quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef squirtalot22ml het volgende:
ze lijkt een beetje op hermelien van harry potter volgens mij maar die mag er in de laatste film ook wel wezen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik snap het niet.
Het is heel simpel mijn beste Roflpantoffel. Als iedereen leestekens aan hem geeft, zal hij ze vanzelf wel gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik snap het niet.
Geef het alsjeblieft in normaal formaat aan hem, voordat hij op een idee komt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:08 schreef bananenjus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wist dat ik iets vergat in de op, hoofdletters!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:11 schreef teamlead het volgende:
tis dan wel geen leesteken, maar misschien kan hij er toch wat mee:
[afbeelding]
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Gamer_V het volgende:
Hij kan ze control+c en control+v. Of misschien zijn er zoveel leestekens, dat hij denkt: 'Laat ik het ook doen om er bij te horen!' We can hope.
Samsonneke, ik vind je reacties altijd heerlijk!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef Samsonneke het volgende:
Dit heeft toch helemaal geen nut? Want we typen hier wel die leestekens, maar daardoor krijgt hij niet de toetsen van die tekens op zijn toetsenbord.
Nu deed je het expres, dat telt natuurlijk niet, hè!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef squirtalot22ml het volgende:
hey deze had ik nog helemaal niet gezien nou bedankt voor de tekens en smileys enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |