Toffe gevelquote:
Niet bepaald, al zou er best wat vanaf mogenquote:
Ik zou hem een kwartslag draaien, want het is een liggende fotoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef Stekelbees het volgende:
Stekel komt ook!
edit: utrecht..godsklere zeg. Naja, iik ben dur!
edit: bij die OP picca hoort deze ook geloof ik;
[afbeelding]
Jurwelkomquote:
De wiki was niet aangepast. Je staat erbijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik sta dr ook niet meer in zie ik net...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ah, ik sta niet meer in OP.
OK ik kom dan [b]niet[/b].
oohhh, my bad :'<quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou hem een kwartslag draaien, want het is een liggende foto
En waarom kom jij niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik-kom-niet-maar-post-toch post
Prima, we slopen je uit de OP.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef postmortum het volgende:
zeg ik denk dat ik mischien toch maar niet kom
Die tieten, die zijn net zo gay als eddie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Prima, we slopen je uit de OP.
Neukeuh!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wat heb ik daar te zoeken dan?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die tieten, die zijn net zo gay als eddie.
Ik durf niet te lachen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik word er anders knap hitsig van...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De wiki was niet aangepast. Je staat erbij
[..]
.
Goed geradenquote:
Een persoonlijke blik op me twins?quote:
Nou bedankt Skippy. Dat wilde ik net zien tijdens mijn vreetkick.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zeg het nooit, maar check Talpa!
30+ is vintage Snakey?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je van vintage houdt, inderdaad.![]()
Waarom niet je eigen tetten in de OP Pussyquote:
Tis gewoon een zwartwit foto heurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, die foto ziet er vintage uit.![]()
Dahbedoelik.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis gewoon een zwartwit foto heur
Ik ben trouwens ook knapper in zwartwit dan in kleurquote:
Snakey is toch zelf ook al vintage?quote:
Tsssk... Laat Snakey namens hemzelf praten, jij biatch.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Snakey is toch zelf ook al vintage?
Sorrie, ben in een "I have the powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" bui. Zit met tally op een goed idee te broedenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tsssk... Laat Snakey namens hemzelf praten, jij biatch./
Ik ga film kijken. Dag mensenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
klinkt, eh....
Interesting?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
klinkt, eh....
Niet waar,als je morgen hoort wat het idee is zeg je "Oeh dingie wat gemeen leukquote:Op zondag 7 januari 2007 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga film kijken. Dag mensen![]()
. En purplerose: "je bent eng
".
quote:
Ja maar jij komt nietquote:
In Maart of April krijg ik mijn OVquote:
Je gaat bijna weer smeken om trein-gijzelingenquote:
Dus kom je nietquote:
Tof.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:02 schreef juiced het volgende:
Meldt!
ik kom net onder m'n steen vandaanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is avond. Ik ben weer onder mijn steen gekropen. Hoe is het met iedereen?
Noem je me tegenwoordig zo? Een steen?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is avond. Ik ben weer onder mijn steen gekropen. Hoe is het met iedereen?
Niet zo huilen, je staat erinquote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef M-I-L-F het volgende:
Hoevaak moet ik er nog om zeuren dat mijn naam in de OP wordt gezet..
kom je ook stoffert?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Noem je me tegenwoordig zo? Een steen?
Dan moet je hopen op een kleurenblinde als neukertje. Een hond ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook knapper in zwartwit dan in kleur
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet je hopen op een kleurenblinde als neukertje. Een hond ofzo..
je krijgt een biertje van mequote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe gráág wil je dat ik kom, remmiedepemmie?
Hoe graag wil je dat ik kom ?quote:
je mag me een biertje gevenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe graag wil je dat ik kom ?![]()
quote:
Neequote:
Mak hem dan impotent.quote:
Lees het topic eens door!quote:
Neuh.. ik kom toch niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |