Ik snap er ook geen drol van en zie er niks inquote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
-------------------------------->hier boven<--------------------
Op de bovenste helft van het plaatje
Bij de h beginnen de billen en rug. Bij ie zie je een hoofd naar rechts. Bij de B zitten zijn/haar handen
De mol weet alles van tevorenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef evert het volgende:
ik heb het nog nagekeken, Dick droeg tijdens de wandeling door Bangkok een geel polo shirt met daaronder een wit t shirt. ik heb gelezen op de weblog van rabbering dat het ongeveer 40 graden was in bangkok, dus ik vermoed dat hij gewoon de gele polo heeft uitgetrokken en daaronder allang het witte beatles t shirt aanhad. dus toeval vermoed ik....
Die weet dus ook van tevoren, welk welke video is, en welke het moeilijkste is...quote:
Verrek, je hebt gelijk. Maar nou kan ik er niet zo snel een nuttige hint van maken, maar ik zie het mannetje welquote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
[afbeelding]
-------------------------------->hier boven<--------------------
Op de bovenste helft van het plaatje
Bij de h beginnen de billen en rug. Bij ie zie je een hoofd naar rechts. Bij de B zitten zijn/haar handen
Inderdaad... We zoeken ook té moeilijk......maar het is zo leukquote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
En daar komt nog eens bij dat er altijd een soort van anticlimax is in de laatste aflevering (hoe heeft de Mol het allemaal gedaan). De hints die gegeven worden hebben meestal niets te maken met het analyseren van banners, verborgen aanwijzingen op foto's etc. maar het zijn vaak gewoon echte mollenstreken!
Ik denk het niet. Ik heb vandaag ook nog even speciaal op het shirt van Dick gelet, omdat hier idd gezegd werd dat hij het shirt al aanhad voor de executie plaatsvond. Maar dat blijkt niet het geval. Hij had inderdaad een wit t-shirt onder z'n polo en ook tijdens de test had hij een wit t-shirt aan. Alleen had dit t-shirt een v-hals en het Beatles-shirt heeft een ronde hals.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef evert het volgende:
ik heb het nog nagekeken, Dick droeg tijdens de wandeling door Bangkok een geel polo shirt met daaronder een wit t shirt. ik heb gelezen op de weblog van rabbering dat het ongeveer 40 graden was in bangkok, dus ik vermoed dat hij gewoon de gele polo heeft uitgetrokken en daaronder allang het witte beatles t shirt aanhad. dus toeval vermoed ik....
Ja ik weet het, trap er ook ieder jaar in hoor! Heerlijk! Maar ik kan gewoon geen zinnige bijdrage bedenken ditmaal! Alle hoop is gericht op aflevering 2! Voorgevoel (tja ben toch een vrouw he) zegt dat we Renate in de gaten moeten houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Inderdaad... We zoeken ook té moeilijk......maar het is zo leuk
Nou, woensdag misschien weer, dan kan ik alle vrouwen op een rij zetten. Nu moet ik echt gaan slapen. Want er waren vannacht studenten die het nodig vonden van 3.00 tot 5.15 vuurwerk af te steken en ik heb toen geen oog dicht gedaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Kun je eens zo'n fotoserietje maken met de foto van Liesbeth uit de banner? Want volgens mij...
Tijdverdrijf, zie hierbovenbovenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef DrMarten het volgende:
Dit met die foto's gaat echt helemaal nergens over zeg
de mol weet niet 's ochtends dat sander 's avonds de vragen het slechts maakt...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die weet dus ook van tevoren, welk welke video is, en welke het moeilijkste is...
Duidelijk dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |