Gaat dat, met die wereldgerechten enzo? Zijn die kruiden dan niet op de kip afgestemd?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef honesty het volgende:
Hamburger:) Eigenlijk kan je van alles proberen maar dan ipv de kip er gehakt in doen. Tortilla, roti, lasagne, spagetti, overgehaktschotel enz enz
tsja tis een indisch gerecht dus geen doorsnee nederlands. Sommigen zeggen weer prekedel, maar dat is omdat vooral de oude generatie indische mensen de f naar een p verbasterden.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat een rare naam! Enig idee waarom het zo heet??
koop een gehaktmolen en draai daar je kip enzo doorheenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Gaat dat, met die wereldgerechten enzo? Zijn die kruiden dan niet op de kip afgestemd?
En waarom eet ik alleen gehakt? Ja, dat is heel raar, ik snap het zelf ook niet echt, maar dat is het enige wat ik eigenlijk binnen kan houden. Ik kan niet tegen de structiuur van ander vlees, en vind de gedachte eraan vies. Heel raar, omdat gehakt restafval is en ik juist dat vies zou moeten vinden.
De Burrito's van de Knorr wereldgerechten smaakt prima met gehakt, ik maak 'm eignelijk alleen met gehakt en niet met kip zoals op de verpakking staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Gaat dat, met die wereldgerechten enzo? Zijn die kruiden dan niet op de kip afgestemd?
Dan doe je lekker room en doperwtjes erdoorheen! Yum!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:09 schreef SKETSj het volgende:
ooooh! weetje wat ik lekker vind?
Tagliettelle (groene of 2 kleuren groen én wit van Honig <--- Belangerijk 'Honig'!)
Bereiden al Dente en op bord leggen
Gehakt rul bakken en een bolgnese mix erbij. Over bord met Tagliettelle doen.
Paar plakken kaas erop (2), ff in megnetron en...
Pizzaaaa! Taglietelleeeee!
Mét Gehakt en Kaas!
(En als je geen kaas lust, laat je dat weg.. ook goed)![]()
Vis niet, de meeste vleesvervangers wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Dan doe je lekker room en doperwtjes erdoorheen! Yum!![]()
Lust je wel vis? En vleesvervangers (valess, vegetarische dingen)? Er zijn namelijk ont-zet-tend veel superlekkere vegetarische gerechten
Kijk dan eens in het vegetarische gerechten topic of google er even opquote:Op maandag 8 januari 2007 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Vis niet, de meeste vleesvervangers wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |