weer zo'n irritante reservebelg die persé commentaar moet leveren, ik zou jou kop welleens willen zien!!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, leve de vooruitgang.
Je weet wat ze zeggen; wie er onnatuurlijk uit wil zien moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef Ole het volgende:
Maar deed het pijn?
Okquote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef biancie3ks het volgende:
haha ja iedereen die het goed kan gebruiken ska-te
nog zo één!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; wie er onnatuurlijk uit wil zien moet pijn lijden.
Ik ben a) allesbehalve een reservebelg, heb b) een fotoboek, c) schrijf je per se heel anders en d) heb liever een natuurlijk lelijk hoofd dan een onnatuurlijk lelijk hoofd.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:50 schreef biancie3ks het volgende:
[..]
weer zo'n irritante reservebelg die persé commentaar moet leveren, ik zou jou kop welleens willen zien!!
Je hapt ook overal op, dat versterkt alleen maar het gebaggerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef biancie3ks het volgende:
laat maar, ik heb dit topic geopend om mensen te informeren over de behandeling, waarom moeten mensen zo irritant reageren?
vindt het niet tof!
als dit topic je niet aan staat, reageer dan niet.
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef biancie3ks het volgende:
laat maar, ik heb dit topic geopend om mensen te informeren over de behandeling, waarom moeten mensen zo irritant reageren?
vindt het niet tof!
als dit topic je niet aan staat, reageer dan niet.
Gelukkig ga jij wel respectvol om met andersdenkenden.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef biancie3ks het volgende:
scorpie ik vindt het ontzettend overdreven die commentaren, vindt je het leuk om mensen af te zeiken? lijkt er wel op.
thuis heb je niemand waar je tegen op kunt, daar ben je zo gefrustreerd van geworden, en daarom ben je geworden zoals je nu bent! zielig.
Dus omdat ik het lelijk vind staan kan je gelijk wat conclusies trekken uit mijn persoonlijke situatie thuis?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef biancie3ks het volgende:
scorpie ik vindt het ontzettend overdreven die commentaren, vindt je het leuk om mensen af te zeiken? lijkt er wel op.
thuis heb je niemand waar je tegen op kunt, daar ben je zo gefrustreerd van geworden, en daarom ben je geworden zoals je nu bent! zielig.
dat is idd jammer, maar dat is iets waar je op het moment zelf niet bij stil staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef biancie3ks het volgende:
nooit aan beginnen ook epileren, je hoort wat er van komt, haha
ik heb ze er toen helemaal mee verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |