Ik kan wel een quicknet adres voor hem aanmaken hoor. Hoeft ie daar ook niet moeilijk over te doen. Zolang hij het daarna maar over zet op een hotmail account want ik haal het gewoon weer weg naderhandquote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hehe geloof me, hij kent Fok net zo goed als een gemiddelde user. Hij las dus ook dit topic en zei direct dat die meewilde. Ik dacht dat hij een account had, maar dat was niet zo. Wilt die al een lange tijd, alleen hij kan de brief van zn internetprovider niet vinden waarin zn providermail en wachtwoord staat
Hij is ermee bezig om alsnog die gegevens te bemachtigen zodat hij zich hier kan aanmelden. Tot die tijd is het idd lurken
ik zou je geld besparen en een gewone mcchicken kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:
Ow! En ik ga bij de Mac een chicken mythic eten die avond!
ik ga gewoon 1 tafel reserveren bij de stairway, voor 6 man, er zijn vast wel nog 5 mensen die daar ook willen eten...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:
Ow! En ik ga bij de Mac een chicken mythic eten die avond!
Bij de Stairway hebben ze frituurquote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga gewoon 1 tafel reserveren bij de stairway, voor 6 man, er zijn vast wel nog 5 mensen die daar ook willen eten...
[balkenende]toch?[/balkenende]
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga gewoon 1 tafel reserveren bij de stairway, voor 6 man, er zijn vast wel nog 5 mensen die daar ook willen eten...
Vorige keer wel, smaakte prima tevens.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Nikies.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
i knowvind ze niet lekker lopen, hou t wel bij mn nikies
" werkt weer naar lange tijd | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |