weer zo'n irritante reservebelg die persé commentaar moet leveren, ik zou jou kop welleens willen zien!!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, leve de vooruitgang.
Je weet wat ze zeggen; wie er onnatuurlijk uit wil zien moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef Ole het volgende:
Maar deed het pijn?
Okquote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef biancie3ks het volgende:
haha ja iedereen die het goed kan gebruiken ska-te
nog zo één!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; wie er onnatuurlijk uit wil zien moet pijn lijden.
Ik ben a) allesbehalve een reservebelg, heb b) een fotoboek, c) schrijf je per se heel anders en d) heb liever een natuurlijk lelijk hoofd dan een onnatuurlijk lelijk hoofd.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:50 schreef biancie3ks het volgende:
[..]
weer zo'n irritante reservebelg die persé commentaar moet leveren, ik zou jou kop welleens willen zien!!
Je hapt ook overal op, dat versterkt alleen maar het gebaggerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef biancie3ks het volgende:
laat maar, ik heb dit topic geopend om mensen te informeren over de behandeling, waarom moeten mensen zo irritant reageren?
vindt het niet tof!
als dit topic je niet aan staat, reageer dan niet.
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef biancie3ks het volgende:
laat maar, ik heb dit topic geopend om mensen te informeren over de behandeling, waarom moeten mensen zo irritant reageren?
vindt het niet tof!
als dit topic je niet aan staat, reageer dan niet.
Gelukkig ga jij wel respectvol om met andersdenkenden.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef biancie3ks het volgende:
scorpie ik vindt het ontzettend overdreven die commentaren, vindt je het leuk om mensen af te zeiken? lijkt er wel op.
thuis heb je niemand waar je tegen op kunt, daar ben je zo gefrustreerd van geworden, en daarom ben je geworden zoals je nu bent! zielig.
Dus omdat ik het lelijk vind staan kan je gelijk wat conclusies trekken uit mijn persoonlijke situatie thuis?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef biancie3ks het volgende:
scorpie ik vindt het ontzettend overdreven die commentaren, vindt je het leuk om mensen af te zeiken? lijkt er wel op.
thuis heb je niemand waar je tegen op kunt, daar ben je zo gefrustreerd van geworden, en daarom ben je geworden zoals je nu bent! zielig.
dat is idd jammer, maar dat is iets waar je op het moment zelf niet bij stil staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef biancie3ks het volgende:
nooit aan beginnen ook epileren, je hoort wat er van komt, haha
ik heb ze er toen helemaal mee verpest.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij wel respectvol om met andersdenkenden.
schaakmatquote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat ik het lelijk vind staan kan je gelijk wat conclusies trekken uit mijn persoonlijke situatie thuis?![]()
Ik moet toegeven, je bent tot nu toe het makkelijkste pispaaltje dat ik tegengekomen ben hier op het forum.
1 tip: ga niet zo janken als iemand een reactie plaatst die je niet zint. Vooral niet over nep-wenkbrauwen die er niet uitzien.
Zat je in m'n fotoboek te gluren, mirage!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij bent gewoon vervelend omdat jij ook vrij volle en borstelige wenkbrauwen hebt en je er wel van baalt, maar je er niks aan durft te doen omdat je bang bent anders voor wijf uit gemaakt te worden.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zat je in m'n fotoboek te gluren, mirage!
Nee, ik zou alleen iets aan m'n wenkbrauwen doen wanneer ik een monobrow zou krijgen, maar dat is niet het geval. Dus ben ik ontzettend gelukkig met m'n wenkbrauwen..
best wel jah.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:32 schreef biancie3ks het volgende:
nee jij hebt een mooie pic!
Nou waar zijn die picciesquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef biancie3ks het volgende:
ik kan het me wel voorstellen, ik ben zelf wel van de make-up, heerlijk vindt ik dat.
laten we het zo stellen je moet er van houden.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:
Ik snap dit niet zo goed. Ze gaan eerst je huid openkrassen (waarmee?) , dan verdoven, en dan tattoeëren? Waarom dat krassen en waarom die volgorde?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef biancie3ks het volgende:
Pijn is een groot woord ole, het enige wat een beetje een irritant gevoel is is het open krassen van de huid, klinkt erger dan het is hoor.
Daarna wordt er in de wondjes die zijn ontstaan een verdovingszalf gesmeerd zodat je eigenlijk vrij weinig van het tattoeren zelf voelt.
Dan doe je het niet goedquote:Op zondag 7 januari 2007 18:30 schreef boekenworm het volgende:
Ik snap niet dat mensen zulke dingen doen, maar goed, ik vind zelfs gewone make-up vaak overdreven...
mislukt of gelukt... ik vind het gewoon niet mooi... heel simpel.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:17 schreef Thrackan het volgende:
Goh hee dit is alweer het tweede permanente wenkbrauw topic waar ik de gemoederen weer even wat realistisch ga sussen:
Permanente makeup valt alleen óp als het lelijk ís. Je hebt grote kans dat er een hoop dames rondlopen waarvan je het niet eens weet, alleen omdat het góed is gedaan.
Uiteraard zijn er helaas een hoop voorbeelden van mislukkingen, maar die zijn er ook in de wereld van tattoos, van operaties, plastische chirurgie en zelfs simpele geboortes gaan wel eens flink de verkeerde kant op!
Het zit in de natuur van de mens om alleen het slechte of mislukte als opvallend te zien en daarbij vergeten veel mensen dat er ook een goede kant is, die wellicht nog een stuk sterker aanwezig is.
Je hebt geen enkel feit om te onderbouwen dat 9 van de 10 permanente makeup behandelingen mislukt zijn. Daarnaast is het natuurlijk net als bij elke andere tattoo wel een kwestie van een vakman inhuren en geen prutser om de hoek.
Ik ben persoonlijk benieuwd en ik hoop dat de TS een paar foto's post die iedereen met al dat gezeik weer gewoon de mond snoeren. Ook al ben ik zelf een liefhebber van au naturel, wanneer makeup mooi gedaan is en niet te nadrukkelijk aanwezig zul je mij ook niet horen klagen.
Ook daar geldt hetzelfde voor trouwens: goede makeup valt niet eens op, omdat het stáát.
Wil je ook wenkbrauwen?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:52 schreef Roi het volgende:
Ik vindt het nu al geweldig.
Jouw vraag om foto's maakte inderdaad het verschil tussen duidelijk en niet duidelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:04 schreef DarkElf het volgende:
nou kom maar op met die foto's
enne: ik geloof dat die boodschap (geef eens foto's )wel duidelijk is, dus dat hoeven we hierna niet nog eens steeds te blijven herhalen... we kunnen ook gewoon wachten
Ik ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |