Had je niet de indruk dat dat maar het topje van de ijsberg was?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haar verhaaltje kwam mij ook wel bekend voor uit een grijs verleden, als je ook maar enigszins een beetje vooraan stond qua uiterlijk dan kreeg je met dit soort dingen te kampen, moet ze gewoon even overheen groeien dan leert ze dat uiterlijk niet alles is en ook niet alles gevonden wordt door iedereen![]()
Zo te zien zag het huis van Huub z'n moeder er uit als een flat, iig een bovenwoning.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:16 schreef Day het volgende:
Toch beter en in een rijkere buurt dan Huub. En volgens mij ook ouders met een goeie baan.
En praatjes omdat ik de indruk krijg dat Nena zowel van haar ouders als van haar ex-vriend alles kreeg wat ze vroeg en misschien wel te veel vrijheid kreeg van haar ouders (nogmaals allemaal speculaties).
Ik blijf me er bvb. over verbazen dat ze op haar 15e al samenwoonde! Aan de andere kant weet je niet wat voor problemen haar ouders met haar hebben gehad en dat ze op een gegeven moment gedacht hebben: doe maar lekker wat je zelf wilt.
De broer van Huub, Joris, vertelde bij Oud en Nieuw dat Huub vaak gepest werd om zijn lengte.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook in het verleden (en zeker in zijn jeugd) veel met geestelijk geweld te maken heeft gehad
En dit van vanavond is dan duidelijk de druppel (en nasleep van)
Toen was ik (helaas) niet online, en heb het niet gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef noucky het volgende:
[..]
De broer van Huub, Joris, vertelde bij Oud en Nieuw dat Huub vaak gepest werd om zijn lengte.
Alleen het eerste bestaat vaker zonder het 2de dan andersom.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geestelijk geweld kan jaren voortduren ook al is het gestopt, fysiek geweld niet, dat geneest.
Daarom zei ik ook speculatiesquote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo te zien zag het huis van Huub z'n moeder er uit als een flat, iig een bovenwoning.
Nena dr ouders wonen redelijk leuk doorzon.
Dat ze op dr 15de weggegaan is kan van alles betekenen, maar een flink opstandige puber hou je toch niet thuis als ze ervan overtuigd is dat de "liefde van haar leven" (te) ver weg woont. In dat geval kun je als ouder beter weten waar ze wel zit dan alles verbieden en in een situatie komen dat je niet meer weet waar je opstandige puber is.
DAt abortus, als dat mens vergeet de pil te slikken ( blijkbara te zwaar werk ) dan kan ik er niet om janken.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Had je niet de indruk dat dat maar het topje van de ijsberg was?
Ze zei bvb. ook dat haar eerste keer niet iets was om op terug te kijken. Ze heeft al 2 abortussen achter de rug en haar vertrouwen in mannen is nihil.
Gaf me toch wel te denken wat ze nou allemaal mee heeft gemaakt.
Bij mij gaf het te denken wat ze d'r eigen op haar hals heeft gehaald.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Had je niet de indruk dat dat maar het topje van de ijsberg was?
Ze zei bvb. ook dat haar eerste keer niet iets was om op terug te kijken. Ze heeft al 2 abortussen achter de rug en haar vertrouwen in mannen is nihil.
Gaf me toch wel te denken wat ze nou allemaal mee heeft gemaakt.
Dat is onzekerheid. En gezien haar gevoel van eigenwaarde ook niet zo gek.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij mij gaf het te denken wat ze d'r eigen op haar hals heeft gehaald.
Zeker met dat gesprek met die antecedente voor werkzoekenden. "Weet ik veel, ... ofzo, weet ik het, ... ofzo..."
Ergens voldoet ze bewust aan een stereotiep en haat ze het tegelijkertijd.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:16 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom blondeert ze haar haar dan ? Ik denk met redenen om op te vallen.
Ze is van Indonesische afkomst of zo.
Huub is bovengemiddeld intelligent en als ie wat gedronken komt ie soms over als de koning van het universum, dat vertelde Evert Santegoeds al in Entertainment Live een tijdje geleden...quote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook in het verleden (en zeker in zijn jeugd) veel met geestelijk geweld te maken heeft gehad
En dit van vanavond is dan duidelijk de druppel (en nasleep van)
Als ze dat nu zelf al zegt, reken er dan maar op dat dat klopt...quote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Zelf zegt ze dat als ze niet met die voetballer samen was gaan wonen, ze nog veel erger ontspoord zou zijn.
Jij bent familie van Sabrina en Monique...quote:Op zondag 7 januari 2007 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is onzekerheid. En gezien haar gevoel van eigenwaarde ook niet zo gek.
Ik praat het allemaal niet goed, maar ik zag gewoon een andere kant van haar. Niet aleen blonde, mooie, luie, met mannen spelende Nena, maar wel een reden waarom ze zo is. Meer diepgang, zeg maar. Je ziet ook een worsteling bij haar. Aan de ene kant vindt ze haar knappe uiterlijk en wat ze daarmee voor elkaar kan krijgen wel makkelijk, aan de andere kant wil ze bewijzen dat ze meer is dan dat.
"bemiddeld" was ook niet het goede woord.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, geen achterstandbuurt, maar ook niet bovengemiddeld of zo. Op de DGK-site is een filmpje van zijn huis te zien (hij woont nog thuis), heel gewoon, heel simpel.
Ja ik kan me herinneren dat je zoiets toen gepost had in het topic over Huubquote:Op zondag 7 januari 2007 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Huub is bovengemiddeld intelligent en als ie wat gedronken komt ie soms over als de koning van het universum, dat vertelde Evert Santegoeds al in Entertainment Live een tijdje geleden...
Precies. Dat is ook wat Natasia voorstelde. Maak er gebruik van, verdien er geld mee en ga daarna iets doen wat je echt leuk vindt. Maar dat vond ze weer niks.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja...ze zou het ook kunnen doen en ondertussen een studie kunnen volgen voor de tijd dat ze niet meer zo lekker kan terugvallen op haar looks...
Ik weet niet hoe vreemd dat is, er is nog steeds contact, dus op zich is de relatie kennelijk niet heel erg fout verbroken en ze heeft er 4 jaar mee samengewoond, op haar leeftijd is dat meer dan 20% van haar hele leven.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:29 schreef noucky het volgende:
Nena heeft volgens mij nooit ergens over nagedacht. Had een ( rijke ) voetballer en dan zat ze toch wel gebeiteld ?
Vreemd vond ik dat ze gisteren haar ex weer wilde gaan bellen.
Zonde...quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook wat Natasia voorstelde. Maak er gebruik van, verdien er geld mee en ga daarna iets doen wat je echt leuk vindt. Maar dat vond ze weer niks.
Sabrina als hulpje daar zou echt te gek zijn, dan scoort het programma wel :-)quote:Op zondag 7 januari 2007 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent familie van Sabrina en Monique...![]()
Ze vertelde gisternacht dus dat hij het uit had gemaakt omdat hij gek werd van de spelletjes (zie Brian) die ze speelde en zich daardoor niet meer kon concentreren op zijn carrière. Ze maakte vaak ruzie met hem, waarbij ze zo hard schreeuwde dat de politie langs moest komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vreemd dat is, er is nog steeds contact, dus op zich is de relatie kennelijk niet heel erg fout verbroken en ze heeft er 4 jaar mee samengewoond, op haar leeftijd is dat meer dan 20% van haar hele leven.
Ik kan me dan toch voorstellen dat je, als je nog normaal met elkaar omgaat, toch nog naar iemand toetrekt die zo'n groot onderdeel van je leven is. Daarbij denk ik dat Nena hem heel graag terug wil.
Ah, dat had ik dus gemist... dan wil ze hem dus idd terug, al was het maar omdat ze niet beter weet dan dat je moet proberen (terug) te krijgen wat je niet kunt krijgen.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:36 schreef Day het volgende:
Ze vertelde gisternacht dus dat hij het uit had gemaakt omdat hij gek werd van de spelletjes (zie Brian) die ze speelde en zich daardoor niet meer kon concentreren op zijn carrière.
Leuk verwoord :-)quote:Op zondag 7 januari 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
Zou Nena niet gewoon nog midden in de pubertijd zitten?
(is daar niet zo'n uitdrukking van? Iets van "dommer dan een klein kind, maar te groot om een pak rammel te geven" of zoiets?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |