Henk zal ook wel zien, hoewel hij dat dus blijkbaar niet publiekelijk kenbaar maakt, dat zijn gok met Melanie op niets is uitgelopen. Zoniet, dan vraag ik me serieus af wat hij bij dit programma doet.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Bovendien zal een kijker zijn mening waarschijnlijk sneller veranderen dan iemand die de kandidaten kent en dagelijks intensief met ze samenwerkt.
Daar kun je niks over zeggen totdat die keuze daadwerkelijk komt.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Henk zal ook wel zien, hoewel hij dat dus blijkbaar niet publiekelijk kenbaar maakt, dat zijn gok met Melanie op niets is uitgelopen.
Maar Henk laat ook altijd de verkeerde doorquote:Op zondag 14 januari 2007 02:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk heeft natuurlijk eerder Melanie verkozen boven Dorine, bij De Ultieme Test. Ik zou het vreemd vinden als dat opeens omgedraaid zou zijn.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
http://www.chipmunks.com/theater.php en dan klikken op een van de liedjes bij Hear 'em
Hou asjeblieft op zeg. Ik weet dat je Melanie helemaal geil vindt, maar je moet haar niet zo verdedigen steedsquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb het op hoofdtelefoon geluisterd, en vond het niet vals. Echt niet. Wel miste de power een beetje, wat nog eens extra opviel door de belabberde afstelling van het geluid.
Dat doe jij ook met X6. Laat mensen hun favoriet verdedigen, dat doet iedereen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hou asjeblieft op zeg. Ik weet dat je Melanie helemaal geil vindt, maar je moet haar niet zo verdedigen steeds![]()
Er is wel een verschil tussen X6 en Melanie...hahaquote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met X6. Laat mensen hun favoriet verdedigen, dat doet iedereen.
En daarom ben jij fan van X6 en SG van Melanie. Smaken verschillen.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen X6 en Melanie...
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat jij X6 net zo hard verdedigd als dat SG Melanie verdedigd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja ik ben het oneens dat je de kwaliteiten van X6 met die van Melanie vergelijkt![]()
En ik ben het er niet mee eens dat je SG aanvalt omdat hij iemand goed vindt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou ja ik ben het oneens dat je de kwaliteiten van X6 met die van Melanie vergelijkt![]()
prima, dat is jou meningquote:Op zondag 14 januari 2007 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat jij X6 net zo hard verdedigd als dat SG Melanie verdedigd.
Vlucht maar! Met je staart tussen de benen!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
prima, dat is jou mening![]()
Ik ga es vandoor, moet mn derde tennispartij spelen op een toernooi in Meppel.![]()
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Iemand erover aanvallen heeft imho weinig nut.
Tja, er valt genoeg over haar te discussiëren he.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Onpopulair als dat ze bij velen is, ze is ondertussen wel bijna toe aan een derdetopic!
Misschien.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:27 schreef PeRi het volgende:
Vanavond gaat ze naar huuuuuuuuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |