Nee, ik bedoel persoonlijke hygiënequote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om kleren mee te wassen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan ga ik voor het poetsen van de tanden.
Ranzig hè! Maar wel goedquote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan ga ik voor het poetsen van de tanden.
ik ben door mijn voorraad koeie-enkels heenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:24 schreef Supersheep het volgende:tandjes poetsen met een mix van gemalen muizenschedels en eierschaal.
En daarna wegspoelen met wat urine van een kind![]()
Was het maar weer bedtijd![]()
Hoe smerig het ook is, eigenlijk is het beter dan de tandpasta van nu. Die zit vol chemische zooi en giftige bestanddelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:24 schreef Supersheep het volgende:tandjes poetsen met een mix van gemalen muizenschedels en eierschaal.
En daarna wegspoelen met wat urine van een kind![]()
Was het maar weer bedtijd![]()
Dit is de enige die ik nog weet, heb een blackout.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, maar wel een tijdgenoot.
Nee, het is echt een van de groten der Nederlandse literaire geschiedenis.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Kater?
Jacob Cats it is.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
jacob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |