quote:Just a gigolo
everywhere I go
people know the part
I'm playing
Paid for every dance
selling each romance
every night some heart
betraying
There will come a day
youth will pass away
then what will they say
about me
When the end comes I know
they'll say just a gigolo
as life goes on
without me
ze perst ze wel heel erg samenquote:Op maandag 8 januari 2007 08:36 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Aan de hand van deze weerballonnen zou je toch prima het weer moeten kunnen voorspellen.
Ik ga voor nep en niet-grappigquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga voor Hoax....anders had SBS vast wel de gewone programmering onderbroken met een Belspel: Kwam de auto die Piet Paulusma doodreed van:
a. Links
b. Rechts
c. Van boven
Bel nu uw goede antwoord door en maak kans op een kans op een koffer waar misschien wel een prijs in zit!
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga voor Hoax....anders had SBS vast wel de gewone programmering onderbroken met een Belspel: Kwam de auto die Piet Paulusma doodreed van:
a. Links
b. Rechts
c. Van boven
Bel nu uw goede antwoord door en maak kans op een kans op een koffer waar misschien wel een prijs in zit!
Winterbanden....quote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Zat me ineens te bedenken waar dit een reclame voor zou kunnen zijn: Even Apeldoorn bellen....
Plus dat hij dan wel uit beeld zou verdwijnen. Je moet wel erg alert zijn als je als cameraman gelijk de auto achterna filmt.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:29 schreef koenimex het volgende:
Ziet er wel echt uit, maar de sneeuw slaat nergens op idd. Ook blijft de cameraman stilstaan, wat me sterkt lijkt als ie ziet dat Paulusma kapot wordt gereden. Wel knap gemaakt, dat moet gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |