Maar nu hebben we Mariannequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Idols echt 10x leuker dan X Factor. DAar hadden we ook wel eens slechte avonden, maar daar had de jury tenminste nog wat pit en was de show boeiend. Voor mij heeft X Factor een heel erg hoge net-niet factor.
helaas welquote:
mja zo kan je 't ook noemen...quote:Richy heeft iets olijks in z'n gezicht.
Het feit dat de jury een band heeft met de artiesten maakt hun commentaar echt tenenkrommend... ik val er net 5 minuten in maar ben er nu al klaar mee eigenlijk... je kunt zo'n optreden als van Richy toch niet met droge ogen goed vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Idols echt 10x leuker dan X Factor. DAar hadden we ook wel eens slechte avonden, maar daar had de jury tenminste nog wat pit en was de show boeiend. Voor mij heeft X Factor een heel erg hoge net-niet factor.
Ik ben dus niet de enige!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
(en vraag me niet waarom, maar soms doet ie me aan Ross denken)
Ze zijn niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Ik begin deze jury erg zat te worden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
mja zo kan je 't ook noemen...
ik dacht eerder aan iets debiels
Nu je het zegt...quote:(en vraag me niet waarom, maar soms doet ie me aan Ross denken)
Ze mogen als jury niet bij de repetities zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet denk ik wel hoe het zit met die commentaren... die worden namelijk al bedacht na de (generale) repetitie neem ik aan, dus hadden ze even geen rekening gehouden met het feit dat het live wel eens vals zou kunnen zijn.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Why tell me why en The alternative Way zijn de ander nummers
*top 2000 ff nagekeken heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |