Eensch is.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:55 schreef buzzer het volgende:
Het was een puik optreden gisteren.
Ze is volledig terecht door
Inderdaad. Ik moest er niet aan denken om volgende week weer naar Dorine én Hearts te moeten luisteren.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig is ze door, erg goed optreden gister.
Naja niet altijd. Ze zong beter maar het optreden was ook beter. Ik vond het iig leuk om naar te kijken in tegenstelling to zaterdag. Hearts er terecht uit. Snpate niet dat ze bij de laatste twee zat.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:26 schreef Natalie het volgende:
Vond haar zondag beter dan zaterdag. Maar da's meestal het geval bij die sing-off, lijkt het.
X6 en Dorine deden het inderdaad minder goed.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Naja niet altijd. Ze zong beter maar het optreden was ook beter. Ik vond het iig leuk om naar te kijken in tegenstelling to zaterdag. Hearts er terecht uit. Snpate niet dat ze bij de laatste twee zat.
Waar heb je het over, X6 deed het hartstikke leukquote:Op maandag 22 januari 2007 13:04 schreef Robar het volgende:
[..]
X6 en Dorine deden het inderdaad minder goed.
Iets hartstikke leuk doen is niet genoeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar heb je het over, X6 deed het hartstikke leuk
Ach, dat weet ik niet. Ik denk dat Anja het vooral van gelegenheidsstemmers moet hebben, dat wel. Dus als ze volgende week veel indruk maakt zou ze ook zomaar een van de meeste stemmen kunnen hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lag met name aan de songkeuze dit weekend, ze zong het prima. Wel is gebleken dat haar fanbase niet erg groot is.
*Hind-flashback.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ze weet erg goed dat ze een topzanger is, en die wetenschap siert haar niet. Gisteren ook, vlak voor het eindoordeel. Hearts was op van de zenuwen, en Anja zei dat ze zich ' gewoon goed' voelde. En dat kwam er zo verschrikkelijk arrogant uit. Natuurlijk, ze had ook wel door dat ze door zou gaan, maar maaak dat dan niet zo haaierig kenbaar.
Ja, en een week later plukte ze daar de wrange vruchten van. En dat was echt niet omdat ze een mindere artiest was dan Jamai of Jim. Dat was echt een kwestie van imago, en ik vrees dat het bij Anja ook fout gaat vanwege haar imago. Zelfkennis wat betreft de kwaliteit van haar zang heeft ze zeker. Nu nog zelfkennis wat betreft haar attitude.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:06 schreef BVO het volgende:
[..]
*Hind-flashback.
Tooske bij de uitslag bij de laatste vier: "Wie denkt dat hij vanavond weg moet?"
--> Jim, Jamai en Dewi steken allemaal angstig hun hand op, Hind blijft achteloos zitten.
Tja, ik vind ze allebei leuk. En Raffa ook, die ook niet altijd een hele gezonde attitude had. Ik hou ervan denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, en een week later plukte ze daar de wrange vruchten van. En dat was echt niet omdat ze een mindere artiest was dan Jamai of Jim. Dat was echt een kwestie van imago, en ik vrees dat het bij Anja ook fout gaat vanwege haar imago. Zelfkennis wat betreft de kwaliteit van haar zang heeft ze zeker. Nu nog zelfkennis wat betreft haar attitude.
Vergeet Stasja niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, ik vind ze allebei leuk. En Raffa ook, die ook niet altijd een hele gezonde attitude had. Ik hou ervan denk ik.
Bij Raffaëla kwam die arrogantie beter over, het leek eerder een soort enthousiasme.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, ik vind ze allebei leuk. En Raffa ook, die ook niet altijd een hele gezonde attitude had. Ik hou ervan denk ik.
Raffaëla bracht de "arrogantie" met humor, dat deed ze met alles eigenlijk wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij Raffaëla kwam die arrogantie beter over, het leek eerder een soort enthousiasme.
Klopt, maar dat is volgens mij altijd iedereenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:40 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het zondag beter dan zaterdag.
Raffaëla en Hind hebben "het" (ik weiger het X te nemen), Anja niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Raffaëla bracht de "arrogantie" met humor, dat deed ze met alles eigenlijk wel.
Dan gaan ze er ineens van genieten, omdat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is volgens mij altijd iedereen
Ik zou bijna denken aan verhuizen. Ik woon in Vlaardingen en zij geeft les en woont in Rotterdam, heel dichtbij Vlaardingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:33 schreef BVO het volgende:
Er stonden fans met bloemen haar op te wachten voor school. Ik was het niet. Maar dat las ik.
Wanneer ga je weer, pik me dan gelijk opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:45 schreef BVO het volgende:
Dus ik ben niet meer de enige die elke middag zenuwachtig met een bos bloemen voor de ingang van de school staat te wachten? Das wel prettig.
Ik zal er zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:46 schreef Delichris het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer, pik me dan gelijk op![]()
quote:"Wij? Gemeen? Neeee joh, hooguit een beetje vals af en toe. Dus toen zich afgelopen vrijdag de kans voordeed om Anja Wessels, de bijna-winnares van het Nationaal Songfestival, in de maling te nemen greep Stenders Vroeg die kans natuurlijk met beide handen aan. Wat er was gebeurd? Wel, Gerard Joling bleek iets lelijks over deze dame te hebben gezegd. Maar wat zij niet wist, was dat wij Gerard Joling in de studio hadden rondlopen. Dat wil zeggen... iemand die hem verschrikkelijk goed kan nadoen. Jeroen van den Boom genaamd. En toen gebeurde er dus dit (in realaudio). En als je wilt weten, wat er gebeurde toen Jeroen van den Boom werd ontmaskerd, dan klik je ff hier."
Dan ga je Anja er zelf niet op zetten neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga mezelf na vanavond ook eens een prettig ogende Anjavatar aanmeten.
Wat is een Anjavatar zonder Anja? Juist.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan ga je Anja er zelf niet op zetten neem ik aan?
Je solliciteert naar billekoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |