¤20 incl heb je een dealquote:Op zondag 7 januari 2007 04:23 schreef Plaza het volgende:
17,50e incl
mail me maar op blasoepje [@] hotmail .com![]()
Je verknoeit zijn topic wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:01 schreef unknownuser het volgende:
Ik wil je topic niet verknoeien maar een nieuwe, met garantie kost ook maar ¤20 meer...
http://tweakers.net/price(...)SB-2.0)-prijzen.html
ten eerste die van hem is ook nieuwe,quote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef zappa57 het volgende:
En terecht. Als je ze nieuw voor 20,00 euries kan krijgen is dat een betere optie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op zondag 7 januari 2007 14:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik trek me terug, heb zo'n ding eigenlijk helemaal niet nodig
Je hebt mailquote:Op zondag 7 januari 2007 15:10 schreef Ruzie het volgende:
20 incl mail me anders maar op k.kannegieter@gmail.com
Okequote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog niet verkocht? Als je 'm nog hebt, wil ik 'm toch wel maar voor 20,- incl..
Ik had je een mail gestuurd dat ik met ruzie aan het onderhandelen was blijkbaar heb jij die niet gelezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik neem aan dat je 'm niet meer aan me wil verkopen, aangezien je niet reageert op m'n mail?
Mischien heb ik daarover heen gekeken dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die heb ik gelezen, daarop heb ik weer 'n mail gestuurd ('n dag later). Daar heb jij niet meer op gereageerd. Daarbij zeg je hier "ok", maar blijkbaar is mijn bod dus niet genoeg.
Bij deze trek ik m'n bod definitief terug, heb geen zin in dat gejojo en 'n naar mijn idee "slechte" verkoper.
Dan trek ik mij ook terugquote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Sala-adin het volgende:
Meneer Ruzie heeft zich moeten terug trekken wegens omstandigheden.
USB stick is nog steeds te koop en bied alleen als je hem ook wilt hebben of kan betalen.
Moet jij hem voor 20 incl?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:18 schreef Eric_Cantona het volgende:hij raakt 'm aan de straatstenen niet kwijt
maar dan kom je wel na mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:11 schreef Don_Antoin het volgende:
Als al de koop weer neit doorgaat wil ik hem wel voor 15 inclusief.
Stuur me een mail met gegevensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef DarKZeN het volgende:
20 euro inc geboden
20 inclquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog niet
Zoals ik eerder aangaf, 15,- incl.
Ik heb alle tijd dus ik wacht tot iemand er een mooi bod doet dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je meent 't serieus dat ie nog niet verkocht is?
Mijn cam is kapotquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Als je een foto kan plaatsen bied ik ¤ 20 incl.![]()
Maar dat wil hij niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je verknoeit zijn topic wel.
de 2e maar dan donkergroen net zwart bijnaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef buitenbeentje het volgende:
Welke van deze is het? Of is het deze?
Hey als je hem nog wilt hebben moet je me eff mailen of toevoegen via msn dan kunne we het afrondenquote:
afronden? zou het dan eindelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hey als je hem nog wilt hebben moet je me eff mailen of toevoegen via msn dan kunne we het afronden
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hey als je hem nog wilt hebben moet je me eff mailen of toevoegen via msn dan kunne we het afronden
Joe hef meel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |