Denk niet eens dat het 'kunnen' te maken heeft, maar meer met 'durven'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Dat uithalen kan ze dus niet, dat roep ik al weken. Dat maakt haar zo matig.
Ze deed het eens bij de confrontatie geloof ik, dat was geen gehoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk niet eens dat het 'kunnen' te maken heeft, maar meer met 'durven'.
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
Slechte TT
Melanie met Alice vergelijken vind ik wel erg ver gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb een ergernis in me die me doet denken aan Alice-taferelen.
Zonder talent elke keer doorgaan ofzo..
Maar ik zal me verder niet teveel gaan mengen in dit topic denk ik.![]()
weet ik, dat had ik je toch al gezegdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?![]()
Als iemand anders 'm had geopend waren we verzekerd van een verschrikkelijk negatieve TT.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Negatieve TT's doen zou ik erg lullig vinden, zou ik nooit doen, daarom zou ik ook nooit een Melanie-topic openenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niks anders. Maar je bent het er wel mee eens toch?![]()
Als iemand anders 'm had geopend waren we verzekerd van een verschrikkelijk negatieve TT.![]()
Zó dom.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sowieso domme actie natuurlijk, want morgen is X-Factor voor haar ten einde en heeft ze ook geen school meer.
Ja iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, maar wat moet ze dan zingen? Vorige week kwam het nummer ook al van geen kant over. Ik vind het trouwens een ontzettend vet nummer dat je echt bijna nooit meer hoort (Gaia bedoel ik dus), maar ze heeft het echt verkracht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze had een ander nummer moeten kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |