Ohja thanksquote:Op zondag 7 januari 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Patrick Corleone.
Wat een leuk kind.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Bupatih het volgende:
http://www.pinkbullets.nl/2007/01/kids/lief_klein_meisje
Over 15 jaar wint zij.
wat een sgatjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Bupatih het volgende:
http://www.pinkbullets.nl/2007/01/kids/lief_klein_meisje
Over 15 jaar wint zij.
Origineel, man.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
wat een sgatjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ze kent de tekst ook nog, dat vind ik wel knap voor zo'n kleine meid
How you know?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Straks weer Dancing On Ice spam bij Life and Cooking.
omdat L&C op de achtergrond aanstaat?quote:
Oh, ik dacht dat het altijd om 5 uur begonquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
omdat L&C op de achtergrond aanstaat?
Ik wist ff niet wat je met een Woelli aanval bedoeldequote:Op zondag 7 januari 2007 18:01 schreef sbientje het volgende:
hahaha , zelfs woelli zelf is het ermee eens
Onthou het maar, ze komen vaker voor...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wist ff niet wat je met een Woelli aanval bedoelde![]()
Ik zal goed oplettenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Onthou het maar, ze komen vaker voor...
Meer aan de verhouding (toegevoegde waarde) / (aantal posts), die bij Woelli ongeveer 0 bedraagt.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Is ook te zien aan het aantal posts wat Woelli hiero plaatst![]()
omdat jullie me altijd voor zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Meer aan de verhouding (toegevoegde waarde) / (aantal posts), die bij Woelli ongeveer 0 bedraagt.
Renesite denkt dat jij XFA gemod hebt?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
Moeten mods niks "hebben" met hun subforum?
Lynx wordt gedisst!
Dat was toch meer om het digitale/bewerken van foto's een steuntje te geven?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:36 schreef Lynx666 het volgende:
S.B heeft volgens mij ook nooit begrepen waarom ik bij FOT binnengehaald was denk ik
Soms best grappig.quote:
Voor de photoshopkwaliteiten toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:36 schreef Lynx666 het volgende:
S.B heeft volgens mij ook nooit begrepen waarom ik bij FOT binnengehaald was denk ik
Precies. Zeker na het sluiten van DSG was er hard een plekje nodig voor fotobewerkingen enzoquote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was toch meer om het digitale/bewerken van foto's een steuntje te geven?
Waarom toch? Is er iets?quote:
En is het geheel toevallig dat ik nu Samson van Regina Spektor luister?quote:
Zet liever 'I wanna lay you down' van Jack Johnson op.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En is het geheel toevallig dat ik nu Samson van Regina Spektor luister?
Och grutjes.quote:
Alle FOT-mods worden gedisst.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
Moeten mods niks "hebben" met hun subforum?
Lynx wordt gedisst!
Woordkunstenaarquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ja, die FOT-mods....flitsend is anders.
En ze zijn volgens mij sowieso niet echt ontwikkeld daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |