Ik heb er een hekel aan om TT te verzinnen.... ik laat het altijd aan anderen overquote:Op zondag 7 januari 2007 00:15 schreef Lynx666 het volgende:
Matige TT idd
maar ben net zo inspiratieloos
Klinkt zoo herkenbaarquote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om TT te verzinnen.... ik laat het altijd aan anderen over![]()
Sommige zuigen de TT altijd uit hun duim... en hoe ze het doengeen idee
Zie mijn TT's.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om TT te verzinnen.... ik laat het altijd aan anderen over![]()
Sommige zuigen de TT altijd uit hun duim... en hoe ze het doengeen idee
ik herken het volkomen. ze lijken nooit echt goed te zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zie mijn TT's.Ik heb hetzelfde probleem.
![]()
Na aflevering 16 (in de USA is 9 net geweest) van seizoen 4 is het voorgoed over.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
PI!
En wat wordt er precies gecancelled van The OC?
echt waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Na aflevering 16 (in de USA is 9 net geweest) van seizoen 4 is het voorgoed over.
quote:
Die van mij trekt -eindelijk- weer een beetje wegquote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
Yooo. Toch maar thuisgebleven. Koppijn als een gek.
ik zou er idd ook niet op rekenen...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al is er een roddel dat The CW (een andere zender) de serie wil overkopen. Maar dan moet de hele cast etc ook willen en aangezien Rachel en Adam uit elkaar zijn enzo.. De bedenker v/d serie heeft ook al 2 nieuwe series in oprichting dus de kans dat The OC een 5e seizoen krijgt is zó klein dat niemand er meer op rekent.
zie je, had ik toch gelijk. dat was rond Mei (toen werd Charmed namelijk gecanceled)quote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The CW is idd The WB die samenging met UPN.
ik had ook koppijn..... trekt nu een beetje weg eigenlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
Yooo. Toch maar thuisgebleven. Koppijn als een gek.
Charmed werd al veel eerder gecanceld door de makers zelf die aangaven dat het laatste seizoen was begonnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
zie je, had ik toch gelijk. dat was rond Mei (toen werd Charmed namelijk gecanceled)
Ja, ik ben nu voor de tweede keer vanavond (quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Trouwens Sven, in die videolinkjes kun je alles wat tussen haakjes staat weglaten.
er was idd al sprake van dat het 8e idd het laatste seizeon zou zijn, contacten liepen af etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Charmed werd al veel eerder gecanceld door de makers zelf die aangaven dat het laatste seizoen was begonnen.Volgens mij..
Ik waardeer al het werk aan dat topic wel echt heel ergquote:Op zondag 7 januari 2007 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu voor de tweede keer vanavond (![]()
![]()
![]()
) dat topic aan het doen, dus dat doe ik een andere keer wel
Toch maar gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Trouwens Sven, in die videolinkjes kun je alles wat tussen haakjes staat weglaten.
En hij is weer klaarquote:
Ja, One is natuurlijk alleen van U2. De versie met Mary J. Blige staat niet in de Top 2000.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef Svensational het volgende:
En als er fouten inzitten hoor ik 't wel!
Ik jou ook niet, dus dat zit wel snorquote:Op zondag 7 januari 2007 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Erik? Alsof het een 1 of andere GOD is
Ok ik vind hem wel aardig... maar heb hem niet ehct gemist ofzo![]()
Zo stond 't op X Factor.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 02:15 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, One is natuurlijk alleen van U2. De versie met Mary J. Blige staat niet in de Top 2000.![]()
Zo stond 't op X Factor.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SVEN! Foutje: Lady's Night? Het is nog altijd Ladies Night.
En GODVERDOMME mn pc is tyfus langzaam. 6e keer dat ik dit bericht aan het tikken ben
Dus is het goed?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo stond 't op X Factor.nl!!! http://www.rtl.nl/shows/x(...)kandidaat1/video.xml
[..]
Zo stond 't op X Factor.nl!!! http://www.rtl.nl/shows/xfactor/zanggroepen/bios/groep4/video.xml
Dat beweer ik niet, ik geef alleen aan waarom die fouten er in zijn geslopenquote:
Hij ligt hier ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:00 schreef chansadres het volgende:
Een goede middag mensen
Kom net mijn bed uit strompelen en ik ben op stap ergens mijn stem verloren.
Als iemand hem vindt, wilt die hem dan terug geven
In het algemene X-Factor topic. De finaleranglijstjes kunnen vanavond weer, als de afvaller bekend is.quote:Nog een vraagje: Ik krijg geen topic gevonden waar je een top 9 kan geven van performances? Die bestaat toch wel?
Dat kan.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:05 schreef chansadres het volgende:
Bedankt BVO en SG. Andere jaren bij IDO hadden we daar aparte topics voor per liveshow.
Denk dat ik hem zelf even maak
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 7 januari 2007 13:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat kan.![]()
En dan lijkt het me wel leuk als iedereen zijn lijstje vergezelt van argumenten per kandidaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |