Das juist goed voor de *kuch* race voor morgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is trouwens weer volop aan het roken
Ze hebben gewoon meegespeeld hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Brian de pokeravond heeft geregeld en dat Bart en Nathanael als een stelletje kleine kinderen daarom weigeren om mee te doen?
Tis maar 60meterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Das juist goed voor de *kuch* race voor morgen.[afbeelding]
Hij stond met Natasia het aankomende (eventuele) vertrek van Lesley te bespreken. Natas vroeg wat hij dan ging doen, of hij voor een keuze stond. Hij gaf aan dat hij niet zozeer wilde dat het zou eindigen met Lesley - niet eruit gaan als zij wordt ontslagen, en niet de relatie verbreken, maar de boel even aankijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer dat Nathanael er bij kwam staan.... dat was al genoeg.
Maar nu maak je me wel benieuwd naar wat hij wilde zeggen.
Huub en Brian hebben dit georganiseerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Huub de pokeravond heeft geregeld en dat Bart en Nathanael als een stelletje kleine kinderen daarom weigeren om mee te doen?
Sorry zag ik even niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze net zo erg is als Volkert? Ik zeg alleen dat ze beide beveiliging nodig hebben... met een vette knipoog er boven.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef tipsch het volgende:
Heeft Bert 24 uur aangevraagd?
Nee hij legt alleen uit wat de procedure is als hij er uit wilquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef tipsch het volgende:
Heeft Bert 24 uur aangevraagd?
oh ok, er werd over gesproken buiten met de pokerpeeps, ik miste de aanleiding tot dat gesprek.quote:
Heb je je al aangemeld? Jij past er vast wel tussen... Beetje jennen enzo. Die lui gekmakenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
Ik zou er niet blijven - het is gvd geen middelbare school met pispaaltjes en pestkoppen.![]()
OK, thanks. Dat heb ik dus gemist.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon meegespeeld hoor
Ik vroeg me al af waar je was (en vele andere posters) toen het poker begonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OK, thanks. Dat heb ik dus gemist.
Valt wel mee hoor. Ze zei alleen pasgeleden toen ze dat liedje voor Wilgo zong: "Ik moet het wel goed doen want dit gaat natuurlijk de hele wereld over"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sorry zag ik even niet.
Ik denk echt dat Natasia psychische hulp nodig zal hebben als ze daar weg is...ze is daar super narcistisch geworden omdat ze denkt dat ze helemaal geweldig is.
Heh laat me ff in de waan dat Huub nog een kans maakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis maar 60meterIk rook ook als een dolle, maar kan wel knettersnel sprinten
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zei alleen pasgeleden toen ze dat liedje voor Wilgo zong: "Ik moet het wel goed doen want dit gaat natuurlijk de hele wereld over"![]()
Helaas, heb na HBB voorgoed en onherroepelijk afscheid genomen van reality-tv op deze manier. Ik dacht altijd (de eerste vijf jaar na BB) dat ik het spel leuk vond, maar kom er tegenwoordig steeds meer achter dat ik het spel helemaal niet zo leuk vond. Het winnen, dat is blijven hangen, maar niet het spel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je je al aangemeld? Jij past er vast wel tussen... Beetje jennen enzo. Die lui gekmaken
Nu moet ik toch even jullie bevestiging, hoor..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Heh laat me ff in de waan dat Huub nog een kans maakt.![]()
Hij verliest al alles![]()
Dat wilde hij toch ook zeggen dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Heh laat me ff in de waan dat Huub nog een kans maakt.![]()
Hij verliest al alles![]()
Zoals je dat in BB1 deed bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:37 schreef dieenebart het volgende:
Die lui gekmaken zie ik niet zo zitten, ik probeer mensen juist op te voeden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |