Gaat er soms erg heftig aan toe zo te zien.quote:Vijfdelige serie over de Amstelveense familie Van der Heide en hun unieke verhaal.
Het gezin gooide hun leven compleet om zodat ze hun droom konden verwezenlijken: het runnen van een lodge in Afrika.
Sorry ik heb het gisteren gemistquote:
quote:
Ik gok dat die man met die olifant uit zijn auto is gegaan...waarschijnlijk om de olifanten beter te kunnen zien ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef egilio het volgende:
Warm water hebben ze zelf wel hoor. Maar hun werknemers niet...
Ik vond overigens dat ze nogal onvoorzichtig omgingen met die olifanten. Fred, maar ook dat jonge olifantje wat ze gingen vangen. En waarom dat impala-jong adopteren? Die dieren liggen wel vaker een poosje alleen verscholen. En ik vraag me af hoe dat met dat ongeluk met die olifant is gegaan. Er werd gezegd dat ie met zn eigen auto was, maar in de vooruitblik lijken ze naar sporen te zoeken op een manier dat die man lopend was...Je kan natuurlijk nooit weten wat je gasten van plan zijn, maar ik hoop dat ze diegene wel goed voorgelicht hebben.
Wel tof programma overigens!
als je goed geluisterd had kwam die gast al 14 jaar lang in afrika. Daarnaast had die zelf de adviezen van de lodge mensen genegeert en waren ze dat gebied in gereden. Daar zijn ze uitgestapt en 500 meter van hun auto gelopen.... die meters overbrug je niet meer als er een olifant op je af komt stormen...quote:Je kan natuurlijk nooit weten wat je gasten van plan zijn, maar ik hoop dat ze diegene wel goed voorgelicht hebben.
Dat had ik niet gehoord.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:17 schreef l3laster het volgende:
[..]
als je goed geluisterd had kwam die gast al 14 jaar lang in afrika. Daarnaast had die zelf de adviezen van de lodge mensen genegeert en waren ze dat gebied in gereden. Daar zijn ze uitgestapt en 500 meter van hun auto gelopen.... die meters overbrug je niet meer als er een olifant op je af komt stormen...
een slang moet opwarmen om actief te worden en zien kunnen slangen haast niet alleen trillingen voelen en ruiken met hun tong...
Verder zeer tof programma!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |