en nu denk je zeker de koning te zijn en dat je je bij deze dat je het mooi voor elkaar hebt en je plek in de kleine slaapkamer bemachtigd hebt, kruip lekker bij je vriendinnetje natasia, daar kan je toch zo goed mee? zielig mannetje dat je bent,
je hebt echt een kronkel in je kop,

Geplaatst door: kiki | 7-1-07 om 14:08

Die Satanel is zo'n smerige BLOEDZUIGER. HIj heeft Huub het bloed onder zijn nagels vandaan gehaald, wat is die vent een smerige doerak. Hij is Huub al aan het pesten vanaf dat die de kooi in kwam. NOu als Papa Satanel dit aan zijn zoontje leert, moet moeder het kindje maar goed bij zich houden, en niet meer aan die crimineel toe vertrouwen, het is een schande dat Talpa dit allemaal door de vingers ziet. Goed voorbeeld voor de schooljeugd dat pesten niet mag, en er lopen in die kooi een stel smerige pestkoppen rond. Dat zijn op de eerste plaats Dracula ( Satanel ) Brian en Bart. Bart wil niet naar het niveau van de anderen, maar hij verlaagt zich ook tot dat niveau, door net zo hard mee te pesten. IK heb het hele gebeuren vannacht gezien en gehoord. En echt waar ik had die Satanel een hoek gegeven waar de honden geen brood van lusten. DE BLOEDZUIGER.

Geplaatst door: net | 7-1-07 om 14:09

"Ik ga erover denken hoe ik eea zal gaan verwoorden"

Ja verwoord het maar weer zo dat jij er goed vanaf komt he gluiperd!
Huub zou je allang op je bek geslagen moeten hebben, en dat weet je donders goed!
En als je dingen zegt zoals op hem kotsen, op hem schijten, in het zembad gooien, en je dan nog afvragen wat doe ik dan verkeerd huub?
Je zoontje is je niet waard.

Geplaatst door: | 7-1-07 om 14:10

Vind je jezelf nu een man. Je zoon is nog volwassener dan jij.
Ik hoop niet voor je dat je ex je zoon bij je weg houd maar als dat gebeurd geef ik haar gelijk.
Het programma is een spel maar als je zo laag zink zoals tegen Huub en Sylvia dan ben jij de naam Tokkie nog niet waardig.
En de reaktie van Huub vind ik begrijpelijk. 34 jaar en maar janken. Bah
pi_45107460
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

inderdaad, ik vind wel dat huub nu een stapje verder is gegaan, imo te ver, het lijkt hier inmiddels wel planeet Huub, maakt niet uit wat die gast doet het, als ie iets goed doet is iedereen blij, en doet ie doms/verkeerd dan is het ineens de schuld van anderen (nl, brian, bart, natasia of wie dan ook), hij heeft een aantal leuke opmerkingen gamaakt maar verder vind ik het maar een sukkel met een wel erg grote mond voor zo'n kabouter lichaampje
  zondag 7 januari 2007 @ 14:17:56 #274
8898 Darklight
pi_45107572
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Er is gereageerd op de blog van Nathanael. Hij zal ook wel genieten als hij de volgende berichten leest:

hee, wat ben jij smerig bezig daar in de Gouden kooi. Je leeft totaal in een omgekeerde wereld man.
Huub treiteren is het enigste dat je kan daar , en als je de wind dan een keer van voren krijgt ga je janken bij je holmaten. Ga weg nu het nog kan.

Geplaatst door: | 7-1-07 om 13:49

snel wegwezen beter voor je zoon ook je zet jezelf te kakken daar met je vieze spelletjes en maar janken nepjankerd trappen de streamkijkers toch niet in en als het geen nepjanken is ben je een grote nerd ik zou zeggen boontje kom om zijn loontje.
ga maar lekker weg en neem natasia gelijk mee jullie zijn dezelfde types

Geplaatst door: sam | 7-1-07 om 13:58

Hey Satanael, ze moeten jou als je uit het huis komt verzuipen vuile achterbakse rothond. Jou wil ik wel tegenkomen....En Brian idem. Heel NL kotst jullie 2 uit.

Geplaatst door: Sly | 7-1-07 om 13:59

Jouw oneerlijkheid en verdraaien van feiten zullen voor de rest van je leven grote gevolgen hebben. Je mag denken dat je slim en stoer bent, in feite stel je niet meer voor dan een oneerlijke onbetrouwbare bedrieger! Stoer!
Wie denkt alles te kunnen maken naar anderen, valt in zijn eigen kuil.

Geplaatst door: Hopje | 7-1-07 om 14:00

Hoi .nl
Het is nu niet dat ik jou nu zo aardig vind maar ik vind zeker dat Huub veel te ver is gegaan om je ouders er bij te halen en door de andere dingen die hij gezegd heeft, dat is echt geen normaal gedraag. Hij zit nu in een spel, wie weet wat hij in de werkelijkheid zou doen. Van mij mag hij vertrekken dat kind.

Geplaatst door: An | 7-1-07 om 14:05

Het verbijsterende is, Nathanael, dat je wilt geloven in je eigen draaierijen. Maar het is toch echt zo dat jij Huub er uit wil treiteren, samen met jouw maatjes Bart en Brian.Jouw laatdunkende reacties liegen en logen er niet om.Ik zou zeggen 'boontje komt om zijn loontje'.
Je hebt je uitermate onsympathiek gemaakt en dat is nog maar zacht uitgedrukt. Als ik de site van www.goudenkooi.nl lees, dan moet je uitkijken als je de kooi zult gaan verlaten.
Advies: gooi het roer om.

Geplaatst door: julia | 7-1-07 om 14:06

Wat ben jij een ongelovig vies spelletje aan het spelen.Kun je niet op een andere manier winnen?Zielig hoor.
Ik hoop dat jij er binnenkort uitvliegt,want mensen die op zo'n manier willen winnen, verdienen het niet om te winnen.
Denk je er weleens aan hoe je familieleden hierover denken.

Geplaatst door: wil | 7-1-07 om 14:06

Jou soort wil ik graag buiten de kooi tegen komen loser, je denkt heel wat te zijn met je stoere Engelse uitspraken maar jij zal voor de rest van je leven een stempel van loser, sukkel, eikel hebben. Denk dat jij ook nog wel op wat vuisten gaat lopen. Ik las hier al eerder dat Er wat over Brian stond, idd Brian is een zielige smerige Antil, net als zijn mama Netty de heks. Kruip met Bart en Brian het nest in sukkel, en naai elkaar.

Flikker op uit het huis, ook ik pis op jou familie.

Geplaatst door: Roy | 7-1-07 om 14:07

zielig mannetje ben je nu he,..aaah gossie, je hebt dit hele gebeuren zelf veroorzaakt, en nu denk je zeker de koning te zijn en dat je je bij deze dat je het mooi voor elkaar hebt en je plek in de kleine slaapkamer bemachtigd hebt, kruip lekker bij je vriendinnetje natasia, daar kan je toch zo goed mee? zielig mannetje dat je bent,
je hebt echt een kronkel in je kop,

Geplaatst door: kiki | 7-1-07 om 14:08

Die Satanel is zo'n smerige BLOEDZUIGER. HIj heeft Huub het bloed onder zijn nagels vandaan gehaald, wat is die vent een smerige doerak. Hij is Huub al aan het pesten vanaf dat die de kooi in kwam. NOu als Papa Satanel dit aan zijn zoontje leert, moet moeder het kindje maar goed bij zich houden, en niet meer aan die crimineel toe vertrouwen, het is een schande dat Talpa dit allemaal door de vingers ziet. Goed voorbeeld voor de schooljeugd dat pesten niet mag, en er lopen in die kooi een stel smerige pestkoppen rond. Dat zijn op de eerste plaats Dracula ( Satanel ) Brian en Bart. Bart wil niet naar het niveau van de anderen, maar hij verlaagt zich ook tot dat niveau, door net zo hard mee te pesten. IK heb het hele gebeuren vannacht gezien en gehoord. En echt waar ik had die Satanel een hoek gegeven waar de honden geen brood van lusten. DE BLOEDZUIGER.

Geplaatst door: net | 7-1-07 om 14:09

"Ik ga erover denken hoe ik eea zal gaan verwoorden"

Ja verwoord het maar weer zo dat jij er goed vanaf komt he gluiperd!
Huub zou je allang op je bek geslagen moeten hebben, en dat weet je donders goed!
En als je dingen zegt zoals op hem kotsen, op hem schijten, in het zembad gooien, en je dan nog afvragen wat doe ik dan verkeerd huub?
Je zoontje is je niet waard.

Geplaatst door: | 7-1-07 om 14:10

Vind je jezelf nu een man. Je zoon is nog volwassener dan jij.
Ik hoop niet voor je dat je ex je zoon bij je weg houd maar als dat gebeurd geef ik haar gelijk.
Het programma is een spel maar als je zo laag zink zoals tegen Huub en Sylvia dan ben jij de naam Tokkie nog niet waardig.
En de reaktie van Huub vind ik begrijpelijk. 34 jaar en maar janken. Bah
welke blog is dat?
pi_45107614
@scanman01: waar vind jij die reacties?
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45107719
Mag Natanael dat niet lezen?
Go hard or go home
  zondag 7 januari 2007 @ 14:21:48 #277
8898 Darklight
pi_45107735
DGK_Redactie, gaat dit nog gevolgen hebben voor nl/huub?
  zondag 7 januari 2007 @ 14:22:12 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107750
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Op zijn site klikken op 'reageren' .. dan komen ze allemaal in beeld.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:23:42 #279
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107802
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jullie gaan ze toch niet weghalen hè???
  zondag 7 januari 2007 @ 14:24:32 #280
130054 demins
We weten niks
pi_45107837
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Even een linkje voor het te laat is?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45107838
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

welke site?
  zondag 7 januari 2007 @ 14:25:10 #282
8898 Darklight
pi_45107857
Niet zeggen scanman, kunnen ze ze ook niet weghalen
  zondag 7 januari 2007 @ 14:25:30 #283
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107872
edit
pi_45107885
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef Darklight het volgende:
Niet zeggen scanman, kunnen ze ze ook niet weghalen
Go hard or go home
pi_45107889
scan geef liever een linkje via persoonlijk bericht ofzo, kunnen we het tenminste nog even openhouden :D
pi_45107902
heb je link scanman? Maar zou hij ze wel kunnen lezen dan? want anders kun je ook info doorspelen..
  zondag 7 januari 2007 @ 14:26:51 #287
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107918
Nog een paar:

Jezus wat zal ik blij zijn als jij uit dit programma weg bent. Je denkt leuk te zijn maar je zet je zelf alleen maar voor lul. Leuke vader ben jij, goed voorbeeld voor je zoon. Treiteren en zuipen is het enige wat je doet. Een normaal gesprek voeren wat volwassen mensen doen dat kan jij niet he?
Heerlijk dat ik eindelijk eens mijn ei kwijt kan want iedere keer als ik jou zie loopt mijn bloed weg. Jammer dat ik daarniet zit mij lul je er niet zo uit. En Huub krijg je ook niet weg die jongen is duidelijk een stuk sterker dan jij. Ik heb hem nog geen een keer zien janken. En bij jou staat die kraan elke dag aan. En het mooiste is dat als jij weer eens jankt gooi het altijd op dat je je zoontje zo mist lekker makkelijk. Maar het is gewoon frustratie dat je er allemaal niet zo goed meer tegen kan. En als je straks breekt wat vast niet meer lang duurt zal je het er ook wel weer opgooien dat je niet zonder je kindje kan. Zoals ik het zie ben je helemaal niet zo gek op die kleine als je zegt. Anders zou je uberhaubt niet in de gouden kooi zitten en meer dan een jaar van de jeugd van zoontje missen. Maar Natte nel gaat voor het geld en laat zijn kind juist zien hoe het niet moet.

Geplaatst door: Yasmina | 7-1-07 om 14:12

Nathanael Heres

Kijk buiten het huis maar goed over je schouders loser.

Als ik de kans zou krijgen op een of andere manier in het huis te komen zocht ik je op.

aanvulling op mijn eerdere bericht.

Geplaatst door: Roy | 7-1-07 om 14:16

Oei dat valt een beetje tegen he, al die negatieve reacties krijgt die je op dat 'niet zo chique gebeuren' krijgt. Je bent nu ook goed door de mand gevallen voor mij, ik hoop dat je zo snel mogelijk de villa uitgegooid wordt, je verdiend het

Geplaatst door: Lieke | 7-1-07 om 14:19

NATTEanaal,

Wat ben jij toch een verschrikkelijk mens slechter kan gewoon niet,o ja en als jij denkt dat het grote aantal reacties op jou blog is omdat jij zo populair zou zijn,think again dude,deze mensen waren alleen nieuwsgierig hoe jij HUUB de echte man in de GDK op een zeer laag bij de grondse manier zwart loopt te maken.Iemand psychisch kapot maken met 4a5 man achter je is zoooo laf en dan nog denken dat je een kerel bent,laat me niet lachuh je bent gewoon een WIJF en daarbij word je gehaat door 99% van de STREAM/TV kijkers net zoals boer bart,1hersencelBrainless en TOKKIENATASIA jij en de laats genoemde zijn de ASOCIALEN in de GDK.

Bye bye crybaby,ooohh me mamaaaaa,mietje.

HUUB THE REAL MAN.
ps hoe kan jij nou een vb. zijn voor jou zoontje,schaam je diep STAKKER.

Geplaatst door: Dennis | 7-1-07 om 14:22

Opzouten Natanaal,je bent een psychopaat.Oftewel een geweldige bloedzuiger,jij mag alles,maar o wee als je de bal terug krijgt ga je janken.Wat een zielepoot,je kind zal trots op je zijn,DUS NIET.GA LEKKER WEG o.p.r.o.t.t.e.n.

Geplaatst door: karel | 7-1-07 om 14:23

beste Natte Nel
wat ik van je vind dat wil jij niet weten ventje ,,maar ik zou mijn kop van mijn romp schamen voor mijn kind later ,,,en ik hebt alles gezien en gehoord vannacht,,zuignappig ventje!!spel he nou jij bent in werkelijkheid ook zo,n vies kereltje ,maar dat is je miet de paplepel ingegoten vanwege je afkomst ,,,ik had je verzopen in het zwembad als ik Huub was geweest want er zijn toch geen regels daar in die dat TOKKIE huis wat een ASO ben je als dit een spel is hoever laat je je eigen dan gebruiken door achter snackbar of dergelijks misschien geil,,len ze zich ook wel aan jullie ,,,viespeuk ...ik hoor je zoon al later zeggen wat ben jij een LOSER ,,,,,de moeder van je kind moet zich helemaal schamen en ga je nu weer Janken

(voor het geval de redactie het idee krijgt de berichten weg te halen )
  zondag 7 januari 2007 @ 14:27:18 #288
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45107937
DGK_REDACTIE, waarom mag Huub eigenlijk geen weblog bijhouden???
pi_45107950
Dat is zijn weblog niet. Er mist een H in de titel, dit is een fake
pi_45107975
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, waarom mag Huub eigenlijk geen weblog bijhouden???
mag hij wel, wil hij niet
pi_45108002
maar hoe kom je daar bij die reacties????
pi_45108008
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
lol, ik dacht al waarom kan ik het niet vinden op zijn echte site en alleen via de link.

Wie zou hier achter zitten?? meneer .nl zelf?
pi_45108027
quote:
, ik kon ook al geen knop vinden om te reageren
pi_45108043
quote:
klopt !
  zondag 7 januari 2007 @ 14:32:39 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45108119
quote:
Klopt inderdaad, zie ik nu ook. Dat is op zich jammer, omdat hij ze dan niet zelf te zien krijgt. Maar de reacties zijn niet minder gemeend natuurlijk. Kan het niet even naar Nathanael doorgelinkt worden? Ik zie dat je op zijn site niet kunt reageren. Duidelijk is nu ook waarom dat niet kan
  zondag 7 januari 2007 @ 14:33:22 #296
58921 Day
You can fly!
pi_45108138
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Is dat zo? Hmmmmm.......
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45108147
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Hij vertelde gisternacht toch echt duidlijk dat hij dat niet mocht.

PS; Kunnen jullie die stokerd van een Brian niet eens een keertje aanpakken
  zondag 7 januari 2007 @ 14:33:39 #298
8898 Darklight
pi_45108151
Is nep idd, staan wel dezelfde berichten op, zou .nl er 2 hebben?
pi_45108156
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, zie ik nu ook. Dat is op zich jammer, omdat hij ze dan niet zelf te zien krijgt. Maar de reacties zijn niet minder gemeend natuurlijk. Kan het niet even naar Nathanael doorgelinkt worden? Ik zie dat je op zijn site niet kunt reageren. Duidelijk is nu ook waarom dat niet kan
Ja, wij zij niet gek hé
pi_45108172
En als we nu wel zouden kunnen reageren zou ik het eerlijker vinden als men weblogs bij laat houden
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')