Ach so... MaJo die de weg naar de kroeg vrijmaakt?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen..het is een Nederlandse aangelegenheid en jullie kennen haar allemaal.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach so... MaJo die de weg naar de kroeg vrijmaakt?
Of is het Nesle die de kerstversieringsaanbidders voor haar deur wegjaagt?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach so... MaJo die de weg naar de kroeg vrijmaakt?
Dat viel dus wel mee. Dankzij de hoofdpersoon op deze afbeelding.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef tong80 het volgende:
Ongeorganiseerd zooitje van die vrouwen in Haarlem
Nee, het is m'n ex niet. Die kan nog niet eens een aardappelmesje vasthouden. Laat staan zo'n zwaard.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef Nembrionic het volgende:
Maar serieus Daf...ik vind het echt een vraag voor jou
Whahahaha!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is m'n ex niet. Die kan nog niet eens een aardappelmesje vasthouden. Laat staan zo'n zwaard.
Waarschijnlijk als je het antwoord leest dat je hierop terugkomtquote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is m'n ex niet. Die kan nog niet eens een aardappelmesje vasthouden. Laat staan zo'n zwaard.
Is een tijdsgenoot maar Anna van Buren ging eerder doodquote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Anna van Buren? Ik weet niets van geschiedenis![]()
Maar we zitten in Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
Isabella van Spanje?
Ja, lach me maar uit![]()
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ga je gang. Dan ga ik even [afbeelding]
Paris Hilton? Ownee, da's een echte sloeriequote:Op zondag 7 januari 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we zitten in Nederland
Okay...ehm...iemand die een echte bitch is?
Madonna?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we zitten in Nederland
Okay...ehm...iemand die een echte bitch is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenau_Simonsdochter_Hasselaerquote:Volgens sommige ooggetuigeverslagen van Duitse huursoldaten vocht ze zelf actief mee tegen de Spanjaarden. Zo zou ze aan het hoofd staan van 300 vrouwen die met kokend water, brandend stro en gesmolten pek vanaf de stadsmuren de vijand van zich afhield
Tijdens en na haar leven had ze al een slechte bijnaam onder de Haarlemmers. Dit kwam vooral door haar moeilijke karakter. Uit verschillende rechterlijke bronnen is op te maken dat ze voortdurend procedeerde. Bijna twintig jaar na haar dood werd ze zelfs nog uitgemaakt voor een tovenares. Haar naam werd uiteindelijk gebruikt als scheldwoord voor manwijven. Soms wordt met 'Kenau' echter ook een moedige, doortastende en zelfstandige vrouw bedoeld
Nooit van gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 04:01 schreef Nembrionic het volgende:
Kenau Simonsdochter Hasselaer
Iedereen kent die uitdrukking toch wel?
Nee, je kan m'n ex vanalles aanwrijven, maar dat is ze toch echt nietquote:moedige, doortastende en zelfstandige vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |