Kan.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
Zou Nena niet gewoon nog midden in de pubertijd zitten?
(is daar niet zo'n uitdrukking van? Iets van "dommer dan een klein kind, maar te groot om een pak rammel te geven" of zoiets?)
Typisch pubergedrag dus...quote:Op zondag 7 januari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
Kan.
Het gekke is dat ze soms heel volwassen overkomt om zich 5 minuten later weer te gedragen als een kind van 5.
Ik denk dat Nena zichzelf een beetje gek maakt met haar eigen looks...misschien gewoon even een jaartje d'r eigen haarkleur laten zodat ze niet zoveel op een poppetje lijkt en naar een kibboets (bestaat dat nog?) of gaan backpacken dat zou wonderen doenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ze vertelde gisternacht dus dat hij het uit had gemaakt omdat hij gek werd van de spelletjes (zie Brian) die ze speelde en zich daardoor niet meer kon concentreren op zijn carrière.
Of precies weten welk gedrag je moet vertonen om je zin te krijgen.quote:
Nena backpackenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Nena zichzelf een beetje gek maakt met haar eigen looks...misschien gewoon even een jaartje d'r eigen haarkleur laten zodat ze niet zoeel op een poppetje lijkt en naar een kibboets (bestaat dat nog?) of gaan backpacken dat zou wonderen doen![]()
En die mannen daarvoor haten.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:42 schreef Day het volgende:
[..]
Of precies weten welk gedrag je moet vertonen om je zin te krijgen.
Nena heeft in ieder geval wel heel goed geleerd hoe ze mannen voor haar karretje moet spannen. Dat is 1 ding wat duidelijk is.
Nena en Nastacia hadden wel een hoer geregeld voor Huub.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En die mannen daarvoor haten.
Daarom vindt ze Bart zo leuk want die zag haar niet staan.
Ik trek niet de vergelijking tussen Nena en een hoer maar hoeren hebben ook doorgaans totaal geen respect voor mannen omdat die zich zo gek laten maken door toneelspel.
"You always want what you can't get"
Ze had het erover met die vriendin van haar en ik zag het ook totaal niet voor me.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena backpacken![]()
Zou Louis Vuitton ook leuke rugzakken verkopen???
Het ging erom wie zich gek laat maken, niet wie de bestelling doetquote:Op zondag 7 januari 2007 03:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Nena en Nastacia hadden wel een hoer geregeld voor Huub.
Dus wie is verrot, Huub of de meiden.
Ik ben ook benieuwd hoelang het samenwonen met haar zus goed zal gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze had het erover met die vriendin van haar en ik zag het ook totaal niet voor me.
Ze raakt in de stress als haar extensions niet meer goed zijn en als ze uitgroei heeft![]()
Het deed mij een beetje denken aan die beelden van die Paris Hilton en Nicole Richie...
Ow in dat geval gaat ze hoor !quote:Op zondag 7 januari 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena backpacken![]()
Zou Louis Vuitton ook leuke rugzakken verkopen???
Verdomd: [afbeelding]
Toevallig had ik het tel.gesprek tussen Nena en haar zus gehoord, 2 totaal verschillende types maar toch een klik (want het zijn zussen)quote:Op zondag 7 januari 2007 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoelang het samenwonen met haar zus goed zal gaan.
Dat is een totaal andere type en volgens mij ook een stuk serieuzer met haar toekomst bezig.
Het lijkt me nogal van een laag niveau om überhaupt zoiets in gedachten te krijgen.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging erom wie zich gek laat maken, niet wie de bestelling doet
Ik vind het best wel zielig hoe ze is, dat ze nergens blij mee kan zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoelang het samenwonen met haar zus goed zal gaan.
Dat is een totaal andere type en volgens mij ook een stuk serieuzer met haar toekomst bezig.
Is nogal een verschil, hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal van een laag niveau om überhaupt zoiets in gedachten te krijgen.
Wat Huub had gedaan, het maakte niks uit, of hij was een watje of een viepeuk.
NatteNel snurkt ja maar hij ligt bij Brian in bed !!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
Hoor ik nou op stream 3 (bed van Nena en Ilona) zelfs Nathanael snurken??![]()
Weet niet waarom je Huub er steeds bij haalt...je reageert al 2x op een posting over Nenaquote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal van een laag niveau om überhaupt zoiets in gedachten te krijgen.
Wat Huub had gedaan, het maakte niks uit, of hij was een watje of een viepeuk.
Ik vind het ook triest! Het is echt erg dat je op je 19e al zo negatief in het leven kan staan.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het best wel zielig hoe ze is, dat ze nergens blij mee kan zijn.
Buitenstaanders hebben makkelijk praten maar het ontbreekt haar gewoon aan interesses dat is best triest![]()
Ja, dat soort gedachtengangen volg ik zelf dus nooit.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:55 schreef noucky het volgende:
Ik had het ook aangepakt, al was het maar om me niet te laten kennen.
Moest je de reacties zien van Bart en NatteNel, nou wij kunnen wel inpakken, hij heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |