Gelukkig niet hee. Negersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:30 schreef seto het volgende:
Jammer dat je het laatste stuk niet had gezien met die neger en zijn botten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef seto het volgende:
Ze kon die sleutel er niet uit halen hoor volgens mij.Eau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saw 3.
Die vrouw, zn dochter tokkkkk?Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
En je moeder is een vetklepquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef mic_forever het volgende:
breeza
Sick biatch.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef SHE het volgende:
Koel
Als het aan mij lag had ik 'm al; ergens gestolen, maar mijn teerbeminde moet deel 2 nog zien, dus ik wacht nog even en wijd er een heus bios bezoek aan.
En dan te bedenken dat ik de bios hekel.
Ik hoop dat hij echt zo ranzig is als ik vol verwachting verwacht.
Ik werd enigzins geprikkeld door 1 & 2, maar meer als wegkijkfilm. Ik heb dus hoge verwachtingen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, Saw 1 was tof. Saw 2 is langs mij heengegaan, niet gezien. Gister met vriendlief naar Saw 3.
Conclusie: Weerzinwekkende film. Volgende keer ga ik naar Happy Feet!.
Ik had precies het tegenover gestelde ik was bij happy feet, geen reet aan wilde naar saw :pquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, Saw 1 was tof. Saw 2 is langs mij heengegaan, niet gezien. Gister met vriendlief naar Saw 3. Bahbah. Wat een walgelijke kutfilm, dat was gewoon niet ok meer.
Mensen vielen in de bioscoop bij bosjes flauw (mietjes, dat wel) en mensen kregen kotszakjes mee enzeau. Het was wel echt walgelijk, eerste helft gezien en daarna weggegaan.
Conclusie: Weerzinwekkende film. Volgende keer ga ik naar Happy Feet!.
WAT!quote:
Dat was idd een hele belevenis, de bioscoop in Catherijne. Wel mooi bij alle mocro's hun mocca kleur te zien wegtrekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef SHE het volgende:
Ehm, ik zie 1 onoverkomelijk probleem
Ik zie dat Saw3 in Utrecht alleen in Catherijne draait?
Dat vind ik dus niet zo leuk.
Ik vind het gespuis wat die bioscoop trekt namelijk zeker weten enger dan de film.
Kijk ik nou goed, of is dit de kille waarheid?
Vwb dat sick biatch...dat is echt niet zo. Ik was al heel vroeg een horror/gore fan en ben gewoon een beetje immuun geworden.
Er moet dan ook heel wat gebeuren wil ik het echt ziek vinden.
Dat heeft niets met ziekelijkheid te maken hoor,..alles went.
saw en feetquote:
HAPPY feet!quote:
Wees blij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn gedownloade gekochte versie werkt niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |